vorige topic: Ageer hier tegen de Onzin-dictatuur
en geen slowchat please .
quote:Kop houwe, muis.
Op woensdag 17 december 2003 00:09 schreef veldmuis het volgende:
Hoezo is het te vroeg?
Het is nacht.
Ga es een ander topic vol lullen .
quote:Verbolgen Vechtend? Vreselijk Verraden? Voor Vrijheid? Vuile Verbanning? Kiest u de titel maar.
Op woensdag 17 december 2003 00:15 schreef jogy het volgende:
Sjees, zijn jullie een slowchatreeks kwijt ofzo?Ga es een ander topic vol lullen
.
quote:Dat komt omdat FA's en modjes onzin serieus nemen.
Op woensdag 17 december 2003 00:00 schreef Killer_Mom het volgende:
onzin is allang niet meer leuk,
sluiten die bagger topics
quote:Je hebt wel een punt.
Op woensdag 17 december 2003 00:22 schreef H-Ahli het volgende:[..]
Dat komt omdat FA's en modjes onzin serieus nemen.
quote:
Op woensdag 17 december 2003 00:22 schreef H-Ahli het volgende:[..]
Dat komt omdat FA's en modjes onzin TE serieus nemen.
quote:Is het niet Sensei? Ach... Tsunameranai mono desu ka.
Op woensdag 17 december 2003 00:23 schreef H-Ahli het volgende:[..]
Sensai!
Hoedanook, het was slechts een grapje hoor. Ik ga geen VV-kruistocht houden of zo omdat het slot prima conform de afspraken (die we netjes en trouw op de eerste pagina postten) was. Het is dus jammer dat het er (weer) van moest komen. Ik denk sowieso dat zoiets er gewoon heel dik in zat als die regels zo strikt worden nageleeft.
Mezelf kennende zal ik toch wel regelmatig verwijzen naar het hele geouwehoer. Het is natuurlijk immens Verzet-achtig* om eens vast lid van De Verboden Serieslowchattopicreeks geweest te zijn.
Vive la revolution.
* Ik ga een baret aanschaffen.
quote:Whehehe, jammer dat het zover moest komen, dat zeker, maar ik ben blij dat je het begrijpt Karboenkeltje
Op woensdag 17 december 2003 00:33 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Is het niet Sensei? Ach... Tsunameranai mono desu ka.
Hoedanook, het was slechts een grapje hoor. Ik ga geen VV-kruistocht houden of zo omdat het slot prima conform de afspraken (die we netjes en trouw op de eerste pagina postten) was. Het is dus jammer dat het er (weer) van moest komen. Ik denk sowieso dat zoiets er gewoon heel dik in zat als die regels zo strikt worden nageleeft.
Mezelf kennende zal ik toch wel regelmatig verwijzen naar het hele geouwehoer. Het is natuurlijk immens Verzet-achtig* om eens vast lid van De Verboden Serieslowchattopicreeks.
Vive la revolution.
* Ik ga een baret aanschaffen.
quote:Pinokkio
Op woensdag 17 december 2003 00:38 schreef jogy het volgende:[..]
Whehehe, jammer dat het zover moest komen, dat zeker, maar ik ben blij dat je het begrijpt Karboenkeltje
.
quote:Niet waar!
Op woensdag 17 december 2003 00:41 schreef yvonne het volgende:[..]
Pinokkio
Als u mij nu verexcuseert, onwaardige honden die tot in de eeuwigheid onder de gesel van een heidense toorn gebukt zullen gaan, ik moet een nieuw ikoon, propagandamateriaal en nachtrust voorbereiden.
Rot in de hatelijkste krochten van het menselijk bestaan naarlingen, moge de Tibettaanse roofpissebed uw pimaire reproductieve organen aanvreten.
[Dit bericht is gewijzigd door Karboenkeltje op 17-12-2003 12:09]
*mooi*
quote:Bij Hans Anders hebben Ze tegenwoordig ook gehoorapparaatjes.
Op woensdag 17 december 2003 00:58 schreef yvonne het volgende:
*stil**mooi*
quote:Karboenkeltje, vindt je het goed als ik jouw tekst uitprint en hem bij mij ingelijst in de kamer hang
Op woensdag 17 december 2003 00:58 schreef Karboenkeltje het volgende:
Overigens haat ik jullie nu allemaal, zweer ik bij deze een gruwelijke en grafische wraak (die de voorpagina van de Telegraaf ongetwijfeld zal halen, zal ik nooit opgeven tot de Taak is volbracht en zal ik de zaak verder laten rusten in deze serieslowchattopicreeks.Als u mij nu verexcuseert, onwaardige honden die tot in de eeuwigheid onder de gesel van een heidense toorn gebukt zullen gaan, ik moet een nieuw ikoon, propagandamateriaal en nachtrust voorbereiden.
Rot in de hatelijkste krochten van het menselijk bestaan naarlingen, moge de Tibettaanse roofpissebed uw pimaire reproductieve organen aanvreten.
quote:Zeg kap eens met je onvolwassen gedoe.
Op woensdag 17 december 2003 01:03 schreef H-Ahli het volgende:[..]
Bij Hans Anders hebben Ze tegenwoordig ook gehoorapparaatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |