abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juni 2001 @ 18:52:00 #1
1687 poep
praat geen poep
pi_1058209
Voor de vrijgellen onder ons!

Na aanleiding van de topic "Wat voor type val je op" oid.

gaat uw gang en "fond your match"!

houdt van spannend...
pi_1058239
Geen fruit-typje

Nee, ik ben heel gezellig , hou van sporten , uitgaan en omgaan met vrienden...

<--- owja, en zo zie ik eruit

woensdag 20 juni 2001 @ 18:59:50 #3
12516 ThijNtjE
pooier-smurf
pi_1058242
staat al bij de andere topic
Vooral de omschrijving wat voor'n hond ik zou zijn klopt wel. (Alhoewel het commentaar niks met de hond te maken heeft)
I am a man who's dreams have all deserted. I changed my face, I changed my name, but no one wants you when you lose
pi_1058311
Mountain man, alleen dat over die spieren klopt niet (meer). Moet toch maar weer es gaan trainen
Gelukkig geen eigenaar van RSI ledematen
pi_1058344
ik ben een egocentrische hond
Money is better than poverty, if only for financial reasons
  woensdag 20 juni 2001 @ 19:39:38 #6
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_1058415
You're clean-cut and a bit conservative. That, combined with your handsome looks and strong ambition, leaves the ladies hungry for more.

[b]I'm #1 so why try harder[/b]
pi_1058571
Ik ben saai en zeg weinig. Ik vraag me af of ik ooit een vriendin zal krijgen
  woensdag 20 juni 2001 @ 20:23:25 #8
11783 _Abu_
Domum eamus
pi_1058590
Ik ben ben dus exact hetzelfde als Ricky Martin, alleen iets langer, kan niet zo goed zingen, iets donkerder, zie er eigenlijk helemaal anders uit. Mijn karakter zal ook wel anders zijn eigenlijk, ken hem niet zo goed. Maar voor de rest...
Insanus sum
  woensdag 20 juni 2001 @ 22:47:28 #9
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_1059307
De leuke, pretmakende, humoristische, lange slungel met een positieve levensinstelling. (denken ze )

Het type die door de meeste meiden leuk en gezellig gevonden word, maar waar ze toch niets mee willen.

"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
  woensdag 20 juni 2001 @ 23:41:28 #10
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1059577
Ben jij er ook al zo 1
Nicht ärgern, nur wundern!
  donderdag 21 juni 2001 @ 01:01:19 #11
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_1059918
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 20:20 schreef BrainWare het volgende:
Ik ben saai en zeg weinig. Ik vraag me af of ik ooit een vriendin zal krijgen
Tuurlijk vind je wel een vriendin. En anders mag je mijn zusje hebben!! Ik weet niet wat voor type ik ben. Sta op het punt te veranderen namelijk.
Als vrouw moet je niet liften en lachen tegelijk als je niet alle tanden in je mond hebt.
pi_1060035
Een enorme grote lul, met een waanzinnig grote smoel en een vreselijke arrogante kut houding.

En al helemaal geen humor.

Roland is lief xxx Ro van mij hahaha.
  donderdag 21 juni 2001 @ 01:49:42 #13
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1060107
Wat ik voor type ben staat hier al:
ok op wat voor type val jij

Maar klopt ten dele
Voor verdere beschrijving raad ik aan om de algemene beschrijving van sterrenbeelden kreeft en konijn maar na te lezen. Klopt meestal ook nog wel.

ikke lui zijn vannacht

The Internets, I needs it..
  donderdag 21 juni 2001 @ 02:16:30 #14
11766 eymey
koning één-oog
pi_1060200
Wat voor type ben ik:

* Lief
* Behulpzaam
* Luistert altijd naar anderen
* Heb wel een eigen mening over alles, maar sta open voor die van een ander
* Beetje een huisje-boompje-beestje type
* Let niet op wat in de mode is qua kleding en zo
* Kan bij vermoeidheid soms wat kortaf en onverschillig zijn.
* Grote betrokkenheid bij wat er in de maatschappij / de wereld gebeurt.

Oh ja, wat me wel romantisch zou lijken (als ik ooit nog iemand mag treffen): Samen naar het onweer kijken

You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
  donderdag 21 juni 2001 @ 02:18:54 #15
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_1060204
komtie:

(onder voorbehoud )

* arrogant van buiten soft van binnen
* objectief
* lief voor mijn medemens, gemeen als het moet
* modieus (imho )
* intelligent
* algemeen ontwikkeld
* feestbeest
* trouw

mwoah.. niet slecht

pi_1060433
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 22:47 schreef TumTum het volgende:
De leuke, pretmakende, humoristische, lange slungel met een positieve levensinstelling. (denken ze )

Het type die door de meeste meiden leuk en gezellig gevonden word, maar waar ze toch niets mee willen.

*herken*

jaahh

dat had ik kunnen typen naja, ei'k niet.. maar toch, t lijkt wel op mij alleen ben ik volges mij geen slungel (meer), want ik loop (eindelijk ) rechtop

verder, een skate/punk achtig uiterlijk, 2 meter 3, heb blauwe ogen, groene en paarse spikes wijde broeken, etc etc. luister veel naar Punk en Ska(Core), maar ook naar heel veel andere muziek zoals jazz funk drum'n'bass rock disco bigband en nog veel meer. , stress niet snel, hou van humor, ben serieus op zn tijd. k vin t leven leuk, en mijn hobby's zijn hobby's zoeken en puzzle's maken.. ben jij mijn laatste stukje? druk dan nu op de 1 van je telefoon.

( dat vind ik altijd zo kansloos... ik hou van puzzelen en misschien ben jij wel mijn laatste stukje.. *kots* haha)

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1060445
sukkel
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 21 juni 2001 @ 09:02:45 #18
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_1060448
lief leuk en aardig...
Je moet niks!
pi_1060451
Ik ben een persoon die altijd (naja bijna) positief kijkt, en houd van vrouwen: niet alleen om te hebben maar vooral om mee te praten en als 'een vriendin' te hebben. Gek genoeg om leuke en vage dingen te bedenken!... tja en de rest vinden ze maar uit
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  donderdag 21 juni 2001 @ 09:18:47 #20
1687 poep
praat geen poep
pi_1060489
Ik zal dan ook over mezelf schrijven:
- Ik kan een vreselijke trut en kattekop zijn, volgens mijn collega's heb ik geen cursus asertiviteit nodig.
- ik ben heel erg aan mijn vrijheid gehecht en vind mezelf behoorlijk zelfstandig en onafhankelijk.
-Ik kan best wel bot zijn, maar dat komt omdat ik altijd, tenminste daar doe ik mijn best voor, eerlijk ben en dat komt niet altijd even soepel mijn mond uit.
- ik heb lang (over mijn schouders) blond haar, van nature zit er een lichte krul in.
- 24 jaar
- ik ben 1.69 m
- ik heb geen modellenfiguur maar ik ben ook zeker niet te dik! (ik zelf noem het liever een gezond figuur!) *babyvet*
- qua kleding e.d. ben ik vrij standaard gekleed, niet te opvallend.
- Mijn hobby die heel veel tijd in neemt dat is de paardensport, ik doe dressuur, springen en mennen. Daar moet dus veel voor getrained worden.
- ik woon alleen, samen met mijn kat. Binnenkort komt er een kleine kat bij!
- ik werk 40-uur en heb een eigen auto!

Verder weet ik het niet meer, als er wat ontbreekt hoor ik het wel!

houdt van spannend...
pi_1060528
ik ben rustig,
altijd onderweg,
en eerlijk.
koele kikkers kwaken niet
pi_1060573
Ik ben het type één en al gezelligheid, oppervlakkigheid, flirterigheid, lang-leve-de-lol van buiten, en heel rustig, serieus, neigend-naar-depressief van binnen

Kortom ik ben gewoon gek

donderdag 21 juni 2001 @ 10:28:38 #23
11682 Moonah
Jolie femme
pi_1060754
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 09:01 schreef Joene het volgende:
sukkel
Nah....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_1062266
quote:
Op donderdag 21 juni 2001 10:28 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nah....

Sorry die opmerking meende ik niet zo , maar voelde me vanochtend niet zo oke . voor moonah!
en voor heel veel voor een speciaal iemand diegene weet dat zelf wel
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_1062291
weird
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')