quote:We?
Op zaterdag 20 december 2003 09:04 schreef KabaYoshi het volgende:
Er ging wat mis met anaal. Nu is het sterretje zeg maar beetje ingescheurd. Het doet pijn, natuurlijk ook bij ontlasting. We proberen te zorgen dat deze zachter is door eetlepels olijfolie te nemen. Heeft iemand nog andere tips of dingen die kunnen helpen om dit zo snel mogelijk te verhelpen?
Velen danken!
ontopic, ik heb vaak na het eten van veel peper nogal dunne ontlasting dat zou een idee zijn maar het heeft een keerzijde, het kan nogal branden op je wondje........
Hoe je verder je ontlasting dunner zou kunnen krijgen weet ik zo neit, meestal weten oma's wel middeltjes van vroeger die goed helpen.
quote:Als je zorgt dat ze eerst heel ontspannen wordt dmv de anus beetje voor te bewerken met je vingers en je tong en dit rustig opbouwt, heb je niet eens glijmiddel of olie nodig. Ik heb zelf in het verleden ook de verkeerde ervaringen opgedaan en ik kon écht niet geloven dat je het lekker kon vinden om anaal genomen te worden dus.
Er ging wat mis met anaal. Nu is het sterretje zeg maar beetje ingescheurd. Het doet pijn, natuurlijk ook bij ontlasting. We proberen te zorgen dat deze zachter is door eetlepels olijfolie te nemen. Heeft iemand nog andere tips of dingen die kunnen helpen om dit zo snel mogelijk te verhelpen?
Velen danken!
Die mening heb ik reeds dus herzien..
En voor de homo's en bi-mannen onder ons; natuurlijk hoeft het subject geen 'zij' te zijn, maar kan het ook een 'hij' zijn.En uiteraard wil ik de vrouwen onder ons, bewapend met een voorbinddildo ook niet kwetsen
quote:Erm... oma... er iets iets mis gegaan.... ouch
Op zaterdag 20 december 2003 09:44 schreef cyberbull het volgende:
Hoe je verder je ontlasting dunner zou kunnen krijgen weet ik zo neit, meestal weten oma's wel middeltjes van vroeger die goed helpen.
Sterkte ermee en neem de volgende keer m'n tip in gedachten.
quote:Hebben ze al gedaan... naaien.....
Op zaterdag 20 december 2003 09:14 schreef sossa het volgende:
Gewoon dichtnaaien...
quote:Lijkt me vrij pijnlijk aan de gescheurde aarsch
Op zaterdag 20 december 2003 09:44 schreef cyberbull het volgende:
[geinmode]vloeibaar voedsel :-)ontopic, ik heb vaak na het eten van veel peper nogal dunne ontlasting dat zou een idee zijn maar het heeft een keerzijde, het kan nogal branden op je wondje........
"afgelopen weekend werd ik door m'n vriend snoeihard in m'n kont genomen maar het liep niet zo zoals we gewild hadden...."
maja, ga naar de dokter of zo...hierover zitten fokken kom je ook niet echt verder. En misschien is het na een paar dagen al over...wie weet....
veel ontbijtkoek, matig met koffie en meer dan normaal reinigen.
Voortaan glijmiddel gebruiken.
quote:Die geeft je meteen een klysma :x
Op zondag 21 december 2003 08:19 schreef jwjw het volgende:
Even langs de dokter lijkt me echt stap 1.
Maarre....volgens mij moet het echt niks uitmaken hoor...na een paar dagen gaat het echt over zoiets....je en effe een paar dage niet zoveel granen en vezels enzo vreten, want da's drolverhardend en kan je wondje weer scheuren....dussss....
"Eerst ontlasting op hardheid controleren alvorens haar/hem anaal te penetreren"
quote:Oraal of rectaal?
Velen danken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |