Hier graag verder ...
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 21-12-2003 17:21]
quote:Waarom?
Op zondag 21 december 2003 17:11 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop maar dat Markie-Mark de titel niet leest
quote:Heb je het eind van het vorige topic niet gelezen??
Op zondag 21 december 2003 17:12 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Waarom?
quote:Dan heeft hij vette pech!
Op zondag 21 december 2003 17:13 schreef Svensational het volgende:[..]
Heb je het eind van het vorige topic niet gelezen??
Btw.: is er bij ONM geen Kerst? Een paar jaren geleden wel ... Ellen zoop zich toen nog klem en Luciel werd bijna vermoord.
Ik zou het ONM Deel 13: ~Ellen, zijn de geruchten waar?~ Maar geod, dat maakt niet zo heel veel uit natuurlijk.
En waarom staat er in de openingspost een link met een afbeelding erin
quote:Die staat er niet.
Op zondag 21 december 2003 17:20 schreef Svensational het volgende:
En waarom staat er in de openingspost een link met een afbeelding erin
quote:Je kunt toch weggaan?
Op zondag 21 december 2003 17:24 schreef Markie-Mark het volgende:Grootste baggertitel ooit
quote:ONM Deel 14~Claire :Femme Fatale stort zich op de vrouwenfiets~
Op zondag 21 december 2003 17:36 schreef Markie-Mark het volgende:
ONM Deel 14~Claire :Femme Fatale stort zich op de vrouwenliefde~
Met of zonder zadel?
dus heeft ze a) zelf ontslag genomen - zeer onwaarschijnlijk - of b) lekker vakantie!!! net als annemieke vorig jaar... gewoon een paar weekjes pleite...
geloof er in ieder geval geen reet van dat ze ontslagen zou zijn!!
dan zou die nog enigszins ergens op slaan, nu is 't nogal bullshit allemaal... nah ja, zal wel aan mij liggen...
quote:Yep!
Op zondag 21 december 2003 19:52 schreef babette21 het volgende:
nah ja, zal wel aan mij liggen...
quote:
Op zondag 21 december 2003 19:52 schreef babette21 het volgende:
btw, moet de titel niet zijn: "Do(minique), zijn de geruchten waar?!?!"dan zou die nog enigszins ergens op slaan, nu is 't nogal bullshit allemaal... nah ja, zal wel aan mij liggen...
quote:Ja, heb je gelijk in ja. Viel me ook een beetje tegen
Op zondag 21 december 2003 20:22 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
![]()
slaat idd nergens op, waar zijn trouwens de leuke openingspost gebleven met foto's en inleidend verhaaltjes, nu is het topic voor mensen die niet echt bekend zijn met onm ook niet echt interessant lijkt me.
quote:Willen we die titel doen, moet je wel heel snel dit topic volkrijgen, want die aflevering is as. donderdag.
Op zondag 21 december 2003 17:36 schreef Markie-Mark het volgende:
ONM Deel 14~Claire :Femme Fatale stort zich op de vrouwenliefde~
Misschien is Dominique van Vliet wel gewoon in staking gegaan omdat ze haar rol te saai vindt worden, of omdat ze op fok duffe doos wordt genoemd....
Ik sluit me trouwens bij Babette21 aan, ik geloof ook weinig van dat plotselinge ontslag.
Ik wil eigenlijk een beetje meer vuurwerk in ONM. Het is me allemaal een beetje te langdradig aan het worden. Dat gedoe met Hugo en Kyra en nog maar te zwijgen over Joost. Carlo heeft momenteel echt zo een beetje het meest te doen. Ik vind Kim trouwens een leuk meisje.
En waar blijft die zwangere Ariel nou? Ik had verwacht dat ze wel wat spectaculairder zou binnenkomen.
En dat Niels nou weer een maand weg gaat vind ik al helemaal vreemd. Heeft Robert de la Haye nog een ander baantje dat hij steeds weg moet ofzo?
quote:Volgens mij heb ik hem ook voorbij zien komen in Spoed, bij de Tros. En hij staat ook nog steeds in het Theater. Lijkt me een druk leventje hebben
Op zondag 21 december 2003 21:05 schreef Wup het volgende:
het maak toch niet zoveel uit hoe zo een topic heet?Misschien is Dominique van Vliet wel gewoon in staking gegaan omdat ze haar rol te saai vindt worden, of omdat ze op fok duffe doos wordt genoemd....
Ik sluit me trouwens bij Babette21 aan, ik geloof ook weinig van dat plotselinge ontslag.Ik wil eigenlijk een beetje meer vuurwerk in ONM. Het is me allemaal een beetje te langdradig aan het worden. Dat gedoe met Hugo en Kyra en nog maar te zwijgen over Joost. Carlo heeft momenteel echt zo een beetje het meest te doen. Ik vind Kim trouwens een leuk meisje.
En waar blijft die zwangere Ariel nou? Ik had verwacht dat ze wel wat spectaculairder zou binnenkomen.En dat Niels nou weer een maand weg gaat vind ik al helemaal vreemd. Heeft Robert de la Haye nog een ander baantje dat hij steeds weg moet ofzo?
Ff een vraagje, kan iemand me ff kort bijpraten over de aflevering van afgelopen vrijdag? Heb hem gemist namelijk
Alvast bedankt!
BRON: RTL Boulevard (22-12-2003)
quote:Gaat de serie helemaal stoppen?
Op maandag 22 december 2003 18:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Kenan Raven (Duuk de Ruijg), Hidde Maas (Arthur van Walsum), Dominique van Vliet (Ellen Evenhuis) en Dennis Overeem (Bram de Boei) zullen binnenkort uit OnM verdwijnen!BRON: RTL Boulevard (22-12-2003)
quote:Ik hoop het niet.
Op maandag 22 december 2003 19:17 schreef weet_ik_veel het volgende:Gaat de serie helemaal stoppen?
quote:ik vind het vertrek Ellen en Arthur erg jammer.
Op maandag 22 december 2003 18:54 schreef soapie het volgende:
Volgens RTL boulevard van vandaag, gaat Do er toch uit. Net als Dennis van Overeem, Kenan Raven en Arthur van Walsum (eh hoe heet hij in het echt ook alweer). Als het echt waar is, is dat vet balen!!!!!!
Het kan nog een flink drama worden met 4 doden...........
quote:Misschien komen ze om bij een groot ongeluk met professioneel vuurwerk?
Op maandag 22 december 2003 20:24 schreef Wup het volgende:ik vind het vertrek Ellen en Arthur erg jammer.
Bram, hoe eerder die weg is hoe beter, en voor Duuk wisten ze al een hele tijd geen leuk verhaal meer te verzinnen, ik kan me dus wel voorstellen dat hij er niet zoveel zin meer in heeft.Het kan nog een flink drama worden met 4 doden...........
"Wie?"
"Carlo Breidenbach"
"Oh Carlo BREIDENbach, ja die werkt hier, maar ik ken 'm nauwelijks"....
Ik hoop dat ze wel met een heel goede verhaallijn komen om dit goed te maken ( een seriemoordenaar ofzo)
quote:mja of zoiets als dat bootdrama bij goudkust.
Op maandag 22 december 2003 21:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Hidde Maas uit ONMIk hoop dat ze wel met een heel goede verhaallijn komen om dit goed te maken ( een seriemoordenaar ofzo)
weet iemand op welke termijn deze uitdunning plaats gaat vinden. En of ze inderdaad allemaal tegelijk vertrekken?
quote:nou moe Pamela Teves ook?
Op dinsdag 23 december 2003 16:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
http://www.onm.fr.fm/
quote:Nee toch, zij staat er volgens mij niet bij....
Op dinsdag 23 december 2003 17:03 schreef Wup het volgende:[..]
nou moe Pamela Teves ook?
Dat kan toch niet zomaar.... wie is er dan nog vals?
ik ga dit maar weer eventjes niet geloven.
quote:nou dat verhaaltje over Pamela Teves hebben ze gelukkig weggehaald.
Op dinsdag 23 december 2003 18:49 schreef eyo het volgende:
5 acteurs weg!zie www.onmnieuws.nl daar wordt het bevestigd door endemol:(
quote:Ga een ander voor de gek houden. Die pagina bestaat nieteens...
Op dinsdag 23 december 2003 18:49 schreef eyo het volgende:
5 acteurs weg!zie www.onmnieuws.nl daar wordt het bevestigd door endemol:(
quote:Daar kan ik niet rouwig om zijn. Blijf het een sukkel vinden......
Op dinsdag 23 december 2003 18:56 schreef Wup het volgende:Tom Mickers is ook maar een korte ONM carriere gegund...
quote:Is sowieso een zwaar overbodige rol. Nutteloze tijdopvulling.
Op dinsdag 23 december 2003 18:56 schreef Wup het volgende:Tom Mickers is ook maar een korte ONM carriere gegund...
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 23-12-2003 19:04]
quote:staat op http://www.onm.fr.fm/
Op dinsdag 23 december 2003 19:00 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ga een ander voor de gek houden. Die pagina bestaat nieteens...
alhier het berichtje:
Endemol bevestigt vertrek aantal acteurs.
Dominique van Vliet, Dennis Overeem, Tom Mickers, Kenan Raven en Hidde Maas vertrekken in de loop van het volgende jaar uit Onderweg naar Morgen. Dit heeft de persdienst van Endemol Nederland aan ons bevestigd. De persdienst heeft zich geergerd aan de manier waarop Albert Verlinde het nieuws in RTL Boulevard bracht. Hij bracht het bericht alsof na de kerstvakantie de helft van de cast niet 'terug hoefde te komen' en niet meer op tv te zien zou zijn. In de loop van het volgende jaar zal er wel een aantal verhaallijnen stoppen. Dit gebeurt omdat er, toen er vorig jaar door Yorin besloten werd voor verlenging van de soap voor minimaal 2 jaar, de kanttekening werd meegegeven dat de serie nog beter aan zou moeten sluiten bij het zenderprofiel van Yorin. De serie moet scherper, brutaler, heftiger en duidelijker worden. Het stoppen van een aantal verhaallijnen heeft helaas tot gevolg dat een aantal acteurs in de loop van het volgend jaar niet langer in OnM te zien zal zijn. De persdienst van Endemol Nederland benadrukt dat de spelkwaliteiten van de acteurs absoluut niet ter discussie staan. Voorlopig zullen Dominique, Dennis, Kenan, Tom en Hidde nog gewoon op tv te zien zijn.
quote:Laatst vond hij het zelf niet nodig...... (was toen hij bij Kim in die kapsalon was).
Op dinsdag 23 december 2003 19:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: ligt het aan mij of moet JP eens nodig naar de haarknipper?
quote:Nou, hij mag wel eens tegelijk met de Tesselse schaapjes worden geschoren ...
Op dinsdag 23 december 2003 19:09 schreef soapie het volgende:[..]
Laatst vond hij het zelf niet nodig...... (was toen hij bij Kim in die kapsalon was).
quote:nou daar spetterden de vonken ook niet echt vanaf....
Op dinsdag 23 december 2003 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach, de langverwachte kus is er.
quote:ja ik bedoel onmnieuws.TK
Op dinsdag 23 december 2003 19:00 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ga een ander voor de gek houden. Die pagina bestaat nieteens...
Ik kan me hier op zich wel in vinden, ONM mag wel wat minder braaf, ze zouden eens een voorbeeld aan de Amerikaanse soaps moeten nemen zoals ATWT.
Toch blijft het vertrek van Dominque en Hidde onacceptabel, om die andere drie kan ik echt niet rouwen.
quote:ik ken ATW niet, is dat een aanrader?
Op dinsdag 23 december 2003 22:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Scherper, heftiger brutaler.........Ik kan me hier op zich wel in vinden, ONM mag wel wat minder braaf, ze zouden eens een voorbeeld aan de Amerikaanse soaps moeten nemen zoals ATWT.
quote:ja, ik kan ook nog wel een paar karakters noemen die saaier en overbodiger zijn dan Ellen en Arthur............
Toch blijft het vertrek van Dominque en Hidde onacceptabel, om die andere drie kan ik echt niet rouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |