abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15584365
quote:

McManus nieuwe Idol Verenigd Koninkrijk

De Schotse zwaarlijvige Michelle McManus heeft zaterdagavond de tweede editie van Idols in het Verenigd Koninkrijk gewonnen en volgt daarmee Will Young op. De overwinning van 'The Big Girl With The Big Voice' bracht veel vreugde in Schotland. Zo zei minister Jack McConnell trots te zijn op haar overwinning. "Ik heb zelf ook op haar gestemd", liet hij weten.

De jury van het programma liet zich in harde bewoordingen uit over het niveau van de deelnemers. Deze zou ver onder het niveau van vorig jaar liggen. Maar Michelle laat zich daardoor niet uit het veld slaan. Zij ziet in haar overwinning het ultieme signaal voor alle Schotse jongeren dat ze er vol voor moeten gaan als ze een ambitie hebben.

Rocker Meat Loaf uitte deze week nog kritiek op de nieuwe Idol. "Ze haalt het in de verste verte niet bij mij. Om te beginnen is ze al drie stenen zwaarder dan ik ben. De eerste keer dat ik in Manchester optrad, in 1977, was ik 70 pond zwaarder dan nu, maar toch een seksgod. Ze zou verdomme willen dat ze mij was", zei hij.

http://www.michelle-mcmanus.com

Het niveau moet wel erg dramatisch slecht zijn, ze hebben uiteindelijk toch maar voor iemand gekozen die wel kon zingen, maar er niet echt als een idol uitziet.
pi_15584399
Dit is een grapje neem ik aan? Of hebben ze nu is een keer wel voor het talent gekozen.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_15584540
Rare jongens die britten..

Al ben ik ook niet trots op onze idols..

Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  zondag 21 december 2003 @ 17:05:38 #4
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_15584555
Vlesig.
  zondag 21 december 2003 @ 17:06:09 #5
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_15584576
quote:
De jury van het programma liet zich in harde bewoordingen uit over het niveau van de deelnemers. Deze zou ver onder het niveau van vorig jaar liggen.

Ze hebben ze toch zelf gekozen??
push it to the limit
pi_15584689
Nóg lager dan vorig jaar? Man, Gareth en Will hadden toch al helemaal geen niveau?
pi_15584692
quote:
Rocker Meat Loaf uitte deze week nog kritiek op de nieuwe Idol. "Ze haalt het in de verste verte niet bij mij. Om te beginnen is ze al drie stenen zwaarder dan ik ben. De eerste keer dat ik in Manchester optrad, in 1977, was ik 70 pond zwaarder dan nu, maar toch een seksgod. Ze zou verdomme willen dat ze mij was", zei hij.
Subtiel
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_15584817
quote:
Op zondag 21 december 2003 16:58 schreef Duiveltja het volgende:
Het niveau moet wel erg dramatisch slecht zijn, ze hebben uiteindelijk toch maar voor iemand gekozen die wel kon zingen, maar er niet echt als een idol uitziet.
Wat een rare gedachtekronkel, zeg.
Jamai, dat is nou ook geen prototype hunk. De winnaar van American Idol 2 (Ruben) is ook niet een van de slanksten.

Wees blij dat ze wel voor de beste stem (neem ik aan) hebben gekozen, en niet voor een zanger(es) die duidelijk niet de beste stem van de finalerondes heeft (zie ook Alexander uit Duitsland).

pi_15584920
De nummer 2 van Pop Idol:

pi_15592715
quote:
Op zondag 21 december 2003 17:17 schreef schatje het volgende:
De nummer 2 van Pop Idol:

[afbeelding]

Hij lijkt net op een dooie vis.
pi_15594462
Ik begreep dat de jury liever Sam (3), Chris(4), Roxanne of Suzanne had gehad. Beide finalisten hebben echt een heel gewone stem, niets speciaals aan en hebben 0 uitstraling. Het idee is da het publiek vor de uderdog heeft gekozen. Wat betreft de vorige finalisten: je kan van hun stem houden of niet maar ze konden tenminste wel zingen
  zondag 21 december 2003 @ 22:56:09 #12
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_15594689
Ze letten zoals hier gezegt wordt idd erg op de stem, maar het gaat toch niet om de beste zanger? Maar om een idol, ze hadden waarschijnlijk hier dan ook beter jim kunnen kiezen (ook al is dat een kneus imo) ipv jamai.
pi_15596758
Een persoon was totaal niet blij dat Michelle gewonnen had:
quote:
ROLY-POLY Scot Michelle McManus wiped the floor with rival Mark Rhodes to claim the Pop Idol crown last night.

In a nail-biting final watched by 15 million, the 15-stone diva beat the Brummie after belting out a sensational rendition of Donna Summer's On The Radio.

More than 10.26million votes were cast - a record that outstripped the last Pop Idol - but Michelle, 23, was the clear winner.

The result was announced by Ant and Dec at 9.25pm and, with tears of joy pouring down her face, Michelle said: "I just want to say thanks. And for everyone who said I couldn't do it - I have."

As he came to terms with losing at the final hurdle, 22-year-old Mark said: "I've come second in the biggest competition in the world. I'm all right really."

The result put judge Pete Waterman in a rage and he stormed off stage when Michelle was announced as the winner.

A show insider said the grey-haired music mogul was disgusted with the outcome, even though he had earlier praised Michelle and predicted in the early stages of the contest that she would win. "Everyone was shocked when Pete went off," said the source. "He was mumbling about how he wasn't impressed with the result and that he thought Michelle couldn't cut it.

"He left his seat at the front of the audience before Michelle took the stage after being told she was the winner."

Waterman failed to show for the Pop Idol Extra show on ITV2 which followed the live final.

Echt kinderachtig .
pi_15597598
Ik wil wel horen hoe ze zingen daar gaat het om. Valt dat niet te regelen?
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_15597677
quote:
Op maandag 22 december 2003 00:15 schreef ssebass het volgende:
Ik wil wel horen hoe ze zingen daar gaat het om. Valt dat niet te regelen?
Misschien een bezoekje aan Kazaa brengen .
pi_15602337
quote:
Op zondag 21 december 2003 21:42 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Hij lijkt net op een dooie vis.

Exact!
pi_15602464
BIG GIRL RULES!!!!!

Eindelijk ook eens een 'volslanke' dame en niet zo'n te slank uitgevallen figuur. Eindelijk eens gekeken naar kwaliteit van zang en niet naar figuur.
Het gaat er toch om of je kunt zingen.

pi_15602508
quote:
Op maandag 22 december 2003 09:56 schreef muzikaliesje het volgende:
BIG GIRL RULES!!!!!

Eindelijk ook eens een 'volslanke' dame en niet zo'n te slank uitgevallen figuur. Eindelijk eens gekeken naar kwaliteit van zang en niet naar figuur.
Het gaat er toch om of je kunt zingen.

Dat zeggen meestal alleen mensen die zelf ook aardig big girly zijn.
Maar ik heb toch liever een mooie slanke vrouw die goed kan zingen en ook veel uitstraling heeft.

En dat heeft dat paard niet.

Maar ja, dat is mijn mening.

maandag 22 december 2003 @ 12:55:37 #19
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_15606566
quote:
Op maandag 22 december 2003 10:00 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Dat zeggen meestal alleen mensen die zelf ook aardig big girly zijn.
Maar ik heb toch liever een mooie slanke vrouw die goed kan zingen en ook veel uitstraling heeft.

En dat heeft dat paard niet.

Maar ja, dat is mijn mening.

Nou, je kunt zeggen wat je wilt maar ze straalt WEL wat uit hoor.

Hier meteen maar even een overzichtje van de 12 finalisten (op willekeurige volgorde):

Chris, 18, Lancing (West Sussex)

Michelle, 22, Glasgow

Brian, 23, Tooting (London-area)

Kirsty, 19, Northants

Marc, 22, Barkingsdale (Essex)

Roxanne, 16, Hull

Leon, 20, London

Kim, 23, Grimsby

Andy, 23, London

Mark, 21, Darlaston (da's vlak bij BIRMINGHAM )

Susanne, 21, Reading

Sam, 17, Barnsley

¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_15611879
Ik heb haar horen zingen en ze heeft terecht gewonnen.
  FOK!fossiel maandag 22 december 2003 @ 16:50:37 #21
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_15613763
Ben wel benieuwd naar haar stem .

De rest van de kandidaten lijken trouwens ook niet super knap.

Maargoed, om nou haar direct een lelijke trol te noemen na een paar foto's gezien te hebben .

[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 22-12-2003 16:51]

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_15613765
quote:
Op maandag 22 december 2003 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb haar horen zingen en ze heeft terecht gewonnen.
heeft iemand dan een geluids fragment, wil het wel eens horen
pi_15614032
quote:
Op maandag 22 december 2003 16:50 schreef syrek het volgende:

[..]

heeft iemand dan een geluids fragment, wil het wel eens horen

Probeer Kazaa eens .
pi_15614057
quote:
Op maandag 22 december 2003 17:01 schreef schatje het volgende:

[..]

Probeer Kazaa eens .

euh, en nu ff serieus, ga geen spyware blog op mijn comp installeren
  maandag 22 december 2003 @ 17:04:19 #25
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_15614109
Het schijnt dat dit de nieuwe mascotte van Mars wordt.
The Most Incredible, Baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')