Na aanleiding van de topic "Wat voor type val je op" oid.
gaat uw gang en "fond your match"!
Nee, ik ben heel gezellig , hou van sporten
, uitgaan en omgaan met vrienden...
<--- owja, en zo zie ik eruit
Het type die door de meeste meiden leuk en gezellig gevonden word, maar waar ze toch niets mee willen.
quote:Tuurlijk vind je wel een vriendin. En anders mag je mijn zusje hebben!! Ik weet niet wat voor type ik ben. Sta op het punt te veranderen namelijk.
Op woensdag 20 juni 2001 20:20 schreef BrainWare het volgende:
Ik ben saai en zeg weinig. Ik vraag me af of ik ooit een vriendin zal krijgen
En al helemaal geen humor.
Maar klopt ten dele
Voor verdere beschrijving raad ik aan om de algemene beschrijving van sterrenbeelden kreeft en konijn maar na te lezen. Klopt meestal ook nog wel.
ikke lui zijn vannacht
Oh ja, wat me wel romantisch zou lijken (als ik ooit nog iemand mag treffen): Samen naar het onweer kijken
(onder voorbehoud )
* arrogant van buiten soft van binnen
* objectief
* lief voor mijn medemens, gemeen als het moet
* modieus (imho )
* intelligent
* algemeen ontwikkeld
* feestbeest
* trouw
mwoah.. niet slecht
quote:*herken*
Op woensdag 20 juni 2001 22:47 schreef TumTum het volgende:
De leuke, pretmakende, humoristische, lange slungel met een positieve levensinstelling. (denken ze)
Het type die door de meeste meiden leuk en gezellig gevonden word, maar waar ze toch niets mee willen.
jaahh
dat had ik kunnen typen naja, ei'k niet..
maar toch, t lijkt wel op mij
alleen ben ik volges mij geen slungel (meer), want ik loop (eindelijk
) rechtop
verder, een skate/punk achtig uiterlijk, 2 meter 3, heb blauwe ogen, groene en paarse spikes wijde broeken, etc etc. luister veel naar Punk en Ska(Core), maar ook naar heel veel andere muziek zoals jazz funk drum'n'bass rock disco bigband en nog veel meer. , stress niet snel, hou van humor, ben serieus op zn tijd. k vin t leven leuk, en mijn hobby's zijn hobby's zoeken en puzzle's maken.. ben jij mijn laatste stukje? druk dan nu op de 1 van je telefoon.
( dat vind ik altijd zo kansloos... ik hou van puzzelen en misschien ben jij wel mijn laatste stukje.. *kots*
haha)
Verder weet ik het niet meer, als er wat ontbreekt hoor ik het wel!
Kortom ik ben gewoon gek
quote:Nah....
Op donderdag 21 juni 2001 09:01 schreef Joene het volgende:
sukkel
quote:Sorry die opmerking meende ik niet zo , maar voelde me vanochtend niet zo oke .
Op donderdag 21 juni 2001 10:28 schreef Moonah het volgende:[..]
Nah....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |