abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15604645
De ware kunst is dood. Niemand begrijpt het, niemand waardeert het, niemand neemt er kennis van. Het is irrelevant in de cultuur van vandaag.

Als je mensen wilt bereiken, moet je kiezen voor populaire kunst. Commerciële kunst voor de grote massa heeft de toekomst.

Bovendien is dat de enige manier om veel geld te verdienen en dat is toch wat telt als je een kunstenaar bent.

"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_15604664
Okay, doen we!
pi_15604707
Kijk, het probleem van de kunst is dat het eigenlijk de waarheid moet uitdrukken. Maar wie is er nu geïnteresseerd in originaliteit en waarheid?! Het leven is zonder dat al zwaar genoeg! Alleen een idioot zou ervoor willen betalen!

Maar met populaire kunst heeft de klant altijd gelijk! Mensen willen altijd meer van wat ze al kennen, dus de populaire kunst zorgt ervoor dat ze dat krijgen.

"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_15604741
Met kunst word je pas rijk als je dood bent
Dat schiet geen fuck op.....
Goa Stoan Aj Feur Twente Bint!!!
pi_15604758
Hier heb je je kunst:

Gezellig in de kroeg zitten + communiceren met pre-teens, is best oke.
pi_15604772
quote:
Op maandag 22 december 2003 11:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:
De ware kunst is dood. Niemand begrijpt het, niemand waardeert het, niemand neemt er kennis van. Het is irrelevant in de cultuur van vandaag.
Ware kunst heeft nooit bestaan. Dat is een opvatting van een stel arrogante mensen die zichzelf wilde onderscheiden van de gewone mens. Zij wilde niet accepteren dat ook zij niets bijzonders zijn.

Het is altijd irrelevant geweest en tegelijkertijd superrelevant. Kunst is niets anders dan een poging te ontsnappen aan het 'gewoon zijn".

Kunstenaars zijn net zo gewoon als alles en iedereen en hoe harder zij proberen anders te zijn, en andere visie's erop proberen na te houden (en dat uit te drukken in beeld) hoe gewoner zij zijn.

Ik vindt het juist een kunst als je iets totaal nutteloos kan verkopen voor veel geld. Dus wat dat betreft zijn het wel weer kunstenaars.

maandag 22 december 2003 @ 12:16:28 #7
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_15605307
Komt helemaal in orde!
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  maandag 22 december 2003 @ 12:22:42 #8
77787 FreyDing
It just tastes better
pi_15605486
Klinkt als een Pop Art hater
Chum: "Dolphins! They think they're so cute! Oh, look at me, I'm a flippy little dolphin, let me flip for you!"
  maandag 22 december 2003 @ 12:27:57 #9
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_15605641
Kunst
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  † In Memoriam † maandag 22 december 2003 @ 13:14:18 #10
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_15607115
Kunst gaat toch om smaak?
Er zijn mensen die het een mooi vinden en mensen die het ander mooi vinden.
Kan je toch niet het een gaan bashen omdat jij het niet leuk vindt?
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  Milf maandag 22 december 2003 @ 23:26:58 #11
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_15625397
quote:
Op maandag 22 december 2003 11:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:

Als je mensen wilt bereiken, moet je kiezen voor populaire kunst. Commerciële kunst voor de grote massa heeft de toekomst.

Bovendien is dat de enige manier om veel geld te verdienen en dat is toch wat telt als je een kunstenaar bent.

bron? url/link?

iedereen wil niet meer? kunst is dood?

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')