quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 17:50 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Kom op zeg, het is al zóóóóó vaak gezegd, en zóóóóó vaak fout gedaan. Openingspost lezen is toch normaal als je in een topic komt? Vind ik niet anders dan logisch. Dat werd al vér voordat jij mod werd afgesproken hier.
Punt is heel simpel: geen gescheld, iemand op zijn fouten wijzen best maar zonder gescheld!Trouwens, je deed het per slot van rekening zelf ook nog fout, door in het wedstrijdtopic te posten. Terwijl in de openingspost staat dat het hier moet.
moderatie kan en mag ik het topic waar moderatie van toepassing isGoed werk!
dank je![]()
Ik kan jammer genoeg niet zelf meedoen
quote:Mooie soep sjoewe, jammer dat je niet op tijd was.
Op woensdag 11 februari 2004 21:53 schreef Sjoewe het volgende:
Late as usual
Edit: jup donor is all Accord Concept en de bling-bling velgen komen vam een Carlson Merc.
[Dit bericht is gewijzigd door Sjoewe op 12-02-2004 08:16]
quote:Ik doe alleen desaturate, en pas daarna aan met curves, niet met brightness ofzo. Curves is het best voor zwart of wit.
Op donderdag 12 februari 2004 07:57 schreef Parvus het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een auto wit of zwart?
quote:Hoe werkt dat?
Op donderdag 12 februari 2004 11:42 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Ik doe alleen desaturate, en pas daarna aan met curves, niet met brightness ofzo. Curves is het best voor zwart of wit.
quote:Selecteer een layer of een deel daarvan....wat je wil. Ga naar Image / Adjustments / Curves
Op donderdag 12 februari 2004 11:59 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Hoe werkt dat?
[Dit bericht is gewijzigd door SiNz op 12-02-2004 12:51]
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 12:50 schreef SiNz het volgende:[..]
Selecteer een layer of een deel daarvan....wat je wil. Ga naar Image / Adjustments / Curves
Pak 1 van de 2 punten in de hoeken, versleep je wat en je ziet gelijk wat er gebeurd
maar met curves is ook een hele goede oplossing (denk alleen dat de verhouding van het licht niet meer helemaal kloppen, maar weet ik niet zeker)
quote:Met curves juist wel
Op donderdag 12 februari 2004 18:10 schreef Hepheastus het volgende:
ik doe altijd desaturate en daarna bij variations paar keer op darker rammenmaar met curves is ook een hele goede oplossing (denk alleen dat de verhouding van het licht niet meer helemaal kloppen, maar weet ik niet zeker)
Ik iig wel, maar morgen 15.00 haal ik niet....
Maar je motorkap wat doe je?! Die moet je echt even aanpassen, want dat kan echt niet
(eigenlijk was die motorkap alleen om het kleurverschil met de bumper op te vangen, maar dat heb ik geprobeerd op te lossen)
quote:Die achtergrond is erg kewl gedaan
Op maandag 16 februari 2004 17:46 schreef Rbn het volgende:
[afbeelding]
Te Laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |