quote:Wel een strakke actie dat ze wegliep (
Tijd genoeg om buiten te spelen, want Bonnie St. Claire is per direct door haar eigen platenmaatschappij aan de kant gezet wegens haar 'wangedrag'.Radiouitzending
Bonnie heeft net een nieuw album uit, maar lang zal ze er niet van kunnen genieten. Hou van Mij moest haar zoveelste comeback worden, maar die zal waarschijnlijk uitblijven, want Bonnie is met onmiddellijke ingang door haar platenmaatschappij gedumpt. Volgens Jaz Music is Bonnies 'wangedrag' tijdens een radiouitzending van Giel Beelen de druppel en is de zangeres daarom direct aan de kant gezet. Bonnie schijnt weer een flinke slok op te hebben gehad, waardoor zij zich ietwat dronken presenteerde.Aangeschoten
Na een paar smeuïge vragen van de beruchte dj hield de lichtelijk aangeschoten zangeres van het levenslied het voor gezien. Bonnie was voor het bewuste interview al stennis aan het schoppen met iemand van haar eigen platenmaatschappij. Deze vrouw kwam daarop huilend de 3FM studio binnenlopen. Giel en zijn medewerkers schrokken zich rot, waarop een van de medewerkers ging vragen wat er aan de hand was. Hierop antwoordde Bonnie dat 3FM alles probeerde om haar onderuit te halen.Slop
Giel geeft toe dat hij Bonnie "aan het zeiken was". Giel: "Ik mag hopen dat ze dronken was, anders heeft ze echt een hele rare persoonlijkheid. Vanaf het moment dat ik vragen begon te stellen, ging ze raaskallen." Bonnie heeft een behoorlijk drankverleden, waardoor haar carrière in 1988 in het slop raakte. Na flink wat afkicksessies pikte Bonnie in 1991 de draad weer op, met zeer wisselend succes. Dit jaar moest haar definitieve terugkeer in de muziekindustrie worden, maar doordat Bonnie niet van de fles kan blijven, is het voorlopig gedaan met haar carrière.Persbericht
Het officiële persbericht van de platenmaatschappij luidt: "Jaz Music heeft met onmiddellijke ingang de samenwerking met Bonnie St. Clair opgezegd. Directe aanleiding is wangedrag bij een promotie optreden vrijdag jl. op radio 3, in het programma van Chiel Beelen. Gezien de instabiliteit van Bonnie St. Clair, is het nauwelijks mogelijk werkzame afspraken te maken voor de promotie van haar nieuwe album 'Hou van mij'. Platenbaas Jan Zwarteveen betreurt het dat er op deze manier een einde moet komen aan een jarenlange samenwerking."
Zelfs Albert V. leek oprecht bezorgd te zijn...
PS Svensational... wanneer ik Blind Items opnieuw opstart, moet je 'm niet dood laten bloeden...
[Dit bericht is gewijzigd door Copycat op 16-12-2003 15:39]
quote:Hoezo
Op dinsdag 16 december 2003 08:52 schreef Copycat het volgende:
PS Svensational... wanneer ik Blind Items opnieuw opstart, moet je 'm niet dood laten bloeden...![]()
Staat trouwens Bonnis in de titel en moet natuurlijk Bonnie zijn.
quote:Nu ga ik twijfelen...
Op dinsdag 16 december 2003 08:59 schreef Svensational het volgende:[..]
Hoezo
![]()
Oh ja On Bonnie Topic: Copycat dreef vroeger haar ouders tot wanhoop door op elke reis, hoe lang die ook duurde, continu Dokter Bernhard te zingen(Soms, heel soms, afgewisseld met Rocky van Don Mercedes).
was wel leuk....
quote:Nou...
Op dinsdag 16 december 2003 10:57 schreef DamagedBrain het volgende:was wel leuk....
quote:hilarisch
Op dinsdag 16 december 2003 10:57 schreef DamagedBrain het volgende:
Ik heb bij haar in de buurt gewoond.......
Toen hebben vandalen met Luilak haar ramen volgekalkt met boter met de woorden "drankorgel" en dat soort dingen.......was wel leuk....
quote:Nou, wat een lol.
Op dinsdag 16 december 2003 10:57 schreef DamagedBrain het volgende:
Ik heb bij haar in de buurt gewoond.......
Toen hebben vandalen met Luilak haar ramen volgekalkt met boter met de woorden "drankorgel" en dat soort dingen.......was wel leuk....
Die vrouw heeft echt een probleem! Zal wel flink in 'de bladen' aangedikt worden ook, komende weken..
Tja, de prijs voor roem is hoog!
quote:Volgens mij is het ergens op de site van Giel verstopt; kan het niet vinden.
Op dinsdag 16 december 2003 14:47 schreef Adagio het volgende:
Heeft iemand het al omgezet naar mp3?
quote:Puur toevallig was ik voor m'n site al bezig om het stuk vast te leggen.
Op dinsdag 16 december 2003 14:54 schreef static het volgende:[..]
Volgens mij is het ergens op de site van Giel verstopt; kan het niet vinden.
Kijk over een half uur maar eens onder http://members.lycos.nl/acma/bonnie.htm . (Ik durf hem wegens het grote verwachte dataverkeer niet op mijn hoofdsite te zetten. Die Tripod-site is niet begrenst.)
De mp3 is vrij groot en ben ik nog aan het uploaden. Het gaat ook heel traag.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 16-12-2003 15:10]
quote:Dank je wel.
Op dinsdag 16 december 2003 15:03 schreef postinggirl het volgende:[..]
Ik verwacht dat ik hier over een kwartier of zo de link neer kan zetten.
Heb nu last van plaatsvervangende schaamte
[Dit bericht is gewijzigd door cinnamongirl op 16-12-2003 15:20]
-thee
-ik houd van heel veel thee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |