quote:Ik had ze nog veel mooier als op deze foto's.
Op donderdag 18 december 2003 13:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
echt VET ja, zo heb jij dat toen toch ook gedaan op je Pony? voordat ie in de fik vloog?
quote:Zo iemand heet een fililaal houder... en als hij je niet kan helpen, dan moet je op je strepen gaan staan, en eisen dat hij contact op neemt met de regiomanager... desnoods doordouwen tot het hoofdkantoor, en de directeur van Halfords Nederland!
Op donderdag 18 december 2003 13:20 schreef slashme het volgende:[..]
Goed idee man, bedankt! Een multipla is inderdaad een stuk exclusiever, en de directeur zal zelf ook wel een goede smaak hebben.
Ga d'r voor, en veel succes er mee!
P.S. ik heb bij Halfords gewerkt, en ik weet zeker dat ze die zut kunnen leveren, ongeacht wat ze je in eerste instantie vertellen!
quote:en Viper strepen natuurlijk, die waren ook VET goed gelukt.. misschien ook wel 1 id voor de Multipla....
Op donderdag 18 december 2003 13:23 schreef Goodluck het volgende:[..]
Ik had ze nog veel mooier als op deze foto's.
quote:Beetje de nieuwe mod meteen een slechte reputatie proberen te geven door dr goede degelijke topics te laten sluiten
Op donderdag 18 december 2003 13:22 schreef th0r het volgende:
MutZ zet hier een slotje op ofzo
dit wordt gewoon te zielig
en ik krijg serieus kramp van het lachen
quote:Jij ook al?! Mooi bedrijf he. Ik blijf ze het beste vinden op tuningsgebied in NL, misschien wel in europa.
Op donderdag 18 december 2003 13:24 schreef Skimmer het volgende:
P.S. ik heb bij Halfords gewerkt, en ik weet zeker dat ze die zut kunnen leveren, ongeacht wat ze je in eerste instantie vertellen!
[Dit bericht is gewijzigd door DIJK op 18-12-2003 13:26]
quote:Misschien dat ik iets kan doen met papier-machee, gebruiken de jongens van de carnaval ook vaak.
Op donderdag 18 december 2003 13:21 schreef Goodluck het volgende:[..]
Dan knutsel je toch gewoon een andere mal/vorm ?
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:25 schreef slashme het volgende:[..]
Misschien dat ik iets kan doen met papier-machee, gebruiken de jongens van de carnaval ook vaak.
quote:Ik neem gewoon mijn multipla mee en kom daarmee voorrijden, dan heb ik gelijk al respect verdiend.
Op donderdag 18 december 2003 13:24 schreef Skimmer het volgende:[..]
Zo iemand heet een fililaal houder... en als hij je niet kan helpen, dan moet je op je strepen gaan staan, en eisen dat hij contact op neemt met de regiomanager... desnoods doordouwen tot het hoofdkantoor, en de directeur van Halfords Nederland!
Ga d'r voor, en veel succes er mee!
quote:Dat garandeer ik je...
Op donderdag 18 december 2003 13:26 schreef slashme het volgende:[..]
Ik neem gewoon mijn multipla mee en kom daarmee voorrijden, dan heb ik gelijk al respect verdiend.
quote:Hij beweert serieus dat hij een multipla heeft....
Op donderdag 18 december 2003 13:22 schreef th0r het volgende:
MutZ zet hier een slotje op ofzo
dit wordt gewoon te zielig
en ik krijg serieus kramp van het lachen
Volgens mij ben jij niet de enigste (jaja enige) die lacht als hij straks daadwerkelijk door de straten rijdt. Rolt met z'n bling bling velgjes.
Ik zie zijn kindertjes al op school zitten, in de pauze onder het knikkeren lullen ze over pap's.
Wat doet jouw pa voor werk, mijne werkt bij de bank. Ow, nou...uh, wat rijdt hij dan voor auto, mijne heeft een mercedes. .... mijn papa ... rijdt eenuh... een opel..
MWAHAHAHHHAAHHH zeker zo'n stomme cadet.
LOSER LOSER
Nee een vectra
Pfff nog erger
Ja wat rijdt jouw pappie dan (tegen degene die al de hele tijd niks zegt )
Multipla....
OMFG (stel je voor jongetje van 8 zegt dat)
Ga je moeder p**pen NO WAY
Dat lelijke stomme afgekeurde baggerding
...... *stilte*
Jesus man, da's nog erger dan een opel joh.
Tssss, wat een kansloze stumpert is je pa zeg.
Ja hè, ja kom man we gaan ergens anders spelen.
Losertje
Tja, je maakt het leven voor je kinderen er zo wel makkelijk op hè. Nou wordt die voor 5 jaar getreiterd omdat z'n pa multipla rijdt.
Je brengt niet genoeg op namelijk, je allrisk is 100 euro per jaar. Niemand wil die auto jatten, en niemand is zo gek genoeg om er tegenaan te rijden
quote:Als je geen respect op kan brengen voor de topicstarter, ga dan ff ergens anders posten.
Op donderdag 18 december 2003 13:32 schreef Viper_74 het volgende:
herstel: 2 jaar, daarna ben je gedwongen een andere auto aan te schaffen omdat de verzekering wind heeft gekregen dat je in een multipla rijdt.Je brengt niet genoeg op namelijk, je allrisk is 100 euro per jaar. Niemand wil die auto jatten, en niemand is zo gek genoeg om er tegenaan te rijden
quote:Opel kadett vindt ik ook hele mooie auto's die zijn ook heel mooi te tunen. Helaas mocht ik van de leasmaatschappij geen kadett leasen (worden niet meer gemaakt schijnbaar), alleen een alfa 156 of multipla. tja dan is de keuze snel gemaakt.
Op donderdag 18 december 2003 13:29 schreef Viper_74 het volgende:[..]
Hij beweert serieus dat hij een multipla heeft....
Volgens mij ben jij niet de enigste (jaja enige) die lacht als hij straks daadwerkelijk door de straten rijdt. Rolt met z'n bling bling velgjes.
Ik zie zijn kindertjes al op school zitten, in de pauze onder het knikkeren lullen ze over pap's.
Wat doet jouw pa voor werk, mijne werkt bij de bank. Ow, nou...uh, wat rijdt hij dan voor auto, mijne heeft een mercedes. ....mijn papa ... rijdt eenuh... een opel..
MWAHAHAHHHAAHHH zeker zo'n stomme cadet.
LOSER LOSER
Nee een vectra
Pfff nog erger
Ja wat rijdt jouw pappie dan (tegen degene die al de hele tijd niks zegt
)
Multipla....
OMFG (stel je voor jongetje van 8 zegt dat)
Ga je moeder p**pen NO WAY
Dat lelijke stomme afgekeurde baggerding
...... *stilte*
Jesus man, da's nog erger dan een opel joh.
Tssss, wat een kansloze stumpert is je pa zeg.
Ja he, ja kom man we gaan ergens anders spelen.Losertje
Tja, je maakt het leven voor je kinderen er zo wel makkelijk op he. Nou wordt die voor 5 jaar getreiterd omdat z'n pa multipla rijdt.
quote:Hiervoor had ik een golf TDI van de zaak, maar de multipla vind ik veel mooier, is veel sportiever (benzine) en exclusiever.
Op donderdag 18 december 2003 13:32 schreef Viper_74 het volgende:
herstel: 2 jaar, daarna ben je gedwongen een andere auto aan te schaffen omdat de verzekering wind heeft gekregen dat je in een multipla rijdt.Je brengt niet genoeg op namelijk, je allrisk is 100 euro per jaar. Niemand wil die auto jatten, en niemand is zo gek genoeg om er tegenaan te rijden
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:36 schreef slashme het volgende:[..]
Hiervoor had ik een golf TDI van de zaak, maar de multipla vind ik veel mooier, is veel sportiever (benzine) en exclusiever.
Van een lease diesel naar benzine
rij je niet zoveel dan, lease is toch meestal diesel
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:27 schreef Goodluck het volgende:
Ff serieus nou: heeft de TS al eens gedacht aan een dakvleugel voor de broodnodige downforce ?
quote:Helaas ben ik nu intern geplaatst, die golf vond ik een stuk minder dan de multipla die ik nu heb, jammer dat er niet meer elke dag mee op pad moet.
Op donderdag 18 december 2003 13:39 schreef Viper_74 het volgende:[..]
Tip: Houd die golf
Van een lease diesel naar benzine
rij je niet zoveel dan, lease is toch meestal diesel
quote:Ik denk dat z'n baas wil dat ie in wat representatievers gaat rijden. Zoals een multipla.
Op donderdag 18 december 2003 13:39 schreef Viper_74 het volgende:[..]
Tip: Houd die golf
quote:Waar zou ik die kunnen krijgen? Kan die ook goudkleurig?
Op donderdag 18 december 2003 13:40 schreef Goodluck het volgende:[..]
quote:Hey slash mag ik nog es een stukje rijden in die über vla van je?
Op donderdag 18 december 2003 13:36 schreef slashme het volgende:[..]
Hiervoor had ik een golf TDI van de zaak, maar de multipla vind ik veel mooier, is veel sportiever (benzine) en exclusiever.
quote:Dan snap ik het helemaal niet, nja snap het toch al niet.
Op donderdag 18 december 2003 13:40 schreef DIJK het volgende:[..]
Ik denk dat z'n baas wil dat ie in wat representatievers gaat rijden. Zoals een multipla.
Gedwongen multipla...... okay, het is een auto en het is bijna winter.
Maar je hebt verdomme gewoon de keuze tussen verschillende auto's. Dat je baas eerlijk waar jouw de keuze laat.
Als het echt gaat om representatiever over te komen lijkt me een multipla geen optie. Ik snap wel dat het bij bedrijven in principe alleen gaat om de dienst, het product, maar mensen letten nou eenmaal ook met wat voor auto je aankomt.
Geen wonder dat veel van de mercedes-benz en bmw dingen van die zakenlui zijn.
En zoals je van het gros van de mensen in dit topic al hoort, 9 van de 10 mensen vindt een multipla
Dus dat zou echt een bullshit reden zijn.
quote:Ik heb van horen zeggen dat van de standaard strijkplank van wehkamp een machtig mooie en voor de downforce perfecte dakvleugel te maken is.
Op donderdag 18 december 2003 13:41 schreef slashme het volgende:[..]
Waar zou ik die kunnen krijgen? Kan die ook goudkleurig?
Ik heb helaas nog geen tutorial kunnen vinden. En je zou ook nog een busje gouden verf moeten kopen.
[Dit bericht is gewijzigd door DIJK op 18-12-2003 13:46]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |