abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 december 2003 @ 22:44:20 #26
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15653847
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:41 schreef tazmanian het volgende:

[..]

Misschien omdat je dat eerst moet installeren om daarna een server te kunnen starten

Als je die vraag al moet stellen wat doe je dan als mod in Game? misschien een hele domme vraag hoor maar goed

Anyway, ik zie niet in waarom het niet in het Battlefield topic zou kunnen? Die mensen die het daar spelen spelen het immers ook online, en hebben dus ook te maken met servers en weten dus ook wel wat jouw probleem is. Buiten het feit dat je geen gevoel voor sarcasme hebt dus.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_15653896
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het gaat over BF1942, dat kan in het BF1942 topic. Daar zitten komen mensen die BF1942 spelen en antwoord kunnen geven op vragen over BF1942. Logisch dus eigenlijk.. .
[..]

Zie boven.
[..]

.

het gaat over een Desert combat server en dat past dus lijkt met niet in een spelletjes speel topic tussen de dingen zoals;

Leuk spel he!!
leuke upgrade he!!
ik kom niet door dat level!!!

en dat soort dingen

pi_15653968
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:45 schreef tazmanian het volgende:

[..]

het gaat over een Desert combat server en dat past dus lijkt met niet in een spelletjes speel topic tussen de dingen zoals;

Leuk spel he!!
leuke upgrade he!!

en dat soort dingen

[Centraal] BF1942 : Desert Combat Er is zelfs een apart Deserc Combat topic. .
-
pi_15653973
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:45 schreef tazmanian het volgende:

[..]

Leuk spel he!!
leuke upgrade he!!

en dat soort dingen

ach weet je wat delete al mijn posts maar ik heb geen zin in een discussie met jullie jullie schijnen toch alles beter te weten
  dinsdag 23 december 2003 @ 23:14:42 #30
65516 gieling
Live from NYC
pi_15654938
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:47 schreef tazmanian het volgende:

[..]

ach weet je wat delete al mijn posts maar

Ze zijn je hondje niet hoor
quote:
ik heb geen zin in een discussie met jullie jullie schijnen toch alles beter te weten
Als je niet kan discussieren zonder direct te gaan janken als er wat andere meningen tussen door komen moet je er ook niet aan beginnen!
Wat zelfs in de faq beschreven staat over centrale topics....
pi_15707080
Help ! Hij doet het niet! (2)

Daar moettie het vragen Daggla, niet in het centrale GTA topic

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_15707102
quote:
Op donderdag 25 december 2003 23:59 schreef vosss het volgende:
Help ! Hij doet het niet! (2)

Daar moettie het vragen Daggla, niet in het centrale GTA topic

Centrale GTA topic is ook okay.. .
-
pi_15707110
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 00:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Centrale GTA topic is ook okay.. .

ow..............okay
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_15707213
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 00:00 schreef vosss het volgende:

[..]

ow..............okay

Vrolijk kerstfeest vosss .
-
  maandag 29 december 2003 @ 11:34:45 #35
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15790525
Is het misschien een leuk idee om een NFS-Underground tune verkiezing te houden?

Dat iedereen dan maximaal 3x3 pics instuurt -> 3 pics van drie auto's: Voor, Zij, Achter. Of iets dergelijks.

Heb het al eens aangestipt in het NFS-U topic, maar wellicht kunnen jullie er een sticky van maken?

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 29 december 2003 @ 11:44:15 #36
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15790756
Tuurlijk mag dat. Maar je moet het wel zelf opzetten. Kijk maar eens naar de CM competities, of de wat oudere RCT competities

Je kan het gewoon onderling doen, in een nieuw, apart topic natuurlijk.

Degene die het organiseren moeten WEL goed de regels opschrijven en de manier waarop je het wilt doen. Stemmen en stemmen tellen enzo.

Ik wil natuurlijk wel helpen, maar heb niet zo heel veel tijd, maar je kan iig beginnen met me te mailen als je vragen hebt

Succes iig alvast!

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  maandag 29 december 2003 @ 12:52:52 #37
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15792462
Okee, ik zal vanavond eens een soort schema/idee opstellen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 2 januari 2004 @ 13:17:27 #38
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_15898032
copy/paste actie uit centraal verzamel nogwat topic:
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het waren juist allemaal onoverzichtelijke topics als je het mij vraagt

De ene gaat over verzamelen er repareren, de andere over foto's van je verzameling, weer een over het topstuk in je verzameling. Dat is allemaal dubbelop.

Verzamelen en repareren is nu gescheiden, en we kijken het even aan. Ik zie het probleem nog niet?

En waarom dit soort feedback niet in het feedback topic?

Oh ik dacht: Dit topic gaat toch al over zo'n beetje alles, dan kan feedback hier ook wel in. .

Ik ben persoonlijk totaal niet geinteresseerd in wat personen nu allemaal wel of niet op hun kamer hebben staan, wat hun 'whishlist' is en weet ik veel wat allemaal nog niet meer, maar vind het bijvoorbeeld wel leuk om te zien wat mensen gescoord hebben op Ebay, etc.

M.a.w.: Je knalt drie of meerdere prima topics dicht om er een verzamelbak van te maken waar elke vorm van overzicht of logica ontbreekt. Erg jammere move dus als je het mij vraagt en ook volstrekt overbodig.

Het is nu niet zo dat we bytes moeten besparen ofzo, of dat de database kampt met ernstige geheugen tekorten, dus waarom dan deze samenvoeging die totaal niet bijdraagt aan leesplezier en overzicht?

Het resultaat is nu dat diverse leuke topics niet meer mogen en er nu een topic is waar geen hol meer aan is.

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_15898093
Welke topics nou precies
(links)

Verder ben ik het denk ik wel met je eens, maar reparatie/verzamel splitsen was dan wel ook weer een doeg idee..

vrijdag 2 januari 2004 @ 13:46:52 #40
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_15898760
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 13:17 schreef Zooi het volgende:

Het resultaat is nu dat diverse leuke topics niet meer mogen en er nu een topic is waar geen hol meer aan is.

Welke topics?
Aangezien ik die verzamel topics nooit heb gevolgd is dit me eerlijk gezegd ontschoten..
Dat splitten van dat reparatie/verzamel topic vond ik zelf wel een goed idee btw.
-
pi_15899451
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 13:20 schreef Fuxl het volgende:
Welke topics nou precies
(links)

Verder ben ik het denk ik wel met je eens, maar reparatie/verzamel splitsen was dan wel ook weer een doeg idee..

quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 13:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Welke topics?
Aangezien ik die verzamel topics nooit heb gevolgd is dit me eerlijk gezegd ontschoten..
Dat splitten van dat reparatie/verzamel topic vond ik zelf wel een goed idee btw.
Zoek de 10 verschillen
  vrijdag 2 januari 2004 @ 15:39:59 #42
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_15901543
Het gaat om dit dumptopic: Het Grote Games Verzameltopic Deel 1, alwaar drie goedlopende en bewezen topics (wellicht zijn er nog meer gesloten, en heb ik deze gemist) voor op slot gekeild zijn:

Je games-opstelling en collectie (pics) (238 posts)
Het topstuk uit je console/p.c.-verzameling (165 posts)
Online veilingen wat heb JIJ vandaag gewonnen? (4) (181 posts)

Graag zou ik dan ook gemotiveerd (en onderbouwd) willen zien, waarom drie goedlopende en interessante topics zonodig op een hoop moeten worden gegooid omdat notabene (!!) een ander topic (verzamel en raparatie) gesplitst wordt.....

Ik begrijp de beslissing namelijk in mijn beste wil totaal niet. We verzanden met bovenstaand centraal topic in een modderpoel aan info die driekwart van de mensen niet interesseerd en de dingen die wel interessant zijn zijn niet meer terug te vinden omdat zonodig alles nu in één centraal topic gepropt moet worden.

pi_15904877
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:11:57 #44
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_15905271
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 15:39 schreef Zooi het volgende:

Online veilingen wat heb JIJ vandaag gewonnen? (4) (181 posts)

Zoiets kan makkelijk in het verzameltopic, waarom niet? Ga er maar van uit dat het hetzelfde kliekje verzamelaars is dat er post, dus als iemand wat op Ebay op de kop tikt, kan je dat makkelijk daar posten..
Ook foto's van je verzameling kan je makkelijk daar kwijt.. Behalve dat een hoop foto's het sowieso niet meer doen, vind jij het interessant om foto's te zien van welke GC games iemand heeft? Alleen de foto's van de echte verzamelaar lijken mij interessant, en die heb je nu bij elkaar in een topic, lijkt me.. Maar goed, dat ben ik.
Dat topic over de topstukken was al weken dood (op een post na) en was een slowchat tussen de verzamelaars over een aantal topstukken, met name de ROB..
Nu is er één topic, waar alle verzamelaars bij elkaar kunnen komen.. Ik zie niet in wat daar niet goed aan is.. .
Maar goed, ik denk dat Roy hier beter antwoord op kan geven..
-
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:29:19 #45
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_15905747
Nu geef je dus geen antwoord op mijn vraag.

Maar goed laten we ervan uitgaan dat gamers allemaal dezelfde mensen zijn en 1 centraal game topic openen, waarin dan alles gepost kan worden. DAT is namelijk een zelfde onzin antwoord als dat je hierboven geeft.

Welk onderdeel van onoverzichtelijk, chaos en totaal overbodig is niet duidelijk aan mijn vraagstuk? En heb je uberhaupt mijn posts hierboven wel gelezen?

vrijdag 2 januari 2004 @ 18:40:09 #46
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_15906040
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:29 schreef Zooi het volgende:
Nu geef je dus geen antwoord op mijn vraag.
Die stelde je ook niet echt, behalve dat ik gaf alleen mijn mening.
quote:
Maar goed laten we ervan uitgaan dat gamers allemaal dezelfde mensen zijn en 1 centraal game topic openen, waarin dan alles gepost kan worden. DAT is namelijk een zelfde onzin antwoord als dat je hierboven geeft.
Ik gaf geen antwoord, maar mijn mening.
Voor een antwoord moet je bij Roy zijn. Ik kan mij iig wel vinden in zijn beslissing.
quote:
Welk onderdeel van onoverzichtelijk, chaos en totaal overbodig is niet duidelijk aan mijn vraagstuk? En heb je uberhaupt mijn posts hierboven wel gelezen?
Jouw wil is wet hier op GAM?
Je mag ook best een andere toon aanslaan hoor.
-
  vrijdag 2 januari 2004 @ 19:53:51 #47
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_15907965
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

Jouw wil is wet hier op GAM?
Je mag ook best een andere toon aanslaan hoor.

Dat maak jij ervan, niet ik.
Ik ben n.l. van mening dat je meer je best doet om je mede mod te verdedigen en zijn beslissing te ondersteunen dan dat je werkelijk hebt gelezen wat ik schreef, laat staan hierover nagedacht hebt.

Als deze kritiek bij jou een probleem opleverd dan is dat jou probleem, niet het mijne.

Think about it.....

vrijdag 2 januari 2004 @ 23:44:39 #48
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15915329
Zooi, zoals ik al aangaf, ikzelf vind het allemaal prima bij elkaar passen. Die 3 topics zijn allemaal onderdeeltjes van het verzamelen van games en alles wat ermee te maken heeft.

Ik geef toe dat het verzameltopic nu een soort van opsomtopic is, maar dat is (volgens mij) alleen maar even in het begin, even een frisse start maken en kijken wat iedereen heeft.

Daarna zal het gewoon verder gaan zoals het in die 3 topics ging, waarvan er 2 helemaal niet zo goed liepen. Het waren nog steeds eerste delen, en de laatste posts in diezelfde 2 waren alweer maanden geleden.

Verder zijn er ook mensen gekomen die me erop wezen dat deze topics nu allemaal dubbelop zijn. Er zijn meer mensen (tot nu toe iig) die mijn mening delen en de nieuwe opzet prima vinden.

pi_15923640
even een vraagje over de Americas Army topics:
ze lopen lekker we zitten al in deeltje 12 op het moment en we hebben al een leuk clannetje met fokkers bijmekaar.
nu kregen we in de topic een reactie op het feit dat we afspraken omtrent het spelen en andere zaken in dit topic regelen
dit gaat opzich prima maar ik was toch nieuwsgierig hoe jullie hierover denken?
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
  zaterdag 3 januari 2004 @ 13:18:42 #50
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15925485
Ik zal het eens doorlezen. Die topics lopen voor zover ik weet namelijk inderdaad erg aardig zonder problemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')