quote:Er worden idd geen mb's verkocht.
Op woensdag 17 december 2003 15:57 schreef jozef444 het volgende:[..]
ooh help 1tje kan ik nog wel aan in een sc maar 2
![]()
hoe ist trouwens op t werkstage, aan je postgedrag worden der niet veel mb's verkocht vandaag
Maar vind dit te interessant om te missen. Heb wel wat te doen, veel zelfs (ok, het is allemaal voor mezelf, maar anders doe ik helemaal niks), maar dit moet ik gewoon volgen
En natuurlijk ook de BAC/Aerospatiale Concorde :
quote:Jo bekijk het zo.
Op woensdag 17 december 2003 16:02 schreef t0n het volgende:
goed, jullie lezen niet.* t0n outta here.
zal het jammer vinden als je niet meer komt
Okal vind je me een beter weter
ff voor de duidelijkheid, ik deel de mening van t0n.
daarnaast wil ik de toekomstige mod wel van harte welkom heten, hij of zij komt wel binnen in 1 van de hardere rellen nu en wordt dus direct geconfronteerd met wie we werkelijk zijn. (een groepje die goed met elkaar overweg kan, en elkaar de waarheid duft te zeggen, vaak met een glimlach en knipoog)
Ik zie wel wat het word, ik heb me van mods nog nooit iets aangetrokken, gewoonweg omdat ik gewoon probeer leuk mee te posten, ipv iemand op een lelijke manier te benadelen of af te zeiken.
Ik mag aannemen dat de harde kern hier ook zo over denkt. En als dat zo is, dan zal de nieuwe mod ons het leven makkelijker maken.
Dus als niet-mod zijnde, maar iemand met een goed hart voor PTA wil ik vragen de strijdbijl te begaven, maar niet te vergeten waar.
Marco.
quote:eens met het eerste,
Op woensdag 17 december 2003 16:08 schreef ook_gek het volgende:zal het jammer vinden als je niet meer komt
Okal vind je me een beter weter
geintje!
quote:Jammer t0n, echt waar.
Op woensdag 17 december 2003 16:02 schreef t0n het volgende:
goed, jullie lezen niet.* t0n outta here.
Ik vraag me 1 ding af, hoe had je gereageerd als ik het was geworden, of extremer ook_gek (vooropgesteld dat hij en ik ook gesolliciteerd hadden)?
Geef svp ddar nog antwoord op
quote:Er is maar één van die drie waar ik een probleem mee zal hebben. Puur om zijn onwerkelijke niet serieuze gedrag.
Op woensdag 17 december 2003 16:11 schreef PeuRac het volgende:[..]
Jammer t0n, echt waar.
Ik vraag me 1 ding af, hoe had je gereageerd als ik het was geworden, of extremer ook_gek (vooropgesteld dat hij en ik ook gesolliciteerd hadden)?
Geef svp ddar nog antwoord op
quote:He MARCO!!!!!!!!!!!!!!
Op woensdag 17 december 2003 16:08 schreef Tjabbo het volgende:
Hmm.ff voor de duidelijkheid, ik deel de mening van t0n.
daarnaast wil ik de toekomstige mod wel van harte welkom heten, hij of zij komt wel binnen in 1 van de hardere rellen nu en wordt dus direct geconfronteerd met wie we werkelijk zijn. (een groepje die goed met elkaar overweg kan, en elkaar de waarheid duft te zeggen, vaak met een glimlach en knipoog)
Ik zie wel wat het word, ik heb me van mods nog nooit iets aangetrokken, gewoonweg omdat ik gewoon probeer leuk mee te posten, ipv iemand op een lelijke manier te benadelen of af te zeiken.
Ik mag aannemen dat de harde kern hier ook zo over denkt. En als dat zo is, dan zal de nieuwe mod ons het leven makkelijker maken.Dus als niet-mod zijnde, maar iemand met een goed hart voor PTA wil ik vragen de strijdbijl te begaven, maar niet te vergeten waar.
Marco.
quote:en als je een paar posts terug hebt gelezen weet je dat dat gedrag niet zo is
Op woensdag 17 december 2003 16:12 schreef t0n het volgende:[..]
Er is maar één van die drie waar ik een probleem mee zal hebben. Puur om zijn onwerkelijke niet serieuze gedrag.
een 1.7d is het dus
quote:of MORCO
Op woensdag 17 december 2003 16:12 schreef -Eddow- het volgende:[..]
He MARCO!!!!!!!!!!!!!!
![]()
quote:een post maakt er niet duizenden goed.
Op woensdag 17 december 2003 16:14 schreef jozef444 het volgende:[..]
en als je een paar posts terug hebt gelezen weet je dat dat gedrag niet zo is
quote:Ik wou zeggen He MOROCCO
Op woensdag 17 december 2003 16:14 schreef jozef444 het volgende:[..]
of MORCO
![]()
![]()
quote:laat wel t werkelijke gedrag zien, wat ik al veel vaker heb gezien dan die ene keer
Op woensdag 17 december 2003 16:14 schreef t0n het volgende:[..]
een post maakt er niet duizenden goed.
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:15 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Ik wou zeggen He MOROCCO
maar dat wijkt te veel af
quote:Toch jammer dat je iemand dan die kans niet gunt, ook al is diegene nieuw. Vergeet niet dat jij ook ooit nieuw bent geweest. en ook_gek kan ook serieus zijn, ik ook was verbaast, maar t is zo
Op woensdag 17 december 2003 16:12 schreef t0n het volgende:[..]
Er is maar één van die drie waar ik een probleem mee zal hebben. Puur om zijn onwerkelijke niet serieuze gedrag.
Ik hoop dat je, je bedenkt over een poosje
quote:Wat bedoel je??
Op woensdag 17 december 2003 16:19 schreef Tjabbo het volgende:
jammer van sommig onvolwassen gedrag na zo'n serieuze post.
valt me wat tegen.
quote:ghehe
Op woensdag 17 december 2003 16:20 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Wat bedoel je??
Dat we allemaal maar moeten gaan zeiken over de nieuwe mod ?
quote:Wat zijn dat
Op woensdag 17 december 2003 16:25 schreef Tjabbo het volgende:[..]
ghehe
je moet posticons lezen
quote:als je een nieuwe post maakt kun je een icon meegeven links bovenin de hoek (daar zit ook de weblink naar je post). daar staat dus een "cool" smiley (die met die zonnebril op)
Op woensdag 17 december 2003 16:26 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Wat zijn dat
bekijk die eens en lees mijn post dan nog eens.
(deze post bevat dus een Knipoog)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |