abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 december 2003 @ 12:32:42 #1
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_15425219
AC FOK! UNITED

Naam: Associazione Calcio Fok!United (ACFU)
Opgericht: 19 augustus 2003
Thuishaven: De bouw van het nieuwe stadion is in volle gang en zal spoedig zijn voltooiing kennen. Suggesties voor een naam van het nieuwe stadion zijn welkom. Statistieken volgen.
Officiële sponsor: Ajax No. 1 in samenwerking met HOOLS Voetbalcafé
Clubkleuren: rood-geel-zwart
Thuisshirt: Uitshirt:

Clublogo:

De basis
Doel: keeper. Tsja, met zon nickname kun je natuurlijk nergens anders terecht en verdien je de enige echte plaats onder de lat. keeper is lenig, snel en een rustgevend slot op de deur. Onomstreden.
rechtsachter: FrankyMcG, rustige verdediger met een goede pass en een flinke sliding. Is nauwelijks geblesseerd en een gewaardeerd lid van het team. Komt af en toe verrassend uit de hoek met een snelle rush naar het doel van de tegenstander die hierdoor vaak verrast wordt. Hetzelfde geldt trouwens dan ook voor zijn medespelers.
centrale verdediger: SCH. kei- en keiharde verdediger die niet met zich laat sollen. Speler van het type Laseroms: ben je er langs, krijg je een schop na. Technisch en voetballend geen hoogvlieger, wel kopsterk en prominent aanwezig in het veld.
centrale verdediger: DIGGER. Tweede slot op de deur, maar minder meedogenloos als zijn compagnon achterin. Is daarentegen voetballend beter en kan goed openen, zowel naar links als naar rechts. Befaamd door zijn rustige aard en doordachte handelen, maar kan ook hard zijn indien nodig.
linker verdediger: DutchGooner, creatieve verdediger die zowel op de linker als de rechterflank uit de voeten kan. Door zijn veelzijdigheid, hij is eigenlijk rechtsbenig, is hij de ideale speler voor de trainers. Laat niet met zich sollen en heeft een sterke eigen wil, zonder onredelijk te zijn. Gewaardeerd door medespelers en publiek en daarom reserve-aanvoerder.
rechtshalf: Speed1971, hardwerkende middenvelder die het van zijn teamwork en harde schot moet hebben. Heeft longen als een paard en is overal aanwezig. Ook verdedigend goed, waardoor de rechtsbuiten zich minder met defensief spel hoeft bezig te houden. Is het drieste en wat domme, op de man spelen kwijtgeraakt.
mid-mid: methodmich, het brein van het team. Heeft oog voor het spel, opent met verfijnde passes op de aanvallers en schuwt ook het verdedigende werk niet. Zorgt voor de rustgevende factor op het veld en is feitelijk onmisbaar voor het team. Staat bekend om zijn tactische vermogen, grote feitenkennis en analyses. Scoort ondanks zijn kwaliteiten te weinig. desondanks aanvoerder.
linkshalf: Fulton: onbegrepen middenvelder met een goede techniek maar een tikje teveel temperament. Voelt zich vaak miskend maar is een speler die het publiek naar het stadion doet komen. Heeft in methodmich een te stabiele concurrent voor de centrale positie, richt zich daarom steeds vaker op de posities voor de flanken. Kan ook in de voorhoede uit de voeten.
rechtsbuiten: Dylan Dog is een rustige, bedaarde rechtsbuiten die zich niet snel zal laten verleiden tot schoppartijen. Heeft een prima voorzet, komt daardoor aan een respectabel aantal assists en goals. Mag iets dwingender en feller worden.
spits: CAZZO. Dodelijk voor het doel: geef hem een kans en hij ramt hem in de touwen. Scoort zowel met links als rechts, maar blinkt niet uit in teamwork. Blessuregevoelig: onlangs lange tijd ontbroken door blessures. Door zijn uitgesproken mening zorgt hij soms voor spanningen in het team, maar zijn goals maken veel goed.
linksbuiten: Tong80, zeer clevere en begaafde rechtspoot die uitstekend op links speelt met een mooie actie buitenom. Helaas is hij door zijn grilligheid en vaak onbegrepen gedrag minder effectief. Wanneer hij in vorm is, is hij vaak ongrijpbaar voor zijn tegenstanders en een publieksspeler. Geeft echter vaak niet thuis.

De Wissels:
reservedoelman: Zapper. Betrouwbare stand-in voor vaste doelman keeper. Gehaald ook voor die rol, waarin Zapper zich prima kan vinden. Heeft niet de drang om eerste keeper te zijn, maar memoreert zijn medespelers wel dikwijls aan het verleden.
verdediger: In te vullen door technische staf na stoppen van mitt
verdediger: Da Sandman: snelle verdediger met coachende kwaliteiten. Ideale jongen voor op de bank
verdediger: Juan Zueco: Juan is in potentie een basisspeler, maar heeft de pech twee ijzersterke concurrenten te hebben en vaak te direct uit te hoek te komen. Zorgt toch voor een of twee goals per seizoen en schopt een doorgebroken speler zonder pardon een kapotte enkel.
middenvelder: zjroentje, jonge middenvelder met geldingsdrang. Minder creatief dan Fulton, maar stabieler en minder snel te provoceren. Gemakkelijke jongen om in je selectie te hebben, gangmaker in de derde helft.
middenvelder: Tony_Montana67: beloftevolle speler met een sterke voorzet. Is stijf links, waardoor hij soms positioneel in de problemen raakt. Komt het beste tot zijn recht aan de flank en in een wat defensievere rol.
middenvelder: HeatWave: trage middenvelder met een loeihard schot. Speelt vrijwel nooit in de basis, maar maakt genoeg speelminuten om regelmatig de premie mee te pakken. Komt ondanks zijn matige snelheid dikwijls is scoringspositie.
middenvelder: LoekB, jonge verdedigende middenvelder die vaak problemen heeft met de ervaren jongens in het team en zich laat piepelen. Ontbeert wat aan incasseringsvermogen en is regelmatig afwezig. Indien hij zijn nukken kan temperen, is het een belofte voor de toekomst.
aanvaller: TalkShowHost. Frèle, flegmatieke aanvaller met oog voor de ruimte en medespeler. Soms te weinig eerzuchtig en egoïstisch, maar met een schitterend arsenaal aan sleep- en kapbewegingen in huis. Moet koppend sterker worden en zijn plaats in de selectie verstevigen.

De Beloften
Beloften met mogelijk toekomst: Chaoz, dolle_hond, Poguemahone, Eilanden, Frenkie, hellmondunited, popolon, sqlsmurft en tha_dark

De Rugnummers:
3. Zjroentje
6. Speed1971
7. Dylan Dog
8. Keeper
9. Cart_Man
10. methodmich
12. Da_Sandman
13. Chaoz
16. DIGGER
17. PogueMahone
18. DutchGooner
19. Popolon
21. AirRaid
22. GotenSSJ
24. Bartoli 29. Juan Zueco
67. Tony_Montana67
69. Loek-B
80. Tong80
88. FrankyMcG
9+4. Eilanden

Technische staf
Technisch direkteur: Golfer De ervaren man bij AC Fok!U, heeft eerder dit seizoen een stap terug gedaan. Bezit grote dichterlijke kwaliteiten zoals het een td beaamt.
Trainer: Dylan Dog speler-trainer, de derde al voor onze helden dit jaar
Assistent-trainer: Doc is de assistent en het verlengstuk als coach. Zorgt voor de individuele trainingen en stuurt bij, terwijl golfer de grote lijn bewaakt. Heeft een voorkeur voor kick and rush en fysiek spel.
Verzorger: Bluezz. AC Fok! United is wederom baanbrekend en stelt een vrouwelijke verzorger aan. Opvallend is de recente toename van het aantal liesblessures.
Conditietrainer: Inquistor87
Keeperstrainer: aldostuta
Teamarts: DivineJester
Scouting en analyse: Doc

Ondersteundende staf:
Materiaalman: pfaf, ACFU zorgt natuurlijk voor een gediplomeerde, afgestudeerde materiaalman die de ballen altijd hard pompt...
Gazonmanager: Herkauwer
Chauffeur spelersbus: BrauN
Hoofd kaartverkoop: ThewilliedockSaints
TIFO-coördinatoren: Yeahinho en Cruoninga
Cheerleaders (3 stuks maximaal): VACATURES.
Stadionspeaker: Pekel op proef
Persvoorlichter: FrankyMcG uw aanspreekpunt voor alle mediazaken.

Bestuur

Algemeen directeur: Mitt. Beëindigde onlangs zijn actieve loopbaan voor een belangrijke plaats in het bestuur.
Algemeen manager: VACATURE. De Algemeen manager is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken, waaronder het ordelijke verloop van de internetactiviteiten van de club op het FokForum. Dit betekent het bijhouden van de mutaties in de spelersstaf, bestuurlijke wijzigingen en andere zaken. Frequent bezoek van het forum is daarom een belangrijke vereiste, evenals een ordescheppende manier van werken.
Trend watcher: Mindlight: bewaker van de identiteit van AC Fok! United

De ACFU Fanclub: De Ultra's
Contactpersoon: Yeahinho

De ACFU Junior Club: de Fokkies
Leden onder de 12 kunnen lid worden van de Fokkies: de officiële Kids Club van ACFU.

ACFU Seizoengids!
De seizoengids is nu te bestellen bij het bestuur! Let op: beperkte oplage, dus OP=OP!

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 17-01-2004 20:24]

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_15425352
Bestond dit ook nog steeds
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  maandag 15 december 2003 @ 12:39:05 #3
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_15425407
Ben ik die openingspost net aan het updaten
De Narcis van Gabon
  maandag 15 december 2003 @ 12:43:18 #4
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_15425538
quote:
Op maandag 15 december 2003 12:39 schreef PogueMahone het volgende:
Post die update hier maar dan wijzig ik hem wel!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_15425546
quote:
Op maandag 15 december 2003 12:39 schreef PogueMahone het volgende:
ja, want veel klopt er niet meer van
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15425576
Hebben we dan ook al een stadion?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 15 december 2003 @ 12:47:27 #7
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_15425654
Ik wil de wedstrijdenverslagen wel blijven doen, maar kan iemand de rangen en standen van Dylan Dog overnemen, hij gaf laatst al aan daar wenig tijd meer voor te hebben.

Iemand interesse?

maandag 15 december 2003 @ 12:51:21 #8
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_15425783
quote:
Op maandag 15 december 2003 12:43 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Post die update hier maar dan wijzig ik hem wel!

ik zal hem zo posten, er zitten nog wat foutjes in...
De Narcis van Gabon
  maandag 15 december 2003 @ 12:53:42 #9
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_15425846
Van de spelers klopt ook niet veel, als daar even mee word geholpen
De Narcis van Gabon
pi_15425925
Ik zal die website nog een x fixen .

Btw, misschien een idee om de vorige topics in de op te zetten?

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  maandag 15 december 2003 @ 12:56:34 #11
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_15425941
quote:
Op maandag 15 december 2003 12:53 schreef PogueMahone het volgende:
Van de spelers klopt ook niet veel, als daar even mee word geholpen
Wat wil je weten?
  maandag 15 december 2003 @ 12:57:01 #12
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_15425956
voorbeeldje:

kan weg dus

[Dit bericht is gewijzigd door PogueMahone op 15-12-2003 15:40]

De Narcis van Gabon
pi_15426017
En ik maar denken dat ik was aangesteld als keeperstrainer............
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 15 december 2003 @ 13:01:04 #14
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_15426067
quote:
Op maandag 15 december 2003 12:59 schreef aldostuta het volgende:
En ik maar denken dat ik was aangesteld als keeperstrainer............
daar sta je toch ook
De Narcis van Gabon
pi_15426077
quote:
Op maandag 15 december 2003 12:57 schreef PogueMahone het volgende:

Keeperstrainer: aldostuta

Juist ja
Ik word lekker gewaardeerd merk ik
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 15 december 2003 @ 13:12:36 #16
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_15426330
Aangepast!
pi_15427443
Yeah, ik wordt genoemd als contactpersoon van de Ultra's!

Van de spelerslijst klopt alleen niet veel meer...

pi_15430633
We draaien wel lekker dit seizoen.

Ik hoop wel op een titel.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 15 december 2003 @ 16:11:17 #19
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_15430695
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:08 schreef methodmich het volgende:
We draaien wel lekker dit seizoen.

Ik hoop wel op een titel.

Moet realiseerbaar zijn, Zandratten zijn onze enige echte concurrent!
pi_15448366
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:11 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Moet realiseerbaar zijn, Zandratten zijn onze enige echte concurrent!

jezus Franky wat een lekekr wijf in je signature!

En ja, ik zal proberen de stand snel te wijzigen. Als er mensen zijn met iets meer tijd, graag.

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 16 december 2003 @ 09:37:12 #21
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_15448448
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 09:33 schreef Dylan Dog het volgende:

jezus Franky wat een lekekr wijf in je signature!

Is mijn Idol 2004!

Loopt ook een topic over op Fok!

pi_15462521
DD, concentreer je eens niet op ronde... uh... randzaken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_15488506
Waneer volgende wedstrijd??
En zit ik weer op de bank?

(P.S. krijg ik ook een rugnummer? )

[Dit bericht is gewijzigd door tha_dark op 17-12-2003 18:05]

Koning.
pi_15489294
quote:
Op woensdag 17 december 2003 17:47 schreef tha_dark het volgende:
Waneer volgende wedstrijd??
En zit ik weer op de bank?

(P.S. krijg ik ook een rugnummer? )

rugnummer mag je zelf uitzoeken, mits ze nog niet vergeven zijn
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15489622
quote:
Op woensdag 17 december 2003 18:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

rugnummer mag je zelf uitzoeken, mits ze nog niet vergeven zijn

Ok ik ga er vast 1 bedenken.

(P.S. is het nummer van eilanden nou 9,4 of 94?)

Koning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')