Ik vind het design al prachtig op dit moment maar zit te denken aan wat leuks zoals:
- gouden wieldoppen. Kan ik nergens vinden, heeft iemand die toevallig gezien? anders ga ik wel met de spuitbus aan de slag
- verhogen. Dit staat stoer en kun je nog makkelijker over drempels.
- een bull-bar, die kan ik ook nergens vinden, iemand nog een idee daarvoor.
verdere tips zijn welkom
[Dit bericht is gewijzigd door slashme op 18-12-2003 12:33]
[Dit bericht is gewijzigd door jrbuurke op 18-12-2003 12:34]
maar ik zou gouden wieldoppen mijden... te diefstal gevoelig... dan blijf je bezig...
quote:Hoezo? wat is er mis met een multipla?
Op donderdag 18 december 2003 12:33 schreef Poogie het volgende:
Multipla + Tuning =
quote:Dat doen we even over: Multipla =
Op donderdag 18 december 2003 12:33 schreef Poogie het volgende:
Multipla + Tuning =
quote:Da's waar, maar velgen zijn me te duur en dat betaald de leasemaatschappij niet.
Op donderdag 18 december 2003 12:34 schreef Xtreem het volgende:
sorry, maar dit vind ik niet kunnen... een multipla zonder sneeuwschuiver...levensgevaarlijk....
maar ik zou gouden wieldoppen mijden... te diefstal gevoelig... dan blijf je bezig...
quote:Lelijker kan 'ie er niet van worden denk ik zo.
Op donderdag 18 december 2003 12:35 schreef HardBasss het volgende:
hmmmm, moeilijk..een multipla visueel aantrekkelijker maken.
No Offence maar dat is imho onmogelijk....
quote:Ik heb wat moeite om je serieus te nemen op het moment, zo'n "degelijke"auto met gouden wieldoppen en bullbar
Op donderdag 18 december 2003 12:31 schreef slashme het volgende:
Hallo Pta-ers
Ik heb een multipla van de zaak en deze wil ik optisch gaan tunen.
Ik heb gekozen voor een mulipla omdat die lekker ruim is, veel mooier is dan de alfa 156 die ik ook mocht leasen en omdat de multipla ook nog eens lekkerder rijdt.
hier een foto van mijn multipla:
[afbeelding]Ik vind het design al prachtig op dit moment maar zit te denken aan wat leuks zoals:
- gouden wieldoppen. Kan ik nergens vinden, heeft iemand die toevallig gezien? anders ga ik wel met de spuitbus aan de slag
- een bull-bar, die kan ik ook nergens vinden, iemand nog een idee daarvoor.verdere tips zijn welkom
En dan het maar niet te hebben dat je een Alfa laat schieten voor dit gedrocht. Maar dat is mijn mening.
Ik hoop dat je er veel plezier van mag hebben, en vraag het eens bij de Fiat daar kunnen ze je vast helpen.
quote:Ik zou zilveren pakken.... niet te onderschijden van chroom, maar veel exclusiever maar toch niet zo diefstal gevoelig...
Op donderdag 18 december 2003 12:35 schreef slashme het volgende:[..]
Da's waar, maar velgen zijn me te duur en dat betaald de leasemaatschappij niet.
Anders lijm ik ze gewoon vast met secondelijm
quote:*PROEST* ROTFL
Op donderdag 18 december 2003 12:35 schreef MaartenGrendel het volgende:
Als ik zo'n ding zou moeten rijden zou ik beginnen met het blinderen van de ramen.
quote:Mooie bak man, die kun je echt wel mega vet tunen.
Op donderdag 18 december 2003 12:31 schreef slashme het volgende:
Hallo Pta-ers
Ik heb een multipla van de zaak en deze wil ik optisch gaan tunen.
Ik heb gekozen voor een mulipla omdat die lekker ruim is, veel mooier is dan de alfa 156 die ik ook mocht leasen en omdat de multipla ook nog eens lekkerder rijdt.
hier een foto van mijn multipla:
[afbeelding]Ik vind het design al prachtig op dit moment maar zit te denken aan wat leuks zoals:
- een bull-bar, die kan ik ook nergens vinden, iemand nog een idee daarvoor.verdere tips zijn welkom
Wat voor motor zit er in ?
quote:Geef ik je een beetje gelijk in, het design is zo ook al bijna optimaal. Ik wil ook niks overdrevens, alleen stoere wieldoppen, bull-bar en verhogen.
Op donderdag 18 december 2003 12:35 schreef HardBasss het volgende:
hmmmm, moeilijk..een multipla visueel aantrekkelijker maken.
No Offence maar dat is imho onmogelijk....
quote:
Op donderdag 18 december 2003 12:35 schreef MaartenGrendel het volgende:
Als ik zo'n ding zou moeten rijden zou ik beginnen met het blinderen van de ramen.
En bij jou zit er echt een steekje los, dat je kon kiezen tussen een alfa en een fiat multipla en je kiest deze OMFG!!!
ik denk dat er geen enkel bedrijf is die zo gek is tune-onderdelen te maken voor een multipla , ze willen tenslotte ook niet failliet.
Ik heb zelf een 206 en daar is HEEL veel voor te krijgen, als je een auto wil tunen, kijk dan eerst of er voor de auto die je wilt gaan kopen ook onderdelen zijn!
En dan nog iets.....als er iets niet rijd: IS HET WEL EEN FIAT!
zijn rijdende bierkratjes, zo rammelt het...(zo lekker zit je stoel trouwens ook)
quote:Dat slaat echt helemaal nergens op.
Op donderdag 18 december 2003 12:38 schreef FLipKick het volgende:[..]
![]()
Idd!
Ik zou niet gezien willen worden in zon lelijk rotding...En bij jou zit er echt een steekje los, dat je kon kiezen tussen een alfa en een fiat multipla en je kiest deze OMFG!!!
quote:Geen idee, er staan 1.6 in het boekje
Op donderdag 18 december 2003 12:37 schreef Goodluck het volgende:[..]
Mooie bak man, die kun je echt wel mega vet tunen.
Wat voor motor zit er in ?
quote:Ik heb toch een fiat, geen lexus, wat moet ik met lampen van een ander merk?
Op donderdag 18 december 2003 12:39 schreef th0r het volgende:
lexus look lampen?
dikke spoilerset?
ramen 95% blinderen?
heb je echt een sjonnie-cabrio!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |