abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 december 2003 @ 20:48:17 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_15619878
quote:
Bas Muijs is nog maar net terug in GTST, of het opnemen van de serie had hem bijna het leven gekost. De populaire soapacteur ontsnapte in Maleisië ternauwernood aan de aanval van een tien centimeter lange schorpioen. Het dier sprong op zijn borst toen hij vastzat in een moeras.

"Pas achteraf werd ik bang", vertelt Bas. "Op dat moment zag ik vooral iedereen van de productie schrikken. Sommigen sloegen hun handen voor hun gezicht. Ik hoorde alleen de opdracht van een van de Maleisische begeleiders: 'Don't move!"

Aan De Telegraaf vertelt hij dat hij wel degelijk beseft dat het verkeerd had kunnen aflopen. "Ja, ik begrijp nu dat ik de kerst niet had kunnen halen, of voor eeuwig verlamd in een rolstoel terecht had kunnen komen.

"We waren voor de extra lange kerstuitzending van GTST tien dagen in Maleisië. Ik zal niet te veel onthullen van het verhaal, maar mijn karakter Stefano kom op een gegeven moment vast te zitten in een modderpoel."

De Maleisische begeleiders hebben de poel doorgedregd op zoek naar gevaarlijke beesten, maar de schorpioen over het hoofd gezien. De acteur vertelt dat het hele voorval slechts 20 seconden duurde.


Ging hij niet mee met Bobo's in de bush?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 22 december 2003 @ 20:50:37 #2
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_15619968
Nee dus. Wel bij de les blijven.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_15620016
Oh, het was maar een schorpioen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 22 december 2003 @ 20:54:45 #4
59009 paullo
vini vidi vici
pi_15620140
jammer dat ze er allemaal levend vanaf zijn gekomen.
GTST is echt voor mensen zonder enige sociale levenservaring.

Vind het gewoon matig programma.
En zo ernstig is het nou ook weer niet dat er een schorpioen op em zat betekent niet meteen dat je een ramp hebt overleefd.

It's not the question how to make your first million, but how many times over.
  maandag 22 december 2003 @ 20:55:52 #5
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_15620177
Doe eens normaal.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 22 december 2003 @ 21:15:11 #6
59009 paullo
vini vidi vici
pi_15620825
quote:
Op maandag 22 december 2003 20:55 schreef static het volgende:
Doe eens normaal.
Sorry

maar je kan me geen ongelijk geven.

It's not the question how to make your first million, but how many times over.
pi_15622969
Ik denk dat de opmerking "eeuwig verlamd in een rolstoel terecht had kunnen komen" schromelijk overdreven is. De meeste schorpioenenbeten zijn niet van dien aard dat dit meteen je lot is.

Tijdens mijn laatste reis in Afrika vertelde de lokale chauffeur van de overlandtruck dat hij al twee keer was gebeten door een schorpioen. Doet wel vreselijk veel pijn, maar zelfs na een beet is er in de regel nog geen man overboord. Sommige soorten zijn niet dodelijk of zodanig dat je verlamd raakt, voor andere soorten is er eigenlijk altijd wel bij een plaatselijke dokter/ziekenpost anti-serum verkrijgbaar om het gif onschadelijk te maken.

Ja, oppassen voor een beet moet je wel. Maar tis niet zo dramatisch als wordt voorgeschoteld.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')