abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 december 2003 @ 12:02:32 #1
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_15634638
quote:
Dreigende posters tegen Van der G. in Rotterdam

Uitgegeven: 23 december 2003 11:20

ROTTERDAM - In de binnenstad van Rotterdam hangen tientallen posters met daarop de beeltenis van Volkert van der G. en de tekst 'jachtseizoen geopend op 6 mei 2014'. Op zijn gezicht is een vizier van een geweer getekend. Een onbekende actiegroep heeft de affiches opgehangen. Justitie in Rotterdam gaat de zaak onderzoeken, aldus dinsdag persofficier B. den Hartigh.

Volkert van der G. komt naar verwachting op 6 mei 2014 vrij, als hij zijn straf heeft uitgezeten voor de moord op Pim Fortuyn. Het gerechtshof in Amsterdam veroordeelde hem in juli tot achttien jaar cel.

Het Rotterdamse gemeenteraadslid Michiel Smit treedt op als spreekbuis namens de actievoerders. Smit benadrukt dat hij verder niets met de actie te maken heeft. De actievoerders willen een signaal aan Volkert van der G. afgeven dat hij in 2014 niet rustig met zijn oude leventje verder kan gaan. Het is niet vergeten wat hij heeft gedaan, het leeft nog steeds.

Volgens mij sprak het radionieuws overigens over Amsterdam.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_15634671
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:02 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Volgens mij sprak het radionieuws overigens over Amsterdam.

Ze weten ook van geen ophouden, de stakkers.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  dinsdag 23 december 2003 @ 12:05:57 #3
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_15634751
Het was overigens te verwachten dat dit zou gebeuren. Sterker nog: Het zou me niet verbazen als iemand hem ook echt te grazen neemt.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_15634762
Ik ga straks wel effe kijken
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_15634770
In 2014 is iedereen van de G. vergeten. Dus waar hebben we het dan nog over?
Ik kwam, Ik zag en kneep er tussenuit
pi_15634796
Foto?
pi_15634802
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:06 schreef Maximus.Proximus het volgende:
pi_15634822
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:06 schreef teknomist het volgende:
Ik ga straks wel effe kijken
in 2014??? straks??

Dat duurt nog ff hoor!

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 23 december 2003 @ 12:08:35 #9
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_15634823
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:05 schreef Kaalhei het volgende:
Het was overigens te verwachten dat dit zou gebeuren. Sterker nog: Het zou me niet verbazen als iemand hem ook echt te grazen neemt.
18 jaar cel? Zou iemand het er werkelijk voor over hebben? Volgens mij ben je dan net zo ziek als Volkert.

Ik vind dit trouwens wel erg ver gaan. Is straks de familie van Volkert aan de beurt?

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_15634865
Ik denk ik echt dat volktertje wordt afgeknalt hoor. Maarjah eigen schuld dikke bult
pi_15634890
Tsja, ik vind dergelijke acties gelijkwaardig aan extreem-linkse organisaties die boeren en fokkers bedreigen. Dat dit wordt ondersteund door Michel Smit pleit niet echt voor hem. Dat je het niet eens bent met de straf van Volkert van der G. kan ik me voorstellen, maar probeer dan als politieke partij een meerderheid te verwerven voor je ideeën m.b.t. justitie. Eigen rechter spelen is onder alle omstandigheden zwaar af te keuren.

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 23-12-2003 12:11]

pi_15634898
blaffende honden bijten niet
pi_15634931
[nostradamus modus]
Binnen een half jaar na zijn vrijlating wordt ie vermoord
[/nostradamus modus]

boontje komt om zijn loontje?

pi_15634935
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
blaffende honden bijten niet
Tsja, er hoeft er maar eentje tussen te zitten die wel doorbijt...
pi_15634966
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:10 schreef -Blaze- het volgende:
Ik denk ik echt dat volktertje wordt afgeknalt hoor. Maarjah eigen schuld dikke bult
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_15634982
quote:
Het Rotterdamse gemeenteraadslid Michiel Smit treedt op als spreekbuis namens de actievoerders. Smit benadrukt dat hij verder niets met de actie te maken heeft
Oke ik treed op als woordvoerder van de actievoerders, maar ik heb er niets mee te maken. Hoe hypocriet kan je als gemeenteraadslid zijn.

En als je dan normaal al die flapdrollen hoort, heeft de gehele miliue lobby, inclusief ruud lubber omdat hij ooit iets aan het wnf doneerde, met de moord op pim te maken, alleen maar omdat er super indirecte links te leggen zijn.

pi_15635005
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:11 schreef th0r het volgende:
boontje komt om zijn loontje?
Nee. Als Volkert vrijkomt heeft hij naar de maatstaven van deze maatschappij zijn straf gehad.
  dinsdag 23 december 2003 @ 12:16:13 #18
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15635067
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:08 schreef robh het volgende:

Ik vind dit trouwens wel erg ver gaan. Is straks de familie van Volkert aan de beurt?

Daar vrees ik wel voor ja...
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 23 december 2003 @ 12:19:39 #19
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_15635182
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:06 schreef Maximus.Proximus het volgende:
Ik denk dat je je daarin zeer sterk vergist. Honderden jaren later weten nog genoeg mensen bv. wie Balthazar Gerards is.
  dinsdag 23 december 2003 @ 12:20:32 #20
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_15635218
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:10 schreef Kozzmic het volgende:
Tsja, ik vind dergelijke acties gelijkwaardig aan extreem-linkse organisaties die boeren en fokkers bedreigen. Dat dit wordt ondersteund door Michel Smit pleit niet echt voor hem. Dat je het niet eens bent met de straf van Volkert van der G. kan ik me voorstellen, maar probeer dan als politieke partij een meerderheid te verwerven voor je ideeën m.b.t. justitie. Eigen rechter spelen is onder alle omstandigheden zwaar af te keuren.
goed
pi_15635292
Damn hey. Zei ik een maand terug dat ik graag zo'n poster wil met Michiel Smit erop, krijg ik een aantekening van de moderator in mijn profiel
En dan meende ik het niet eens serieus.

Nu is het wel serieus en dan mag het wel. Moet niet gekker worden *zure lach*

Wartaal.
  dinsdag 23 december 2003 @ 12:22:51 #22
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15635296
Copy-Paste uit ander topic:
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:19 schreef pberends het volgende:

[..]

Belachelijk, Volkert van der G. verdient geen enkele mededogen. Hij had allang levenslang moeten krijgen en er zou allang een wet aangenomen moeten zijn om politici te beschermen. Nu weet elke moorlustige mafkees dat hij voor maar een krappe 12 jaar een machtige politici kan vermoorden. Over preventie gesproken. Als Volkert van der G. vermoord wordt mag de dader van mij vrijuit gaan.

Als je de moordenaar van Volkert van der G. vrijuit laat gaan dan heb je pas slechte preventie. Dan is het echt aanlokkelijk eigen rechter te spelen. Iets wat de veiligheid helemaal niet ten goed komt.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_15635308
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:19 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Ik denk dat je je daarin zeer sterk vergist. Honderden jaren later weten nog genoeg mensen bv. wie Balthazar Gerards is.

Wie?
pi_15635312
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:19 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Omdat die iemand vermoordde die behoorlijk veel meer had bereikt, en voor Nederland heeft betekend dan meneer Fortuyn.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  dinsdag 23 december 2003 @ 12:24:34 #25
54300 Balthasar-Gerards
heeft iets tegen oranje.
pi_15635344
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Wie?

.
Op zich dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties