quote:Idd, maar ze snappen niet dat het niet aan de trainer ligt...er zit gewoon niet meer in...
Op dinsdag 16 december 2003 09:55 schreef sugarnieuws het volgende:
haha zonder of met van Marwijk.....het is allebei nixps. dit kan toch in het F*y*n**rd topic
quote:idd ik heb het net zitten lezen in de Metro
Op dinsdag 16 december 2003 09:55 schreef DivineJester het volgende:
U leest de Metro?Slotje
(tenzij u Marcel Verspeek is)
quote:ik las dit ook in het AD
Op dinsdag 16 december 2003 09:47 schreef robbedoes het volgende:
We hebben hem!, riep de Amerikaanse bewindvoerder Paul Bremer na de arrestatie van Saddam Hoessein. Hopelijk zal Feyenoord-
bewindvoerder Jorien van den Herik snel hetzelfde roepen over een nieuwe trainer. Want het verhaal van Bert van Marwijk dat hij potentie ziet in deze spelersgroep, krijgt onderhand net zon baard als Saddam zondag nog had. Overal al voor uitgeschakeld, achttien punten morsen in vijftien wedstrijden, niet slecht voor een overgangsjaar... Helaas vraag
ik me inmiddels af hoeveel jaar de heer Van Marwijk bedoelt. Heel snel verhuizen deze man, en Rob Baan er alsjeblieft bij doen. In de buurt van Tigrit is een mooie dug-out voor beide heren vrijgekomen.
quote:en in de metro
Op dinsdag 16 december 2003 09:56 schreef PogueMahone het volgende:
Stond ook in het AD
overschrijven is lame
Raar is dat toch dat een trainer bij zwakke resultaten vrijwel altijd door de supporters als schuldige aangewezen wordt...
quote:hij lult gewoon de hele tijd uit zn nek en kan zijn ploeg niet motiveren
Op dinsdag 16 december 2003 10:21 schreef Het_Vijfde_Wiel het volgende:
Het zou belachelijk zijn als Van Marwijk de schuld zou krijgen van de slechte resultaten van Feyenoord. Hij kan er immers niets aan doen dat 4 van de belangrijkste spelers verkocht zijn, en schijnt maar een beperkte invloed op het transferbeleid te hebben.Het zou dan ook veel logischer zijn om de zwarte piet bij Baan en Van den Herik neer te leggen.Raar is dat toch dat een trainer bij zwakke resultaten vrijwel altijd door de supporters als schuldige aangewezen wordt...
redenen genoeg om hem aan te wijzen als hoofd schuldige
quote:Dat laten we aan jou over!
Op dinsdag 16 december 2003 10:44 schreef Viper-X het volgende:
Ga je vandaag de hele Metro hier overtypen ofzo?
Hooijdonk, Kalou, Emerton(ok die ging al weg) en Bosveld verkopen en wereldspelers aanschaffen zoals Schreuder, v/d Berg en een overschatte Kuit.
en dan ook nog die koreanse wereldverdediger die geen bal kan raken.
Kan net zo goed hier verder:
[Centraal] Feyenoord Topic 25
of
Wie moet Bert van Marwijk opvolgen? deel 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |