abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15473290
quote:
Op woensdag 17 december 2003 02:51 schreef Mr-Mackey het volgende:

[..]

* Mr-Mackey weet nu wat reactor 4 bijna tot meltdown bracht... OMFG

hehe volgens mij zijn dit meer de bijeffecten van de meltdown... hoewel zij er nou niet bepaald oekrains uit ziet...

trouwens... d'r is zo'n russisch gedichtje dat ik ooit naar het engels toe heb vertaald

It's silent in the streets
There's no trash on the floor
Let's than Tsjernobyls
Reactor number Four

gemeen he...

origineel: tiho na ulitse, chisto v kvartire, sbasibo reaktoru nomer chetire

(tiho = zacht, geluidloos, ulitsa = straat, chisto = schoon, kvartira = flat, spasibo = dankjewel, reaktoru = reactor in dativ, nomer = nummer, chetire = vier)

pi_15473386
Than == thank
Maar hij is zéker erg mooi!

(Mr-Mackey moet maar niet meer proberen Russische woorden te gebruiken...
Ik weet dat jullie een O als een A uitspreken, maar 4 zou ik spellen als Tsjetsjierje o.i.d. Kortom: Russisch leer ik nooit)

De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_15473427
het is heel makkelijk hoor...

het alphabet in translit voor je:
a, b, v, g, d, je, jo, zj/zh, z, i, j, k, l, m, n, o, p, r, s, t, oe/u, f, kh, ts, tj/tsh, sch, sj/sh, -, y, ', e, ju, ja

of je doet het zo
A, 6, B, z, D, E, E, >|<, 3, N, N, K, /\, M, H, O, T|, P, C, T, Y, % of O|O, X, U_, 4, W, W_, Zo, b|, b, 3 (of Euroteken), |-O, R

pi_15473480
quote:
Op woensdag 17 december 2003 03:30 schreef Sessy het volgende:
het is heel makkelijk hoor...

het alphabet in translit voor je:
a, b, v, g, d, je, jo, zj/zh, z, i, j, k, l, m, n, o, p, r, s, t, oe/u, f, kh, ts, tj/tsh, sch, sj/sh, -, y, ', e, ju, ja

of je doet het zo
A, 6, B, z, D, E, E, >|<, 3, N, N, K, /\, M, H, O, T|, P, C, T, Y, % of O|O, X, U_, 4, W, W_, Zo, b|, b, 3 (of Euroteken), |-O, R

Dank je wel voor deze heldere uitleg!
Ik meende m'n laatste neut te hebben gedronken, maar daar kom ik op terug!
(Daar dit geen slow-chat topic is zeg ik je nu Spagoye nochni! en laat het hierbij)
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_15473502
spokoinoi nochi

CT|OKONHON

(ik denk dat 't probleem eerder ligt bij hoe je die woorden hoort... dan bij hoe je ze schrijft... wat voor een raar accent heeft die vrouw van je vader?!)

pi_15473522
quote:
Op woensdag 17 december 2003 03:53 schreef Sessy het volgende:
spokoinoi nochi

CT|OKONHON

(ik denk dat 't probleem eerder ligt bij hoe je die woorden hoort... dan bij hoe je ze schrijft... wat voor een raar accent heeft die vrouw van je vader?!)

Dan moet je d'r eens Nederlands horen spreken....
(Zit hiet al 7 jaar en Sesamstraat is te ingewikkeld voor d'r... )
pi_15473566
quote:
Op woensdag 17 december 2003 03:59 schreef Mr-Mackey het volgende:

[..]

Dan moet je d'r eens Nederlands horen spreken....
(Zit hiet al 7 jaar en Sesamstraat is te ingewikkeld voor d'r... )

OMG... dan ga je je toch afvragen of dat je vader niet meer aan haar nederlands moet doen...

maar goed, ik wil haar nou niet beledigen, maar over 't algemeen komen dames die Liudmila heten uit heeeel domme arbeidersgezinnen en zijn ze zelf nog veel dommer.
Ik bedoel, neem nou onze buurvrouw. Hele aardige dame. Alleen geen interesses behalve kleren en eten.

Neem nou de vrouw van Poetin. TOTAAL geen smaak in kleren... lacht als een schoolmeisje en gaat op verkiezingsdag vertellen over de bevalling van hun hond... als mensen duidelijk met haar man over de verkiezingen willen praten... niet met haar over 9 puppies... dat ze haar ooit als stewardess hebben aangenomen, ik bedoel, ze lijkt echt heel dom... en doet er al wat, 30 jaar over om spaans te leren?

pi_15473579
quote:
Op woensdag 17 december 2003 04:10 schreef Sessy het volgende:

[..]

maar goed, ik wil haar nou niet beledigen, maar over 't algemeen komen dames die Liudmila heten uit heeeel domme arbeidersgezinnen en zijn ze zelf nog veel dommer.

Niet alleen een begaafd fotografe, maar ook nog helderziend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')