quote:hehe
Op maandag 22 december 2003 11:30 schreef velg het volgende:
[afbeelding]eeeh, kickje??
een vriend van me is wel geinteresseerd in je wagen maar hij heeft ook nog een andere gezien.
is er misschien een mogelijkheid om een testrit te maken en als deze bevalt wat van de prijs af te halen?
quote:maar natuurlijk maar ik bedoelde heb jij de mogelijkheid om een proefrit te laten maken. die vriend van me is echt zwaar geinteresseerd maar hij vind de kilometerstand wat hoog en vroeg zich daarom af welke onderdelen recentelijk zijn vervangen en wat de te verw88 kosten zijn op korte termijn
Op maandag 22 december 2003 11:48 schreef velg het volgende:
Prijs is vraagprijs, valt uiteraard over te onderhandelen. Hoogste serieuze bod tot nu toe is 8750. En die mensen hebben ook al een proefrit gemaakt, dus een testrit is uiteraard mogelijk! Ik zou zelf nooit een auto kopen zonder testrit te maken!
Erg mooie auto, maar waaayyy boven mijn budget.
quote:
Op maandag 22 december 2003 12:20 schreef Henkmanz het volgende:
Als ik het in termijnen van 54 euro mag betalen doe ik het graag, maar meer studiefinanciering krijg ik niet.Erg mooie auto, maar waaayyy boven mijn budget.
quote:klinkt allemaal harstikke goed
Op maandag 22 december 2003 12:23 schreef velg het volgende:
De te verwachten kosten zijn een beurt, ( 300-400 euro) en voor de vraagprijs neem ik die voor mijn rekening. Mijn (audi) dealer heeft echter pas de 2e helft van januari tijd. De 8750 die tot nu toe geboden is was echter zonder die beurt, die nam de koper voor eigen rekening, vooral omdat hij helemaal uit Limburg kwam, toch 2 uur rijden.....
Ik denk niet dat er grote dingen te verwachten zijn, temeer daar hij vorige week nog glansrijk door de apk gekomen is, en dat heb ik ook niet bij een "APK-drive through" laten doen, maar ook bij de Audi dealer.
De wiellagers en draagarmen, beide echte A4 kwaaltjes, zijn al vervangen, alles altijd door de Audi dealer, en uiteraard heb ik alle rekeningen daarvan nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |