abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 december 2003 @ 09:04:30 #1
57041 KabaYoshi
There is no Keyser Soze...
pi_15559372
Er ging wat mis met anaal. Nu is het sterretje zeg maar beetje ingescheurd. Het doet pijn, natuurlijk ook bij ontlasting. We proberen te zorgen dat deze zachter is door eetlepels olijfolie te nemen. Heeft iemand nog andere tips of dingen die kunnen helpen om dit zo snel mogelijk te verhelpen?
Velen danken!
Keaton always said, I don't believe in God, but I'm afraid of Him. Well I believe in God and the only thing that scares me is Keyser Soze.
pi_15559383
Dokter
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 20 december 2003 @ 09:14:16 #3
71831 sossa
Ik wil mijn gram halen
pi_15559404
Gewoon dichtnaaien...
Don't forget to bring a towel !
pi_15559426
Dokter.
Je krijgt dan een tube zalf mee die je 4x daags erop smeert en na een paar week voel je je een stuk beter.
Hoe heb je het voor elkaar gekregen trouwens?
  zaterdag 20 december 2003 @ 09:39:25 #5
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_15559502
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 09:04 schreef KabaYoshi het volgende:
Er ging wat mis met anaal. Nu is het sterretje zeg maar beetje ingescheurd. Het doet pijn, natuurlijk ook bij ontlasting. We proberen te zorgen dat deze zachter is door eetlepels olijfolie te nemen. Heeft iemand nog andere tips of dingen die kunnen helpen om dit zo snel mogelijk te verhelpen?
Velen danken!
We?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_15559535
[geinmode]vloeibaar voedsel :-)

ontopic, ik heb vaak na het eten van veel peper nogal dunne ontlasting dat zou een idee zijn maar het heeft een keerzijde, het kan nogal branden op je wondje........

Hoe je verder je ontlasting dunner zou kunnen krijgen weet ik zo neit, meestal weten oma's wel middeltjes van vroeger die goed helpen.

pi_15559574
quote:
Velen danken!
Als je zorgt dat ze eerst heel ontspannen wordt dmv de anus beetje voor te bewerken met je vingers en je tong en dit rustig opbouwt, heb je niet eens glijmiddel of olie nodig. Ik heb zelf in het verleden ook de verkeerde ervaringen opgedaan en ik kon écht niet geloven dat je het lekker kon vinden om anaal genomen te worden dus.

Die mening heb ik reeds dus herzien..

En voor de homo's en bi-mannen onder ons; natuurlijk hoeft het subject geen 'zij' te zijn, maar kan het ook een 'hij' zijn.En uiteraard wil ik de vrouwen onder ons, bewapend met een voorbinddildo ook niet kwetsen

*Don't blame me for your own shortcomings*
  zaterdag 20 december 2003 @ 09:56:27 #8
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_15559577
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 09:44 schreef cyberbull het volgende:
Hoe je verder je ontlasting dunner zou kunnen krijgen weet ik zo neit, meestal weten oma's wel middeltjes van vroeger die goed helpen.
Erm... oma... er iets iets mis gegaan.... ouch
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_15559603
Maar om de genezing te versnellen, nu dan zeg maar, denk ik iets met aloë vera, vaak zijn de crêmes van de huismerken bij de Etos en het Kruidvat erg goed. Ook is calendula zalf enorm goed om wonden te verzachten en te genezen.

Sterkte ermee en neem de volgende keer m'n tip in gedachten.

*Don't blame me for your own shortcomings*
  zaterdag 20 december 2003 @ 10:12:16 #10
36342 rishi120
Flavor Aid is Lekker!
pi_15559672
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 09:14 schreef sossa het volgende:
Gewoon dichtnaaien...
Hebben ze al gedaan... naaien.....
Signature
pi_15559686
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 09:44 schreef cyberbull het volgende:
[geinmode]vloeibaar voedsel :-)

ontopic, ik heb vaak na het eten van veel peper nogal dunne ontlasting dat zou een idee zijn maar het heeft een keerzijde, het kan nogal branden op je wondje........

Lijkt me vrij pijnlijk aan de gescheurde aarsch lekkere warme pepers er langs laten glijden
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 december 2003 @ 14:49:50 #12
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_15564037
Als er gewoon een vaatje is gesprongen is het een beetje pijn en bloed en trekt dat na een dag of twee wel weer weg. Iets als vaseline kan in de tussentijd wel een beetje helpen denk ik.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_15572090
Lactulose siroop is zonder recept verkrijgbaar bij de apotheek, en zorgt na een paar dagen voor een zachtere ontlasting. Het is niet verslavend, en werkt niet prikkelend op de darm.
pi_15572153
omg...ga je zo naar de dokter...zeg je zo van:

"afgelopen weekend werd ik door m'n vriend snoeihard in m'n kont genomen maar het liep niet zo zoals we gewild hadden...."

maja, ga naar de dokter of zo...hierover zitten fokken kom je ook niet echt verder. En misschien is het na een paar dagen al over...wie weet....

The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_15573290
geen rijst, geen pasta, geen thee

veel ontbijtkoek, matig met koffie en meer dan normaal reinigen.

Voortaan glijmiddel gebruiken.

pi_15573294
Doe gewoon een lekkere Marrjs tussen je billetjes.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 21 december 2003 @ 08:19:59 #17
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_15573949
Even langs de dokter lijkt me echt stap 1.
pi_15578846
quote:
Op zondag 21 december 2003 08:19 schreef jwjw het volgende:
Even langs de dokter lijkt me echt stap 1.
Die geeft je meteen een klysma :x

Maarre....volgens mij moet het echt niks uitmaken hoor...na een paar dagen gaat het echt over zoiets....je en effe een paar dage niet zoveel granen en vezels enzo vreten, want da's drolverhardend en kan je wondje weer scheuren....dussss....

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_15591380
afwachten en lidocaine creme FNA
  zondag 21 december 2003 @ 21:32:49 #20
57041 KabaYoshi
There is no Keyser Soze...
pi_15592422
ok mensen het is opgelost. Het was niet al te ernstig. Ben niet langs arts gegaan, maar een alternatief zalfje heeft wel geholpen. Voor mensen die deze via de search vinden geef ik als advies zorg dat je idd zorgt dat de ontlasting zacht is, ga lekker slapen met een warme kruik en blijf onder de dekens zodat het allemaal lekker warm en goed doorbloed is en hou het vochtig/zacht met vaseline of iets dergelijks. Wij hebben Nestosyl gebruikt. Dan gaat het allemaal over. Even vervelend maarja..
Keaton always said, I don't believe in God, but I'm afraid of Him. Well I believe in God and the only thing that scares me is Keyser Soze.
pi_15601317
Spreuk voor aan de wand:

"Eerst ontlasting op hardheid controleren alvorens haar/hem anaal te penetreren"

5 Juni 754: Rod Stewart bij Dokkum vermoord
pi_15601369
quote:
Velen danken!
Oraal of rectaal?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_15612382
^ Idd. Men neme een theelepel olijfolie en je anus doet minder pijn. Ah-ah.
pi_15613116
Volgende keer dus maar wat rustiger aan doen? Hoe is het uberhaubt gekomen eigenlijk?
  donderdag 25 december 2003 @ 13:35:05 #25
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_15692258
Hoe is het er nu mee?
gr jw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')