quote:Naar de dokter gaan
Op woensdag 17 december 2003 18:40 schreef Clyde96 het volgende:
Hallo
Weten jullie soms manieren om snel gewicht bij te komen?
Voor mensen die willen afvallen bestaan er zoveel dingen, maar voor iemand die het omgekeerde wil blijkbaar niet
Ik heb al geprobeerd om weight gain shakes te drinken en bijna alle dagen vet eten zoals pitta en frieten, maar het haalt allemaal geen fuck uit, ik blijf te mager. Ik doe geen sport en slaap veel, normaal word je van lui zijn toch dik? Ik heb ook geen rare ziektes hoor, daar kan het niet aan liggen.
Heeft iemand wat tips aub?
quote:werkt niet .. dan zou ik nu een megatonner moeten zijn
Op woensdag 17 december 2003 18:41 schreef Demon-X het volgende:
mc donalds!
bier!
quote:Komt vanzelf met de leeftijd... ben 1.93 en woog paar jaar geleden jarenlang 76 kilo = mager, nu: 86 kilo
Op woensdag 17 december 2003 18:40 schreef Clyde96 het volgende:
Hallo
Weten jullie soms manieren om snel gewicht bij te komen?
Voor mensen die willen afvallen bestaan er zoveel dingen, maar voor iemand die het omgekeerde wil blijkbaar niet
Ik heb al geprobeerd om weight gain shakes te drinken en bijna alle dagen vet eten zoals pitta en frieten, maar het haalt allemaal geen fuck uit, ik blijf te mager. Ik doe geen sport en slaap veel, normaal word je van lui zijn toch dik? Ik heb ook geen rare ziektes hoor, daar kan het niet aan liggen.
Heeft iemand wat tips aub?
hou je er aan, kom je aardig wat aan, en wel normaal dat je geen deurpost bent straks met een bierbuik..
ik ook gedaan
*succes gegarandeerd*
quote:1.90m en 68kg hier.... en k vreet eigenlijk best veel
Op woensdag 17 december 2003 18:42 schreef Famas het volgende:
ik heb hetzelfde probleem....ik doe niet aan sport..maar ik wandel wel veel....
wat ik ook eet..ik kom geen ene fuk aanik ben 1.75 en weeg 62kg...volgens mij zit ik dan aan de onderkant van het normale gewicht....
quote:en waar moet ik dan denken? milkschakes? of die van de tv maar dan niet om af te slanken maar uiteraard aan te komen?
Op woensdag 17 december 2003 18:47 schreef Emel het volgende:
shakes drinken, daar zitten veel eiwitten in. Dat geven wij aan patienten die een ondergewicht hebben.
Maar ik ben dus aangekomen door naar de sportschool te gaan en met gewichten in de weer te gaan ongeveer van 55kg naar 65kg gegaan in 5 jaar.
heb je alvast een goed voornemen voor januari
quote:speciale dieetshakes om aan te komen
Op woensdag 17 december 2003 18:49 schreef Twisted_TpaU het volgende:[..]
en waar moet ik dan denken? milkschakes? of die van de tv maar dan niet om af te slanken maar uiteraard aan te komen?
Succes
quote:trekpleister? ah? doktersrecept? www.aankomshake.nl ?
Op woensdag 17 december 2003 18:50 schreef Emel het volgende:[..]
speciale dieetshakes om aan te komen
quote:die shakes zijn van nutricia geloof ik. Wij bestellen het bij de keuken (van het ziekenhuis).
Op woensdag 17 december 2003 18:52 schreef Twisted_TpaU het volgende:[..]
trekpleister? ah? doktersrecept? www.aankomshake.nl ?
ik zou als ik jou was gewoon navragen bij de huisarts.
vraag het recept wel ff
Nee maar bedankt, ik ga morgen wel ff naar een reformzaak ofzo om te kijken
waarschijnlijk mag ik me dan ook blauw betalen voor die dingen..
valt zeker niet onder je ziekenfonds?? k bedoel t is wel voor je gezondheid he !!
quote:Ja dus?
Op woensdag 17 december 2003 18:42 schreef Famas het volgende:
ik heb hetzelfde probleem....ik doe niet aan sport..maar ik wandel wel veel....
wat ik ook eet..ik kom geen ene fuk aanik ben 1.75 en weeg 62kg...volgens mij zit ik dan aan de onderkant van het normale gewicht....
quote:dat zou ik niet weten. Je kan het via je huisarts proberen, zodat het misschien gedeeltelijk vergoed wordt. Succes!
Op woensdag 17 december 2003 18:59 schreef Twisted_TpaU het volgende:
kennis van mij werkt bij nutricia op het lab.vraag het recept wel ff
Nee maar bedankt, ik ga morgen wel ff naar een reformzaak ofzo om te kijken
waarschijnlijk mag ik me dan ook blauw betalen voor die dingen..
valt zeker niet onder je ziekenfonds?? k bedoel t is wel voor je gezondheid he !!
aangezien ik ook wat meer spiermassa wil kweken ben ik een jaar geleden op fitness gegaan, maar ik ben er dus juist door afgevallen (onder andere dan). een vriend van me heeft nu een trainingsschema voor me opgezet met een bijbehorend eetadvies.
kzal 'm proberen binnenkort hier neer te zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |