quote:SUPERTIP tnx, ik ga morgen het album kopen, waar het goedkoopst? mediamarkt? freerecordshop? tell me!!!
Op maandag 2 februari 2004 11:22 schreef emmy het volgende:
TIP:
Op de website van www.nl.bol.com kun je alle nummers van de nieuwe CD geheel beluisteren.
CD WOW: 14.99 euro
VAN LEEST: 15.99 euro
FRS: 19.99 euro
quote:wanneer heb je dat dan gevraagd gisteren?? want zoals ik al zei: toen ik vroeg, waren ze ze nog uit de doos aan t halen en ze nog in t plastic aan t verpakken
Op zondag 8 februari 2004 12:37 schreef Mark-Idols het volgende:[..]
Ik zie net op je profiel dat je in Hoensbroek woont, Dus neem ik aan dat je hem in Heerlen hebt gekocht bij MM ik vroeg het daar dus en zeggen ze dat ze hem niet hebben .... Beetje dubbel dus maargoed ik weet iig waar ik morgen moet zijn in m,n Pauze.
quote:*eens is*
Op maandag 9 februari 2004 15:18 schreef Tom_Tom- het volgende:Wat
een
mooie
CD
is
dat
zeg
!
mensen die van norah jones houden en outkast ook wel wat cools vinden hebben,
moeten de nieuwe cd van hen ook maar eens kopen, speakerboxxx,
staat een nummer op met norah jones: take of your cool ofzo, mooie norah jones kwaliteit met de strakheid van outkast
quote:
Op maandag 9 februari 2004 15:52 schreef Orcaman1984 het volgende:
Die CD heeft een goede beveiligingWil ik alle liedjes op mijn mp3-speler zetten, zoals ik met alle legaal gekochte CD's doe ... zit er zo'n lekkere beveiliging in
nou ja niet helemaal t zelfde: kwilde ze rippen met isobuster en op me harde schijf zetten en dat lukte niet .bij andere cd`s met CopyControl lukte t wel
quote:ik ook
Op maandag 9 februari 2004 15:37 schreef Maarten_GuiRo het volgende:
ik ben zoooo verliefd op haar stem!
quote:WTF? Bij mij ging het perfect, rippen met WMP en huppa...
Op maandag 9 februari 2004 23:20 schreef Timo20 het volgende:[..]
dat zelfde probleem had ik
nou ja niet helemaal t zelfde: kwilde ze rippen met isobuster en op me harde schijf zetten en dat lukte niet
.bij andere cd`s met CopyControl lukte t wel
quote:WMP??? kheb Isobuster
Op maandag 9 februari 2004 23:49 schreef Gitarist het volgende:[..]
WTF? Bij mij ging het perfect, rippen met WMP en huppa...
quote:
[b]Op zaterdag 7 februari 2004 12:04 schreef The_NiteAngyl het Een hele lekkere cd; geen spijt van dat ik 'm gekocht gedownload heb.
quote:En ''In the Morning'' ?!
Op dinsdag 10 februari 2004 14:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind dat duet met Dolly Parton echt heel erg cool.
Maar Carnival is tot nu toe m'n favoriet.
quote:Bij mij deedie het niet bij WMP, de CD werd niet eens ingelezen... maar ik heb hem toch kunnen kopiëren met CDex...
Op maandag 9 februari 2004 23:49 schreef Gitarist het volgende:[..]
WTF? Bij mij ging het perfect, rippen met WMP en huppa...
quote:Heb em vandaag gekocht bij van Leest voor 15.99 euro
Op dinsdag 10 februari 2004 15:28 schreef Mark-Idols het volgende:[..]
En ''In the Morning'' ?!
Be here to love me
What am I to you
zijn toch wel de mooiste nummers vind ik...
quote:Whaaa, waarom noemt niemand Humble Me, ben ik dan de enige die echt kippenvel krijgt van dat nummer?
Op dinsdag 10 februari 2004 18:03 schreef Frenkel het volgende:[..]
Heb em vandaag gekocht bij van Leest voor 15.99 euro
Be here to love me
What am I to you
zijn toch wel de mooiste nummers vind ik...
quote:Die vind ik tot nu toe ook de leukste
Op dinsdag 10 februari 2004 20:34 schreef Hans_Fots het volgende:
What am I to you...heerlijk heerlijk heerlijk...
quote:Na de cd een paar keer hebben geluisterd is dit zeker echt een kippenvel nummer, hoop dat we dit ook gaan horen bij haar concert
Op dinsdag 10 februari 2004 18:41 schreef Maarten_GuiRo het volgende:[..]
Whaaa, waarom noemt niemand Humble Me, ben ik dan de enige die echt kippenvel krijgt van dat nummer?
quote:Dat bedoel ik nou
Op zaterdag 14 februari 2004 18:20 schreef Frenkel het volgende:[..]
Na de cd een paar keer hebben geluisterd is dit zeker echt een kippenvel nummer, hoop dat we dit ook gaan horen bij haar concert
Norah had ook kleine gast rollen in een paar nummers die niet op haar cd zijn uit gebracht maar wel super zijn. Zoals The Day Is Done of Angels die zijn echt super
Come Away With Me was echt super lekker vlot en jazzy.
Maar Feels like home is wat Country-achtig. Ik schrok toen ik dat nummer hoorde met Dolly Parton. Ze komt uit Texas dus vandaar dat Feels likes home country-achtig is. Maar ik vond Come Away with me een stuk beter. Ik vind niet de hele CD slecht vooral de laatste twee nummer zijn beter dan de rest omdat ze minder country achtig zijn en meer jazzy zijn. De style waar van ik best wel van hou. Misschien moet ik de CD vaker horen maar ik vind hem tot nu toe niet zo goed
quote:Krijg er ook kippenvel van
Whaaa, waarom noemt niemand Humble Me, ben ik dan de enige die echt kippenvel krijgt van dat nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |