Mee eens? Zo niet, wat vinden jullie de clip van het jaar?
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 17-12-2003 17:20]
Schopje daarnaartoe dus
Ik vind het trouwes ook een mooie clip, net als het nummer
quote:Haar zang komt ook wel beter tot recht in dat nieuwe nummer, en ze ziet er minder hoerig uit
Op woensdag 17 december 2003 17:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de nieuwe Christina Aguilera clip, The Voice Within, nu een paar keer gezien en vind het eigenlijk de clip van het jaar. Prachtig gedaan! Christina ziet er naar mijn mening geweldig uit, maar vooral het feit dat er in de hele clip niet één knip zit vind ik een verademing. Normaal zit er in clips van tegenwoordig bijna iedere seconde wel een knip, maar 'The Voice Within' is dus één take ! url=http://scanman.graphicsnxs.org/Christina5a.jpg][afbeelding][/url]
Clip van het jaar denk ik niet, maar wel beter dan er weer es ouderwets wordt opgenomen. Clips van tegenwoordig zijn inderdaad erg druk.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 17-12-2003 17:22]
quote:http://www.xtina-online.org/index.php?x=videos
Op woensdag 17 december 2003 17:16 schreef SocialDisorder het volgende:
misschien een link dat ik hem ook kan zien? Ik zit op m'n stage en dus geen toegang tot MTV/TMF/Box.
[Dit bericht is gewijzigd door _Administr8or_ op 17-12-2003 17:22]
quote:Het gaat dus eigenlijk niet om de muziek, maar om de beelden. Dus ik vond dat TV dan het juiste forum is.
Op woensdag 17 december 2003 17:19 schreef Gorro het volgende:
Bespreken van Clips gebeurt in MUZSchopje daarnaartoe dus
Ik vind het trouwes ook een mooie clip, net als het nummer
quote:Het bijzondere is vooral dat er dus geen knip in zit. Het is van begin tot eind 1 take. Vanaf het moment dat ze opstaat van de stoel vind ik haar optreden een enorme kracht uitstralen en bezorgt me iedere keer weer kippenvel.
Op woensdag 17 december 2003 17:22 schreef -Wepeel2- het volgende:
Ik vind de clip het aanzien meer dan waard, maar dat komt vooral door Christina en haar prachtige rondingen.
Maar om nou te zeggen dat het een hele bijzondere clip is.
quote:Dat is niet zo bijzonder hoor, Massive Attack deed dat namelijk ook al met 'Unfinished Sympathy' in begin jaren '90.
Op woensdag 17 december 2003 17:30 schreef scanman01 het volgende:[..]
Het bijzondere is vooral dat er dus geen knip in zit. Het is van begin tot eind 1 take. Vanaf het moment dat ze opstaat van de stoel vind ik haar optreden een enorme kracht uitstralen en bezorgt me iedere keer weer kippenvel.
quote:Lol.. lees je bericht even na. Dat is dus 10 jaar ofzo geleden. Is iets wat bijvoorbeeld maar eens in de 10 jaar wordt gedaan niet bijzonden?
Op woensdag 17 december 2003 17:49 schreef PDOA het volgende:
Dat is niet zo bijzonder hoor, Massive Attack deed dat namelijk ook al met 'Unfinished Sympathy' in begin jaren '90.
quote:Ik ook, maar dan bedoel ik de prachtige expressie op haar gezicht.
Op woensdag 17 december 2003 17:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Heel flauw, maar het is wel waar: ik kan maar naar 1 (eigenlijk zijn ze met z'n 2-en) ding kijken als ik deze clip zie.....
quote:Dat is op zich wel jammer, want de clip wordt na 1 minuut echt geweldig (vind ik dus). Maar smaken verschillen, dat is duidelijk... en maar goed ook!
Op woensdag 17 december 2003 18:01 schreef Zander het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik die clip nog nooit helemaal afgezien, omdat het nummer zelf al na een minuut op mijn zenuwen werkt.
Een beetje te Mariah-achtig (met de woohoo's en zo, Aguilera heeft dat niet nodig)
quote:Als ik inderdaad ergens een pesthekel aan heb dan is het wel het zingen van Mariah Carey. Om de een of andere reden kan ik de manier waarop Christina het doet heel goed verdragen, al mag het wel iets minder ja (maar niet noodzakelijk).
Op woensdag 17 december 2003 18:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mooie clip, mooie vrouw, maar het nummer vind ik iets minder. Fighter, Beautiful en Dirty vond ik beter (Wow, ik ken blijkbaar 4 nummers van haar, ik verras mezelf even).Een beetje te Mariah-achtig (met de woohoo's en zo, Aguilera heeft dat niet nodig)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |