quote:als ze goed kan zingen wat is dan het probleem?
Op maandag 22 december 2003 15:08 schreef Justan het volgende:
De dikke lelijke Michelle MacManus heeft de Engels Idols gewonnen dit weekend. Jurylid Pete Waterman was zo kwaad daarover dat ie wegliep uit de uitzending.... ! Hoop dat hier is zoiets gebeurd
quote:Een idool kan niet echt een lelijke trol zijn, in principe. Of zit ik er nou naast?
Op maandag 22 december 2003 15:10 schreef Lucille het volgende:
Ik dacht dat Idols een programma was waarbij het om talent ging. Maar blijkbaar is het een Miss/Mr Universe verkiezing.
quote:het gaat ook om uitstraling
Op maandag 22 december 2003 15:11 schreef just me het volgende:[..]
als ze goed kan zingen wat is dan het probleem?
quote:nou die is helemaal niet lelijk joh
Op maandag 22 december 2003 15:08 schreef Justan het volgende:
De dikke lelijke Michelle MacManus heeft de Engels Idols gewonnen dit weekend. Jurylid Pete Waterman was zo kwaad daarover dat ie wegliep uit de uitzending.... ! Hoop dat hier is zoiets gebeurd
quote:je hebt gelijk..
Op maandag 22 december 2003 15:11 schreef veldmuis het volgende:[..]
Een idool kan niet echt een lelijke trol zijn, in principe. Of zit ik er nou naast?
.
Het zal wel komen dat mensen bewust voor iemand kiezen waar ze zich meer mee kunnen identificeren. Maar uiteindelijk is dat gewoon geen idool...........
quote:
Ik dacht dat Idols een programma was waarbij het om talent ging. Maar blijkbaar is het een Miss/Mr Universe verkiezing.
quote:Ze moet ook op tv.
Op maandag 22 december 2003 15:11 schreef just me het volgende:[..]
als ze goed kan zingen wat is dan het probleem?
quote:heeft ze ook niks mis mee
Op maandag 22 december 2003 15:11 schreef thaWarhead het volgende:
Natuurlijk gaat het niet enkel om talent, een idol heeft ook goede looks nodig.
quote:'pop idol' staat voor 'populair idool': (idool is een voorwerp van 'adoratie')
bepaalde onaantrekkelijke kenmerken kunnen wel degelijk 'aantrekkelijk' gevonden worden, juist omdat een persoon hierdoor kan opvallen,
maar in dit geval betreft het gewoon een overdreven 'underdog', die enkel wint vanwege het feit dat mensen zich makkelijk in haar gebreken kunnen projecteren:
ze is geen 'idool', enkel een girl-next-door, waarvan het publiek kan denken ('dat kan ik ook')
dat zo iemand wint is wel degelijk een teken dat de formule op zijn einde loopt, dat mensen moe worden van 'stardom'
quote:Het gaat om talent om te zingen, én uiterlijk... Een lelijk iemand kan imo geen idool zijn. Je gaat toch niet zeggen 'ik vind het zo mooi dat ze dik is, ik wil ook zo zijn'. Een idool heeft alles : uitstraling, een goede stem, stijl en hij/zei is knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |