abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15649831
Ik probeer dit verhaal zo kort mogelijk te houden dus misschien dat sommige dingen wat onduidelijk zijn.

Voordat het uit ging ging het al niet goed met mn ex en mij, we deden niet zo veel leuke dingen meer, en het was een beetje een sleur geworden, dus mn vriendin had het uit gemaakt, ik was het daar eerst wel mee eens, maar later vond ik het toch zonde om anderhalf jaar zomaar weg te gooien, dus ik stelde voor om het een tijdje rustig aan te doen.
Toen zei ze dat dat niet ging omdat ze een keer was vreemdgegaan, (sex met een andere jongen) en dat ze het daarom niet meer zag zitten. Toen heb ik haar helemaal verrot gescholden, en heeft zij de telefoon opgehangen.
Toen kreeg ik de volgende dag een smsje, dat ik haar wel een trut zou vinden, maar als ik iets wou weten dat ik altijd kon bellen, dus wij bellen, zegt ze opeens dat ze nog wel van me houd en niet als een vriend maar echt. (toen ze het de eerste keer uitmaakte zei ze namenlijk dat ze van me houd als een vriend)
Toen hebben we het nog een week geprobeerd, in die week heeft zij voorgesteld om samen met kerst naar disneyland te gaan, en om samen oud en nieuw te vieren. Maar omdat ik het niet aan kon dat ze dus was vreemdgegaan had ik het na een week uitgemaakt, toen hadden we heel vriendschappelijk afscheid genomen, en heel veel gehuild en gezoend, en toen was het toch voorbij.
Daarna hebben we nog heel veel ruzie gemaakt, eigenlijk vooral omdat ze eerst zei dat ze vrienden wilde blijven, maar omdat ze me daarna ging negeren. Omdat we allebei geen ruzie wouden hadden we besloten om het uit te praten en elkaar afgelopen weekend te bellen.
Nou hadden we dit weekend dus gebeld, en wat ze me toen vertelde vind ik echt zo vreemd. Ze zei dat ze helemaal geen sex met die andere jongen gehad heeft, maar dat ze alleen gezoend hadden, maar dat ik nadat het uit was zo bleef doorzeuren, dat ze dat wel moest verzinnen om van me af te komen.
Ik dacht echt van "wat lult ze nou" ik had er één emailtje gestuurd, of we het niet een tijdje rustig aan konden doen, omdat we toch niet gelijk anderhalf jaar weg hoeven te gooien omdat het nu even wat minder gaat.

Waarom verzint iemand zoiets? en waarom probeert ze het daarna nog met me als zij weet dat ik denk dat ze een ander geneukt heeft, en wil ze dan nog oud en nieuw met me vieren, ik heb er al een mailtje gestuurd, of ze niet toevallig twee persoonlijkheden heeft ofzo? Waarom zou ze niet gewoon kunnen zeggen dat het over is? Ik heb echt nog nooit zoiets raars gehoord, weet iemand hier misschien een verklaring voor?

pi_15649943
mja ontopic: inderdaad een raar verhaal.. weet ook niet hoe ik je er mee moet helpen, succes er in ieder geval mee!

[Dit bericht is gewijzigd door CartWOman op 23-12-2003 23:06]

OJAAJOH?
pi_15649966
Ze klinkt idd niet erg stabiel. Ik zou wel denken; veroordeel haar niet te erg want ze zit er denk ik wel heel erg mee anders verzint ze zoiets niet. Maar echt normaal vind ik 't niet echt
Tap tap tap
pi_15650256
hmm wha als je der nog terug wil zou ik naar die jongen gaan en vragen wat der nouw wel echt gebeurd es en als het alleen bij zoenen is gebleven zouw ik der nog wel willen alleen zou ik wel met der praten man want tis wel vaag ze bedonderd de boel een beetje wha ja zoiets
pi_15650359
Je hoeft ook niets te snappen van je EX.. tis immers je EX.

btw niet gelezen is veel te lang....

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst
  dinsdag 23 december 2003 @ 21:04:53 #6
71114 scumback
Sex and Drugs And Rock and Rol
pi_15650390
-Edit- Note.

[Dit bericht is gewijzigd door CartWOman op 23-12-2003 23:09]

Moraal = sociaal instinct + intelligentie + gewoonte
pi_15650662
ok politiek correcte versie:

ik denk dat het meisje niet zo goed snapt wat ze wil. Met/zonder jou, houden van als vriend/-je, wel/geen aandacht aan je besteden, wel/niet sex met andere jongen gehad, etc.

Het maakt niet zoveel uit wat zij wil, het gaat erom wat jij wilt. Wil je met haar verder? Ze heeft wel met hem gezoend, don't forget that. Misschien heeft ze wel sex met hem gehad. Als dat jouw "twijfelpunt" is dan zou ik heeeeel erg goed met haar (in person) praten dus. & idd: of iemand iets van die andere jongen af weet. & als je het weet: 2 weken ofzo een pauze nemen zodat je kan nadenken over wat je wel & niet wilt, want als jullie steeds contact blijven houden dan kan jij niet goed voor jezelf beslissen wat je er eigenlijk van vindt.

Maar wil je ook verder met iemand die tegen je liegt...

niet-politiek-correcte versie:

Ik denk dat zij wel met hem naar bed is geweest, het daarom heeft uitgemaakt. Maar in die periode dat het uitging is ze erachtergekomen dat ze van je houdt & je niet kwijt wil. Ze probeert je op allerlei manieren terug te krijgen dmv die reisjes idd. & ook haar versie over die jongen aan het wijzigen. Zodat ze je terug kan krijgen.

"There was never a genius without a tincture of madness"
Aristoteles
  dinsdag 23 december 2003 @ 21:17:09 #8
72664 tony_jejo
-=/^_^| |^>'\=-
pi_15650788
Als jij met de vraag kan leven of zij werkelijk door een ander uitgewoond is moet je haar lekker terugnemen.
Wat boeit het eigenlijk..
Alle mannen zijn jagers en alle vrouwen zijn hoeren.
Dat is mijn visie

[Dit bericht is gewijzigd door tony_jejo op 23-12-2003 21:18]

maatschappelijk docent / socioloog / mensenkenner
"een mens is als een open boek .. een boek met de diepgang van een banaan" -tony_jejo
pi_15650866
Ik snap er ook niets van, eerlijk gezegd...

maar ik vind het wel verschrikkelijk smerig dat ze eerst zegt dat ze is vreemdgegaan, en dan haar woorden terug inslikt... slaat eerlijk gezegd nergens op ...

en wat ze er mee wil bereiken snap ik ook niet...

maar eigenlijk, misschien niet goed gelezen, is ze nu vreemdgegaan of niet, welke van de twee versies is nu de waarheid...

pi_15650969
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 21:20 schreef Krisje18 het volgende:

[..]

boeiend

Ja, dat is boeiend ja.
En als je je er niets van aan trekt, wat doe je dan hier?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 23 december 2003 @ 21:24:27 #11
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_15651037
Dennis, als ik jou was zou ik gewoon al het contact verbreken met haar.
tis lastig maar voor jou word het zo ook lastig.. je weet ook niet waar je van op aan kan zo.

en als ze vreemd is gegaan moet je sowieso niet naar haar terug!

greetz

OJAAJOH?
pi_15651151
Vrij ingewikkeld persoon die eX van jou.

Misschien moet je dr ff met rust laten, komt ze vanzelf wel terug en zo niet dan wilt ze je dus nie meer...

dinsdag 23 december 2003 @ 21:29:01 #13
37899 scorpion69
Music is all that matters..
pi_15651200
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 21:21 schreef Krisje18 het volgende:

[..]

ga uithuilen bij je moeder dan

Zielig figuur. Als je nix te melden hebt, reageer gewoon niet.

Ik sluit me aan bij de politiek incorrecte mening van Rahja. Vermoedelijk is ze idd met hem naar bed geweest en doet ze nu wanhopig alles om je terug te winnen. De enigste manier om daar achter te komen is door gewoon een gesprek te beginnen met haar. Open en eerlijk.

Suc7!

In every stone sleeps a chrystal - Enigma
pi_15651835
ze wil me helemaal niet terug volgens haar, ze zegt dat ze niet meer verliefd is. Ik wil haar ook niet meer terug denk ik, elke keer als ik vraag hoe het nou zit wil ze niet meer verder praten, en krijgen we weer ruzie.
ik weet echt niet waarom ze zo gek doet, ik kan haar niet uit mn hoofd zetten, omdat er gewoon zoveel onduidelijk is.
  dinsdag 23 december 2003 @ 21:48:04 #15
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_15651938
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 21:45 schreef dennis19 het volgende:
ze wil me helemaal niet terug volgens haar, ze zegt dat ze niet meer verliefd is. Ik wil haar ook niet meer terug denk ik, elke keer als ik vraag hoe het nou zit wil ze niet meer verder praten, en krijgen we weer ruzie.
ik weet echt niet waarom ze zo gek doet, ik kan haar niet uit mn hoofd zetten, omdat er gewoon zoveel onduidelijk is.
enigste oplossing is dan contact verbreken..
en wil ze je wel terug dan zie je haar wel weer verschijnen
OJAAJOH?
pi_15651961
Ik snap niet dat je je nog aan zo`n iemand aan het lijntje laat houden, ze liegt je gewoon voor. Beste lijkt me gewoon om het contact te verbreken, vriendschap gaat ook niet werken
pi_15652044
@dennis.

Je hebt volgens mij eerder een post gemaakt van je ex in rp of niet?
Daarin had ze toch heel explicitiet tegen jou verteld wat er die avond met die andere jongen was gebeurd?

Het lijkt mij heeeeel stug dat ze verzint dat ze met die jongen wel naar bed is geweest omdat jij bleef doorzeuren. Echt bull.... ze weet gewoon dat ze fout is geweest en nu wil ze dat op 1 of andere manier rechtzetten door te zeggen dat het een leugen was, omdat ze geen overwicht meer heeft op de situatie.

Don't fall for that (pussy)trap..

pi_15652115
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 21:50 schreef Merina het volgende:
@dennis.

Je hebt volgens mij eerder een post gemaakt van je ex in rp of niet?

ja dat klopt, al 2 zelfs
pi_15652233
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 21:53 schreef dennis19 het volgende:

[..]

ja dat klopt, al 2 zelfs

Okay, maar even voor de goede orde. Jij zal toch ook nooit tegen je vriendin zeggen: Ik ben niet met een andere naar bed geweest, dat zei ik gewoon omdat je bleef doorzeuren..

Dat slaat echt als een tang op een varken of zie ik het nou verkeerd

pi_15653151
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 21:57 schreef Merina het volgende:

[..]

Okay, maar even voor de goede orde. Jij zal toch ook nooit tegen je vriendin zeggen: Ik ben niet met een andere naar bed geweest, dat zei ik gewoon omdat je bleef doorzeuren..

Dat slaat echt als een tang op een varken of zie ik het nou verkeerd

ja, daarom zit ik er ook zo mee, ik snap er gewoon helemaal niks van, aan de ene kant, waarom zou ze erover liegen? aan de andere kant, waarom heeft ze er anders eerst over gelogen?
Ik wil haar gewoon vergeten, maar dat gaat niet als dit me nog allemaal dwars zit
pi_15653439
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:24 schreef dennis19 het volgende:

[..]

ja, daarom zit ik er ook zo mee, ik snap er gewoon helemaal niks van, aan de ene kant, waarom zou ze erover liegen? aan de andere kant, waarom heeft ze er anders eerst over gelogen?
Ik wil haar gewoon vergeten, maar dat gaat niet als dit me nog allemaal dwars zit

Zeg tegen haar wat je dwars zit. Dat je nu niet meer weet wat je moet geloven.

Zo lang jij niet weet, wat nu wel waar is en wat niet, bied jullie relatie sowieso geen perspectief. Zoiets blijft toch aan je knagen.
Ik zou mij dan ook afvragen waar ze nog meer over heeft gelogen.

pi_15653564
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:32 schreef Merina het volgende:

[..]

Zeg tegen haar wat je dwars zit. Dat je nu niet meer weet wat je moet geloven.

Zo lang jij niet weet, wat nu wel waar is en wat niet, bied jullie relatie sowieso geen perspectief. Zoiets blijft toch aan je knagen.
Ik zou mij dan ook afvragen waar ze nog meer over heeft gelogen.

dat vraag ik me dus ook heel de dag af, ze doet gewoon opeens zo gek, ze wil me helemaal niet meer te woord staan, en al helemaal niet als ik over ons begin dat blokt ze me op msn of dan hangt ze gewoon de telefoon op, ze is echt van het ene op het andere moment totaal veranderd.
pi_15653688
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:36 schreef dennis19 het volgende:

[..]

dat vraag ik me dus ook heel de dag af, ze doet gewoon opeens zo gek, ze wil me helemaal niet meer te woord staan, en al helemaal niet als ik over ons begin dat blokt ze me op msn of dan hangt ze gewoon de telefoon op, ze is echt van het ene op het andere moment totaal veranderd.

Oei dat is wel heel bot en respectloos. Sorry, maar dan zou ik ermee kappen. Dat is gewoon ronduit onbeschoft. Hoe moeilijk het ook is... besteed geen tijd meer aan haar. Als ze jou belt, dan zou ik haar wegdrukken. Voelt ze ook eens hoe dat is.

Hekel aan schizofrene mensen en ondertussen loop jij jezelf gek te piekeren..

pi_15654827
Opruimslotje.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_15655030
En weer open.
Krisje18 krijgt even de tijd de FAQ door te nemen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')