Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het lint beschadigd is aan de achterzijde, dit komt waarschijnlijk door het dragen van de medaille op een uniform of door het bevestigen aan een zogenaamde medalbar. De medaille zelf is echter in een goede staat.
foto is een voorbeeld
De Medaille werd in 1919 ingesteld voor militairen die mee hebben gevochten in de grote oorlog!
Het ontwerp is van Paul DuBois en er zijn er rond de 300.000 uitgereikt, Op de achterzijde is het wapen van belgie omringt door de wapens van 9 geallieerde naties.
Daar rondomheen staat:
"LA GRANDE GUERRE POUR LA CIVILISATION. DE GROOTE OORLOG TOT DE BESCHAVING"
La Médaille de la Victoire 1914-1918
De Overwinningsmedaille 1914-1918
Ieder land wat meevocht heeft na de oorlog een victory of een herdenkingsmedaille ingesteld, vele mensen proberen die allemaal bij elkaar te krijgen, dit kan het begin zijn van een leuke verzameling..........
quote:Nou, ik heb hier toch al eerder medailles verkocht met succes, ik heb slechte ervaringen met sites zoals marktplaats, mensen betalen daar vaak niet. en hier heb je toch een soort feedback systeem en kopers kunnen veel makkelijker vragen stellen. daarom via hier.
Op maandag 15 december 2003 09:12 schreef B_BOY het volgende:
kun je zulk soort producten niet op een specifiekere site aanbieden. hier lijken mij niet veel potentiele kopers.
quote:Verkocht voor 10 Euro!
Op dinsdag 6 januari 2004 22:11 schreef _The_General_ het volgende:
nog steeds beschikbaar,10 euro incl verzending
quote:okey hans, je hebt gelezen van de draagsporen aan de achterzijde van het lint?
Op woensdag 7 januari 2004 22:45 schreef hans12581 het volgende:[..]
Verkocht voor 10 Euro!
omdat ik nu geen camera hier heb kun je hem terug sturen als het niet bevalt,
mail me ff op r_rijksAThotmail.com
quote:nee, iets erger, aan de achterkant zit rond het ringetje een gat van 0,5 bij 0,5, cm
Op woensdag 7 januari 2004 22:52 schreef hans12581 het volgende:
Ik neem aan dat het een beschadeging is ala deze?
http://users.pandora.be/ars_moriendi/overwinning%20belgie.htm
van voren is hier nix aan te zien.
maar zoals ik al zei is er altijd nog een niet goed geld terug mogelijkheid,
quote:oke, mail me maar ff op r_rijksAThotmail.com
Op woensdag 7 januari 2004 23:12 schreef hans12581 het volgende:
Ik waag het er wel op, het gaat uiteindelijk om de medaille.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |