abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 december 2003 @ 19:15:49 #1
70729 Miss_WannaBe
Touch Me, Feel Me
pi_15617003
Eigenlijk een btje een achterlijke vraag, maar ik stel hem toch maar terwille van mn nieuwe goudvissen: kunnen goudvissen het te koud hebben in een kamer Sinds twee dagen heb ik nl twee prachtexemplaren te leen, maar sinds ze bij ons zijn, zijn ze werkelijk niet vooruit te branden. Echt waar, hun activiteiten zijn tot een dramatisch dieptepunt gezakt terwijl ze bij hun vorige baasje als een gek door de (ronde) kom zwommen. Wij hebben ze in een vierkant aquarium gestopt, misschien moeten ze dus nog wennen...Maar anderzijds is mn kamer ook vriezing koud, echt brrrr....zou het soms té koud voor ze zijn...:?
U knew I was a snake when U let me in.....
pi_15617039
Heb je ze wel eten gegeven?
  maandag 22 december 2003 @ 19:17:30 #3
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_15617042
ik hou vissen in mijn vijver buiten met - 13 ofzo en die overleefde ook.. :|
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_15617045
Jupz, water temp. iets omhoog verhoogt de activiteit dusdanig. Dat gebeurt in de dierenwinkels ook; overdag de temp. omhoog gooien, zodat de vissen actiever en dus aantrekkelijker zijn om te kopen.
pi_15617049
geen idee denk dat als de vijver dicht vriest dat ze dat niet echt lekker vinden
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_15617071
schoon water wil bij die van mij ook wonderen doen.
  maandag 22 december 2003 @ 19:18:49 #7
59009 paullo
vini vidi vici
pi_15617080
Ik hang altijd een paar bontjassen in hun huisje
It's not the question how to make your first million, but how many times over.
  maandag 22 december 2003 @ 19:19:07 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15617087
ze kunnen het te koud krijgen jha. En dan worden ze minder actief. Maar hoe koud is koud dan? Als er ijs op komt is het heel koud

Maar kijk naar goudvissen die in een vijver zwemmen. Ze zijn dus wel wat gewend. En kunnen wel iets hebben

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_15617098
onze goudvissen zitten in de vijver
vorig jaar was die helemaal dichtgevroren, dat overleven ze echt wel
misschien moeten ze wennen?
is de bak kleiner?
eten gegeven?
enz.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 22 december 2003 @ 19:21:02 #10
70729 Miss_WannaBe
Touch Me, Feel Me
pi_15617132
Ja, water schoon, lekker eten gegeven, maar bewegen ho maar...ik denk dat ze gisteren tijdens het vervoer teveel gehutst zijn...ik voel me schuldig maar ik weet niet wat ik er verder aan kan doen...

Ach, misschien verwacht ik wel teveel van ze

maandag 22 december 2003 @ 19:22:53 #11
70729 Miss_WannaBe
Touch Me, Feel Me
pi_15617184
De bak is groot & vierkant ipv rond en ik heb er één een nieuwe naam gegeven...identiteitscrisis
  maandag 22 december 2003 @ 19:23:12 #12
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_15617192
vind je het gek, met het vervoer zijn ze helemaal door elkaar gerammeld.... hoe zou jij je voelen...
<Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
pi_15617233
Wat een topic!
I've got a 'F', a 'C' and i got a 'K'. All i miss now is ...
pi_15617261
ze zijn gwn in de war
binnen 3 daagjes zijn ze gewend aan hun nieuwe woonplek en worden ze weer wat actiever
koud hebben kan denk niet
ik heb nog steeds 3 komvissen in de vijver zitten, daar staat nu ijs op en ze bewegen nog steeds
its too damn easy being me
  maandag 22 december 2003 @ 19:27:46 #15
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15617297
quote:
Op maandag 22 december 2003 19:22 schreef Miss_WannaBe het volgende:
De bak is groot & vierkant ipv rond en ik heb er één een nieuwe naam gegeven...identiteitscrisis
Ze wilde rondjes zwemmen maar hebben elke keer hun kop gestoten omdat het niet rond is. Dus hebben ze nu een hersenbeschadiging opgelopen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_15617787
niet te warm want anders gaan ze dood , niet lauw dus!
doe gewoon lekker koud joh!
pi_15617839
Het kan wel te koud zijn, maar dat gebeurt niet snel...

Loop anders 's langs een dierenwinkel, of probeer het in het juiste forum (flora & fauna)

pi_15617886
Vissen overleven op een kamertempratuur (= 15 a 20graden celsius)
Had eerst 2 vissen, maar gisteren is er eentje overleden
(snik, boehoe)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  maandag 22 december 2003 @ 21:03:45 #20
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_15620467
Mijn goudvis heeft is verkouden geweest omdat het water te koud was . Oppassen dus .
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_15620648
quote:
Op maandag 22 december 2003 19:17 schreef dagizmo het volgende:
Jupz, water temp. iets omhoog verhoogt de activiteit dusdanig. Dat gebeurt in de dierenwinkels ook; overdag de temp. omhoog gooien, zodat de vissen actiever en dus aantrekkelijker zijn om te kopen.
Dat is dus helemaal NIET waar. In dierenwinkels wordt het water van goudvissen helemaal niet verwarmd.

Sterker nog: je goudvissen gaan dood als je het water verwarmt. Het water voor je goudvissen is het beste op kamertemparatuur. Dus tussen de 15 en 23 graden.
Lager overleven ze ook wel. Maar dan zijn ze dus minder actief en het is minder goed voor de levensduur van de vis.

Trotse mamma :)
pi_15621463
Haha op de slaapkamer van mijn zusje staat ook een aquariumpje, en de vissen die ze daarin doet leven niet langer dan een week

Misschien komt het wel door de temperatuur ja, of is het te donker?

My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
  maandag 22 december 2003 @ 21:33:41 #23
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_15621528
quote:
Op maandag 22 december 2003 21:03 schreef portier het volgende:
Mijn goudvis heeft is verkouden geweest omdat het water te koud was . Oppassen dus .
Toen bleef hij overigens maar een beetje aan de oppervlakte dobberen. Echt vaag...
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_15621555
quote:
Op maandag 22 december 2003 19:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ze wilde rondjes zwemmen maar hebben elke keer hun kop gestoten omdat het niet rond is. Dus hebben ze nu een hersenbeschadiging opgelopen

The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_15621571
quote:
Op maandag 22 december 2003 21:33 schreef portier het volgende:

[..]

Toen bleef hij overigens maar een beetje aan de oppervlakte dobberen. Echt vaag...

aha...de notoire rugzwemmer
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')