quote:I hope so...maar denk niet dat t het geval is...
Op dinsdag 16 december 2003 14:04 schreef _Bittersweet_ het volgende:
hij is tog op die parkeerplaats neergeslagen en daarna heb ik m niet meer gezien.. misschien ligt ie er nog steeds..
Verwacht hem nog wel ergens terug in de serie
quote:Kim ontvoeren
Op dinsdag 16 december 2003 14:29 schreef Monk-E het volgende:
Maar wat zou zijn rol dan kunnen zijn in dit verhaal?
En ik hoop echt dat Kate en Jack wat krijgen!
Gek genoeg vertrouw ik Kate wel, en Michelle en Lynne bijvoorbeeld helemaal niet!
Heb nu alweer zin in volgende week!
[Dit bericht is gewijzigd door Fen op 16-12-2003 15:56]
quote:Hij heeft idd al een belangrijke rol gespeeld in het verhaal, maar ik heb al weken het idee dat hij nog een x terug komt. Want gewoon neergeslagen worden en daarna niet terug komen. Ik weet het niet.
Op dinsdag 16 december 2003 15:54 schreef Fen het volgende:
Hij zorgde ervoor dat de politie achter Kim aan zat door te zeggen dat Kim Megan ontvoerd had, hij had Carla vermoord (moeder van Megan, remember?) en daardoor kwam Kim nog meer in de problemen. Daarom kan ze nu al helemaal niet terug naar LA, want ze wordt gezocht door de politie, en niet zo'n beetje ook geloof ik! Anders was ze wel met die boswachter mee gegaan toen ze bij die enge Lonnie in huis zat..
Dus dat is zijn aandeel in 24 geweest denk ik...En ik hoop echt dat Kate en Jack wat krijgen!
Gek genoeg vertrouw ik Kate wel, en Michelle en Lynne bijvoorbeeld helemaal niet!Heb nu alweer zin in volgende week!
quote:Het gebeurt bij 24 wel vaker dat personen zomaar ineens niet meer in het verhaal voorkomen. Kijk maar naar Nina en Sayed-Ali, die hebben ook geen rol meer.
Want gewoon neergeslagen worden en daarna niet terug komen. Ik weet het niet.
quote:Tja, ze beginnen steeds weer aan een nieuw soort hoofdstuk, en dan moet je mensen schappen en introduceren om het spannend te houden.
Op dinsdag 16 december 2003 16:15 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Het gebeurt bij 24 wel vaker dat personen zomaar ineens niet meer in het verhaal voorkomen. Kijk maar naar Nina en Sayed-Ali, die hebben ook geen rol meer.
Edit: spoilertags toegevoegd
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 16-12-2003 20:56]
[Dit bericht is gewijzigd door __Saviour__ op 16-12-2003 18:31]
Trouwens, ik heb een vreemd voorgevoel over die generaal die in het vliegtuig aan Palmer vroeg voor toestemming. Het zou om een oefening gaan, maar volgens mij bedonderen ze Palmer. Zou me niks verbazen als hij per ongeluk toestemming voor een oorlog heeft gegeven of zo
quote:Bush heeft als trouwe 24-fan natuurlijk gewacht op deze aflevering
Op dinsdag 16 december 2003 21:46 schreef CloudStrife het volgende:
Een weetje is dat deze aflevering werd uitgezonden in Amerika toen net de bommen op Irak gevallen waren. Net of de schrijvers van 24 allerlei zaken voorspellen.
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 21:58 schreef Kontiki het volgende:
Voor degenen die zelf ringtones kunnen maken, of wiens telefoon wav. files ondersteunt, hier de sample van de CTU telefoons:
http://www.ccir.ed.ac.uk/~jad/CTU24.wav
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |