Maar dat geldt niet voor mij! Ik ga groots en meeslepend leven! Ik ga de uitdagingen van de eeuw aan en verander de loop van de geschiedenis.
quote:Waarschijnlijk meer topics openen op FOK!
Op zondag 21 december 2003 23:15 schreef Mondo_Generator het volgende:
Goed plan.
Eh, wat ga je zoal voor heftigs doen de komende week danne?
quote:Ik ook
Op zondag 21 december 2003 23:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
De meesten mensen modderen maar wat aan tijdens hun leven! Ze zijn passief en ongemotiveer! Ze hebben geen spirit of ambitie.Maar dat geldt niet voor mij! Ik ga groots en meeslepend leven! Ik ga de uitdagingen van de eeuw aan en verander de loop van de geschiedenis.
quote:Mensen met echt ambitie zitten niet op Fok.
De meesten mensen modderen maar wat aan tijdens hun leven! Ze zijn passief en ongemotiveer! Ze hebben geen spirit of ambitie.Maar dat geldt niet voor mij! Ik ga groots en meeslepend leven! Ik ga de uitdagingen van de eeuw aan en verander de loop van de geschiedenis.
quote:Jawel hoor
Op zondag 21 december 2003 23:17 schreef teknomist het volgende:[..]
Mensen met echt ambitie zitten niet op Fok.
quote:Depends on welke ambitie.
Op zondag 21 december 2003 23:17 schreef teknomist het volgende:[..]
quote:Ik denk zelf eerder wiet
Op zondag 21 december 2003 23:12 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Drank..
quote:m2
Op zondag 21 december 2003 23:24 schreef Midioot het volgende:[..]
Ik denk zelf eerder wiet
quote:Maar toen ontdekte Pizza_Shooter fok en besloot maar gewoon een kantoorklerk te worden.
Dat is heel goed van je, als je daar goed bij voelt moet het vooral doen !quote:Op zondag 21 december 2003 23:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
De meesten mensen modderen maar wat aan tijdens hun leven! Ze zijn passief en ongemotiveer! Ze hebben geen spirit of ambitie.
Maar dat geldt niet voor mij! Ik ga groots en meeslepend leven! Ik ga de uitdagingen van de eeuw aan en verander de loop van de geschiedenis.
Noem 'ns wat, nu je er toch een topic over hebt geopend. Of moeten we op de verfilming van je meeslepende leven wachten.quote:Op zondag 21 december 2003 23:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het is dus toch niks geworden?quote:Op donderdag 22 april 2004 21:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Alles op z'n tijd.quote:Op maandag 26 april 2004 10:19 schreef BrauN het volgende:
[..]
Het is dus toch niks geworden?
Toch welquote:Op zondag 21 december 2003 23:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |