quote:
Op zondag 21 december 2003 21:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik ben goed zoals ik ben.
"Sorry baas, ik kan dat niet berekenen, maar ik houd wel van mezelf"
quote:kèrèl doe even normaal, we hebben nu vakantie, over 2 weken mag je weer huiswerk maken.
Op zondag 21 december 2003 21:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik ben gestopt met het maken van huiswerk. Huiswerk is slecht voor mijn zelfrespect. Het geeft aan dat ik niet genoeg weet. Dus in plaats van te leren, concentreer ik mij nu op het waarderen van mezelf zoals ik ben. Ik hoef geen dingen te leren om mezelf te waarderen. Ik ben goed zoals ik ben.
quote:Je weet niet hoeveel bergen huiswerk ik nog heb liggen. Maar dat maak ik dus niet vanwege bovengenoemde redenen.
Op zondag 21 december 2003 21:11 schreef JohnDope het volgende:[..]
kèrèl doe even normaal, we hebben nu vakantie, over 2 weken mag je weer huiswerk maken.
Je mag dan wel heel blij zijn met jezelf, maar zonder huiswerk ga je het toch echt niet redden
GC->ONZ
quote:Ik waardeer mezelf tenminste
Op zondag 21 december 2003 21:15 schreef -Mzraki- het volgende:
Klinkt leuk, maar jammer genoeg denkt de maatschappij er niet zo over. Dus, als je geen huiswerk meer gaat maken, ga je achter lopen op school. Als resultaat: onvoldoendes, jaartje overdoen of naar HAVO.Je mag dan wel heel blij zijn met jezelf, maar zonder huiswerk ga je het toch echt niet redden
GC->ONZ
quote:Dat dan weer wel
Op zondag 21 december 2003 21:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Ik waardeer mezelf tenminste
Dan kun je je straks lekker gaan waarderen, als je óf in de goot ligt, óf mijn struiken aan het bijknippen bent
quote:Jij hebt ook geen gevoel voor humor
Op zondag 21 december 2003 23:11 schreef nikky het volgende:
move to onzin
quote:haahahaaha... ja ik lag me inderdaat dood
Op maandag 22 december 2003 10:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Jij hebt ook geen gevoel voor humor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |