quote:Ik ga je even doorlinken naar het goede topic:
Op dinsdag 30 december 2003 19:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik begin steeds meer zin te krijgen om een auto te photoshoppen, en het kleuren van de auto lukt op zich al aardig ('k weet het, niet al te moeilijk) maar ik vroeg me af waar de door de wol geverfde soepers alle spoilers ed. vandaan halen... Ik snap wel dat ze in dezelfde hoek op de foto moeten staan, maar ik heb al moeite met het vinden van zulke foto's, laat staan het bewerken van de doelfoto
Iemand die een tipje van de sluier wil/kan oplichten??
Hier antwoord ik op je vraag .
quote:Steve-O doet heel af en toe 's mee; geen idee waarom hij niet zoveel meer meedoet;
Op woensdag 31 december 2003 18:18 schreef Parvus het volgende:
waar is iedereen dan eigenlijk gebleven die "vroeger" altijd meededen..?
Dat zijn zeg maar de "oudgedienden" die ik "ken". Jammer dat ze niet meer meedoen.
Jongens, als jullie dit lezen: pak de selectiontool weer eens op en laat eens wat zien! Het topic heeft inleving nodig...
quote:Ghehe, mja ik zal m'n best doen om wat vaker de tools op te pakkens
Op woensdag 31 december 2003 18:32 schreef Henkmanz het volgende:Sjoewe zou vaker mee moeten doen! heeft imo geen reden om niet mee te doen
Dat zijn zeg maar de "oudgedienden" die ik "ken". Jammer dat ze niet meer meedoen.
Jongens, als jullie dit lezen: pak de selectiontool weer eens op en laat eens wat zien! Het topic heeft inleving nodig...
quote:Ik zit in 4mbo, heb geen ruk te doen
Op woensdag 31 december 2003 18:39 schreef Sjoewe het volgende:[..]
Ghehe, mja ik zal m'n best doen om wat vaker de tools op te pakkens
Gaat moeilijk in 6 vwo, met honderd dingen ernaast en een vriendinnetje
Heeft ook allemaal tijd nodig. Golfje red ik ni meer. Volgende zal ik weer eens meedoen. Beloofd
En de tijd die ik heb voor pictunen besteed ik meestal aan tb
Greetz
HVB (blingbling)
quote:morgen 15:00 ja
Op donderdag 1 januari 2004 18:23 schreef Sjoewe het volgende:
Wanneer wordt er voor deze gepollt? Morgen 15:00?
Dat soort vragen moet je trouwens in dit topic stellen, het wedstrijdtopic is allййn voor de auto's zelf.
quote:hij is offline geweest vanwege een nieuwe server dat ie heeft, en vanwege t nieuwejaar, (schijnt)
Op donderdag 1 januari 2004 20:50 schreef Parvus het volgende:
had hem op geocities gezet omdat de picserver laatste tijd nogal eens offline was..maar dit werkt dus al helemaal niet*
quote:nouja ik doe alleen de leuke foto's mee, maar meestal dan ben ik dr ook niet op tijd bij, of heb ik om andere redenen te weinig tijd.
Op woensdag 31 december 2003 18:32 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Ultimora is langzaampjes verdwenen, misschien naar TB gegaan?;
quote:Ik zie hem wel hoor.
Op zaterdag 3 januari 2004 11:47 schreef Sjoewe het volgende:
WAAR IS DIE FOTO!
Запрошенный вами документ "http://www.coolcars.by.ru/catalog/bmw/acs7_2.jpg" закрыт для просмотра. Это может происходить по причинам:
1. Вы обратились к каталогу, а в нём отсутствует головной файл index.html. Это значит, что в каталог нет доступа напрямую, и увидеть лежащие там файлы можно только, если известны их имена.
2. Вы запросили файл неизвестного медиа-типа или слишком большого размера (более мегабайта).
3. Доступ в каталог закрыт администратором сайта. В таком случае данный раздел более не доступен для публичного пользования.
Во всех случаях при потере документа или доступа имеет смысл поискать нужную и похожие станицы в местном поиске. Если они здесь - то найдутся. Повторить попытку запроса можно с предыдущей страницы.
En van die foto, ik zie ook niet veel eig. En als ik de link copy/paste zie ik nog minder...
Kiezen jullie zelf maar een foto hoor, maar wel eentje dat iedereen kan zien
en vraag 2: Ik sleep foto's van auto's altijd gewoon naar photoshop en die opent em dan automatisch...maar als ik hier op een nieuwe foto klik opent er zo'n apart venster die ik niet naar photoshop kan slepen...dan moet ik hem уf opslaan уf de link kopiлren en hem in een apart venster openen...dat is wel lastig...
[Dit bericht is gewijzigd door Parvus op 03-01-2004 17:37]
quote:Opslaan is zowieso handig
Op zaterdag 3 januari 2004 14:42 schreef Parvus het volgende:
Hey Henkmanz, wanneer komt jouw tutorialsite weer online?en vraag 2: Ik sleep foto's van auto's altijd gewoon naar photoshop en die opent em dan automatisch...maar als ik hier op een nieuwe foto klik opent er zo'n apart venster die ik niet naar photoshop kan slepen...dan moet ik hem уf opslaan уf de link kopiлren en hem in een apart venster openen...dat is wel lastig...
M'n website is trouwens tijdelijk te vinden op http://members.home.nl/bertvers/site/index.html ; .TK doet een beetje raar...
Hm lastige hoek van die BMW, beetje gehurkt genomen die foto ofzo...ben ik nog niet zo vaak tegen gekomen..
[Dit bericht is gewijzigd door Parvus op 03-01-2004 20:11]
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 20:01 schreef Henkmanz het volgende:
hier bitsjes. En geen gezeur meer over dat ik alleen maar hetzelfde soep (spoilers, carbon) e.d. want mijn cabrio sloeg absoluut niet aan.
Of ie nu aanslaat of niet, het blijft afgezaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |