quote:Dat is een verkeerde aanname. Jamai deed het vrij slecht in de stemmingen. Maar men wilde in het laatst perse de finale tussen die twee jochies.
Op woensdag 4 februari 2004 14:38 schreef -moi- het volgende:[..]
waarom zouden ze dat dan in godsnaam doen als het echt zo is?
Jamai heeft toch altijd meer singels verkocht dan Hind, dus ik neem aan dat er ook meer mensen op Jamai stemden.
quote:waarom zouden ze?
Op woensdag 4 februari 2004 15:11 schreef SCH het volgende:[..]
Dat is een verkeerde aanname. Jamai deed het vrij slecht in de stemmingen. Maar men wilde in het laatst perse de finale tussen die twee jochies.
waarom zouden ze niet naar het publiek luisteren? daarmee valt het meeste geld te verdienen hoor. Je moet niet alles geloven wat je hoort.
quote:het was geen kwestie van gehoord hebben maar van gezien hebben. ze luisteren niet naar het publiek omdat ze dachten met jim en jamai het meeste geld te kunnen verdienen.
Op woensdag 4 februari 2004 15:46 schreef -moi- het volgende:[..]
waarom zouden ze?
waarom zouden ze niet naar het publiek luisteren? daarmee valt het meeste geld te verdienen hoor. Je moet niet alles geloven wat je hoort.
quote:Steek m in je kut
Op woensdag 4 februari 2004 16:10 schreef patty het volgende:
Ik ben een banaan.
quote:Aan de ene kant zeg je dat de stemmen die worden uitgebracht door de kijkers niet van belang doen, aan de andere kant zeg je dat ze hadden verwacht dat de kijkers anders hadden gestemd en nu dus die jongen kozen boven dat zwarte meisje.
Op dinsdag 3 februari 2004 06:54 schreef SCH het volgende:
Maar blijkbaar is het dus zo dat Henk Jan een veto heeft binnen de jury.En hij heeft de meest directe lijntjes met de programmaleiding. En die wilden die jongen erbij
Als de stemmen van de kijkers er toch niet toe doen, waarom kozen ze dan niet voor Marlies, Ron en Sharon. Want zoals jij ook al eerder zei, er moet ook 3 gekleurde "idols" in de finlae komen. Tot nu toe dus niet 1 en er zitten er niet heel veel meer in de andere 2 rondes. Maikel en Sharon zaten al in ronde 1.
En waarom zouden ze ruzie maken als alles al van te voren bekend is. Dan wist Eric toch al wie er door zou gaan. Of luisteren ze nu wel naar de kijkers
Ze zullen best alles monteren zodat bepaalde kandidaten beter naar voren komen, vooral tijdens de audities en theater rondes, maar de rest is stemmen. Oh Ja Hind werd derde omdat jij had gezegd dat idols al had besloten dat ze zou winnen. I:(
quote:Hier sla je de spijker precies op z'n kop
Op vrijdag 6 februari 2004 12:20 schreef Omega het volgende:
En waarom zouden ze ruzie maken als alles al van te voren bekend is. Dan wist Eric toch al wie er door zou gaan.
Mensen proberen altijd overal iets achter te zien, het zal wel niet 100% eerlijk zijn, maar het grootste gedeelte wel. Het publiek heeft gewoon gekozen voor Marlies en Maud, en de jury wilde gewoon Ron erbij hebben.
quote:Duh! De ruzie is natuurlijk ook in scene gezet!
Op vrijdag 6 februari 2004 12:20 schreef Omega het volgende:
En waarom zouden ze ruzie maken als alles al van te voren bekend is. Dan wist Eric toch al wie er door zou gaan. Of luisteren ze nu wel naar de kijkers![]()
quote:Toch wel belachelijk deze positieve Idols-discriminatie. Krijg je dus weer het gezeik mocht er straks een allochtoon winnen.. ja,maar ze/hij is zover gekomen omdat.. Terwijl de allochtone kandidaten gewoon goed zingen en de pech hebben te wonen in een wit land met bijbehorend anti-allochtonenklimaat en zo geen eerlijke kans maken als ze zouden moeten winnen door stemming.
Op vrijdag 6 februari 2004 12:20 schreef Omega het volgende:[..]
Want zoals jij ook al eerder zei, er moet ook 3 gekleurde "idols" in de finlae komen. Tot nu toe dus niet 1 en er zitten er niet heel veel meer in de andere 2 rondes. Maikel en Sharon zaten al in ronde 1.
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 07-02-2004 15:09]
quote:We hebben JK nog
Op vrijdag 6 februari 2004 12:20 schreef Omega het volgende:[..]
Als de stemmen van de kijkers er toch niet toe doen, waarom kozen ze dan niet voor Marlies, Ron en Sharon. Want zoals jij ook al eerder zei, er moet ook 3 gekleurde "idols" in de finlae komen. Tot nu toe dus niet 1 en er zitten er niet heel veel meer in de andere 2 rondes. Maikel en Sharon zaten al in ronde 1.
quote:Is vanavond aan de beurt. Ben benieuwd!
Op zaterdag 7 februari 2004 15:05 schreef BVO het volgende:[..]
We hebben JK nog
En Elisaar, die is half Arabisch
quote:Gaat het absoluut halen
Op zaterdag 7 februari 2004 15:24 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Is vanavond aan de beurt. Ben benieuwd!
quote:Ok dat zijn er twee, is er nog een derde? Die dus echt kans maakt?
Op zaterdag 7 februari 2004 15:05 schreef BVO het volgende:[..]
We hebben JK nog
En Elisaar, die is half Arabisch
quote:Dus waarom is die ruzie dan een "bewijs" volgens SCH dat het niet helemaal eerlijk gaat? Want dat is de reden waarom hij het hier noemde. Dus ik wet niet waarom jij Duh schrijft maar dat kun je beter aan SCH vragen dan waarom het is veranderd.
Op vrijdag 6 februari 2004 17:56 schreef Jansman het volgende:[..]
Duh! De ruzie is natuurlijk ook in scene gezet!
quote:Fardoe is half Spaans
Op zaterdag 7 februari 2004 18:39 schreef Omega het volgende:[..]
Ok dat zijn er twee, is er nog een derde? Die dus echt kans maakt?
quote:Ik probeer je niet aan te vallen of zo, maar SCH had het over gekleurde, hij schreef niets over afkomst of zo. Alleen 3 gekleurde, en laten we eerlijk zijn Fardoe valt daar niet onder.
Op zaterdag 7 februari 2004 18:53 schreef BVO het volgende:[..]
Fardoe is half Spaans
En dan kan Sharon het altijd nog via de wildcardronde doen. Verder weet ik ook niemand meer nee
Ik probeer ook helemaal niet te bewijzen dat het geen doorgestoken kaart is, alleen de argumenten die nu zijn genoemd zijn niet steekhoudend. Ze rammelen van alle kanten en lijken dus niet op waarheid berust.
Net als vorig jaar toen deze zelfde SCH met een soortgelijk verhaal kwam. En hij doet het voorkomen alsof IDOLS de volgorde van de winnars had veranderd vanwege dat verhaal, yeah dream on. Het blijkt gewoon dat Jim heel erg populair is onder de jeugd. Of hij nu kan zingen of niet maakt niet uit, maar ik geloof best dat hij door teefoon en sms stemmen in de finale is gekomen, evenals Jamai. Hind was de betere zangeres en populair onder de "kenners" maar diezelfde kenners stemmen niet, dat doet de jeugd.
quote:Ik ben het helemaal met je eens hoor
Op zaterdag 7 februari 2004 19:03 schreef Omega het volgende:[..]
Ik probeer je niet aan te vallen of zo, maar SCH had het over gekleurde, hij schreef niets over afkomst of zo. Alleen 3 gekleurde, en laten we eerlijk zijn Fardoe valt daar niet onder.
Ik probeer ook helemaal niet te bewijzen dat het geen doorgestoken kaart is, alleen de argumenten die nu zijn genoemd zijn niet steekhoudend. Ze rammelen van alle kanten en lijken dus niet op waarheid berust.
Net als vorig jaar toen deze zelfde SCH met een soortgelijk verhaal kwam. En hij doet het voorkomen alsof IDOLS de volgorde van de winnars had veranderd vanwege dat verhaal, yeah dream on. Het blijkt gewoon dat Jim heel erg populair is onder de jeugd. Of hij nu kan zingen of niet maakt niet uit, maar ik geloof best dat hij door teefoon en sms stemmen in de finale is gekomen, evenals Jamai. Hind was de betere zangeres en populair onder de "kenners" maar diezelfde kenners stemmen niet, dat doet de jeugd.
quote:Ok
Op zaterdag 7 februari 2004 19:06 schreef BVO het volgende:[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor
Die SCH kan op een andere manier geen aandacht krijgen lijkt het
quote:Even een mededeling tussendoor: Als er iemand racistisch is, ben jij het wel. Je let alleen maar op afkomst zo te zien.
Op zaterdag 7 februari 2004 15:24 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Is vanavond aan de beurt. Ben benieuwd!
On topic:
Ik geloof niet dat het doorgestoken kaart is. De jury kan met commentaar al genoeg stemmers beïnvloeden, en tot de finale hebben ze een stevige vinger in de pap, vooral met dat vernieuwde workshop-systeem. Ze bepalen direct 3 finalisten.
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 18:41 schreef Omega het volgende:[..]
Dus waarom is die ruzie dan een "bewijs" volgens SCH dat het niet helemaal eerlijk gaat? Want dat is de reden waarom hij het hier noemde. Dus ik wet niet waarom jij Duh schrijft maar dat kun je beter aan SCH vragen dan waarom het is veranderd.
quote:Zoals jij het wilt, maar als je misschien het topic over Boris Titulear zou willen opzoeken, ook een Idols kandidaat, dan kan je toch wat steunbetuigingen lezen. En weet je wat jij gek zal winden. Die Boris hè, die is blank. Nou, ik zal het wel niet menen hè, ik kies namelijk alleen voor "my own people". Oh ja, misschien heb je toch wel gelijk, mischien beschouw ik Boris wel als een stijlvolle wigger ,omdat ie zo van zwarte muziek houdt.
Even een mededeling tussendoor: Als er iemand racistisch is, ben jij het wel. Je let alleen maar op afkomst zo te zien.
Wat ik eigenlijk wil zeggen: houd alstjeblieft je domme waffel...
quote:Corrigeer, Hind kon fantastisch zingen en dat is door medecollega muzikanten van mij, waaronder zangers en zangeressen, bevestigd, Zij hebben met afschuw naar Idols gekeken,maar vonden Hind bijzonder goed.
En ook al kan een of andere neger goed zingen, daar gaat het niet alleen om. Hind bijvoorbeeld, kon leuk zingen, maar er zijn mensen die een pleureshekel hadden aan dat gevibreer van haar. En scoort ze nu nog hits? Nee. Lekker idool. Verder was ze reuze arrogant. Maar dat vergeet je even voor het gemak?
Hind arrogant? Ach, ik denk autchtonen zoals jij zich al snel bedreigd voelen als een allochtoon zelfverzekerd overkomt (die kan je immers niet manipuleren of de les lezen,niet?) en laten we dat soort allochtonen voor het gemak met iets negatiefs stigmatiseren: ze is arrogant.
Wat ik eigenlijk wil zeggen:houd alstjeblieft je domme waffel.....
Jaja, ik zet het er zelf wel onder :
huili, slachtofferrol blabla, minderwaardigheidscomplex van hier tot Tokyo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |