Maar ik vind het nogal tegenvallen eigenlijk. Met die search krijg ik steeds vet weinig resultaten, altijd maar een stuk of 10. Snel gaat het ook niet (heb toch een kabelmodem, alles hoort lekker snel te gaan en dat was bij Napster ook zo), en om eerlijk te zijn valt de kwaliteit van de mp3's me ook tegen, qua geluid.
Is Kazaa nou zo`n kutprogramma of zijn er dingen die ik niet weet?
'k gebruik gnutella voor m'n mp3's... met het progje LimeWire.
voor m'n DivX gebruik ik eDonkey2000
quote:van de limewire site (doe maar een gok naar het adres...)
Op zaterdag 23 juni 2001 23:44 schreef Meneer_Aart het volgende:
Waar haal ik dat Limewire vandaan? En kan je een beetje veel vinden met Gnutella?
ik heb meestal 20-200 TB aan bestanden online
quote:wow...
Op zondag 24 juni 2001 10:08 schreef scarefreak het volgende:
je krijgt er maar tien, maar vaak staan er ook plusjes bij, dus zijn het er wel meer.
op Kazaa krijg je gewoon bij zoekresultaten geen dubbele te zien dan komt er gewoon een plusje voor
's de eerste keer da'k je niet begrijp sf...
bij limewire worden de zoekresultaten gegroepeerd op naam.
is dat met Kazaa ook zo?
(en die 'tien' ligt gewoon aan het zoekcommando, toch?)
De ultieme test lijkt mij, dat je een paar titels van nummers geeft en iedereen (incl. jij uiteraard) zegt hoeveel zij hebben gevonden op KaZaA. Zo weten of het aan KaZaA ligt of niet.
het enige nadeel is dat mensen met goeie boxen geen mp3s kunnen downloaden met een bitrate hoger dan 128...
ik hoef dat niet omdat ik toch gare boxen heb...
Ik gebruik overigens nog steeds Napster. Veel muziek die ik wil hebben wordt toch niet gefilterd. En dan gaat het meestal ook razendsnel.
quote:Eeeen hoe doe je dat
Op zondag 24 juni 2001 15:43 schreef G-spotter2001 het volgende:
ff in het register een regedit uitvoeren, in een map Kazaa in het register staat de key "liimitbitrate" zet die op 0 en je krijgt heel wat meer resultaten.
Ja sorry hoor dit is FOK niet tweakers
quote:start --> uitvoeren (of run) en daar intikken: regedit
Op zondag 24 juni 2001 16:43 schreef Num het volgende:[..]
Eeeen hoe doe je dat
Waar zit het register bijvoorbeeld?Ja sorry hoor dit is FOK niet tweakers
quote:Was dat bij mij ook maar zo. Maar niet dus. Is er nog hoop voor Napster?
Op zondag 24 juni 2001 16:38 schreef bogus het volgende:
Ik gebruik overigens nog steeds Napster. Veel muziek die ik wil hebben wordt toch niet gefilterd. En dan gaat het meestal ook razendsnel.
quote:Bij een (volgende) installatie kiezen voor 'custom' en 'HotText' afvinken.
Op zondag 24 juni 2001 13:08 schreef Aneurism het volgende:
Kazaa zuigt, in mijn browser zie ik allemaal hyperlinks. Zoals onder het woord : bed
Nu heb ik effe in program files gezocht en het programma wat meekomt eraf gekicked en het doet het weer redelijk...
Lijkt mij een waardige vervanger voor Napster, werkt redelijk snel en je kunt er niet alleen audio mee zoeken..
Napster is klote sinds die filters.. Je komt langs sommige filters nog wel heen door bandnamen te veranderen maar dan moet je ook maar weer gaan gokken naar hoe ze die naam veranderd hebben.. Dat schiet niet op..
Opennap servers zitten zo vol dat het ikweetniet hoe lang duurt voordat je erop komt.. Nee, geef mij maar gewoon Kazaa..
Je kunt Kazaa servers ook gewoon met je webbrowser bezoeken. Gewoon via poort 1214.
Zoek bijv. via http://www.kazaa.com naar wat bestanden. De zoekmachine levert nu een aantal links op. Al deze links verwijzen naar Kazaa servers. Als je op de link klikt, dan kun je het bestand middels je browser downloaden. Maar je kunt ook alleen het adresgedeelte van de URL in je browser invoeren (http://ip-adres:1214). Dan krijg je een HTML-overzicht van alle bestanden op die server. En door op die links te klikken kun je dus gewoon bestanden downloaden via je browser. En het leuke is, dat de Kazaa server niet je Kazaa username kan zien terwijl je download, want je gebruikt immers Kazaa zelf niet
P.S. Misschien een potentieel veiligheidslek
quote:Welk progje was dat dan
Op zondag 24 juni 2001 13:08 schreef Aneurism het volgende:
Kazaa zuigt, in mijn browser zie ik allemaal hyperlinks. Zoals onder het woord : bed
Nu heb ik effe in program files gezocht en het programma wat meekomt eraf gekicked en het doet het weer redelijk...
Ik heb nu ook last van irri hyperlinks naar vreemde sites enzo
quote:Daar ben ik helemaal mee eens.Werkt gewoon perfect en wat ik reeds gedownload heb,is van perfecte kwaliteit.
Op zondag 24 juni 2001 16:38 schreef bogus het volgende:
Kazaa is voor mij de troonopvolger van Napster geworden. Werkt perfect, is snel, en als je met een file bezig bent, en de betreffende user logt uit, gaat Kazaa op zoek naar een ander die het bestand ook heeft, om het af te maken.Ik gebruik overigens nog steeds Napster. Veel muziek die ik wil hebben wordt toch niet gefilterd. En dan gaat het meestal ook razendsnel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |