Nou, deze week was het wel goed gesteld met de knappe kerels. Eerst die jongen met die gele shirt die op turnen zat, en nu Robin.
quote:Zat hij in Velvet?? Da's toch die band van Jeroen Post en Yorick Bakker (die later bij de Vengaboys zat)??
'Ik kies voor mezelf'
Eigen nummers
In de wachtruimte staat de 23-jarige Robin uit Amersfoort. Deze kandidaat heeft twee vrienden van hem meegenomen om hem bij te staan op deze spannende dag. En dat kan Robin goed gebruiken, want hij wil graag doorbreken als zanger. "Het liefst treed ik op voor een groot publiek", vertelt Robin met twinkelende ogen. Op dit moment zingt Robin vooral met zijn band 'Juezz'. Hij is leadzanger en ze spelen geen covers maar eigen geschreven nummers. Het liefst ziet Robin zichzelf ook in de toekomst zijn eigen nummers schrijven.Zangles
Als het aan hem ligt, is de tijd rijp om door te breken. "Ik heb al zes jaar zangles", vervolgt Robin. "Ik geef zelfs les aan anderen. Sowieso ben ik al lang met muziek bezig." Zo heeft Robin eerst in de band 'Velvet' gezeten. Daarmee heeft hij opgetreden in een programma van Paul de Leeuw en bij TMF. Deze samenwerking is echter ten einde. Nu dus Juezz. "Natuurlijk hoop ik samen met mijn band te blijven spelen", meent Robin. "Maar als het alleen solo lukt, kies ik toch voor mezelf en zal ik de band verlaten."Ondertussen kijkt de leadzanger naar zijn vriend en tevens bandlid. Deze verrekt geen spier. "Ik begrijp zijn keuze en ik zal alleen maar blij voor hem zijn", zegt de jongen uit de band. "No hard feelings." Robin mag zich gelukkig prijzen, want hij is één van de weinige die de volgende ronde haalt. Het platencontract komt een stukje dichterbij. Robin kan nog steeds dromen van een schitterende toekomst in de showbizz. Op dit moment volgt hij een leraarsopleiding, maar die kan hij misschien vaarwel wuiven. "Mocht het toch niet lukken bij Idols, dan blijf ik op allerlei manieren proberen om door te breken. De aanhouder wint!"
Edit Da's vast een andere Velvet, want in die van Jeroen Post zat geen Robin.
[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 13-12-2003 22:19]
Die met het gele shirtje zag er idd ook goed uit, en vond ik een stuk beter zingen
quote:Ik vond ze beide erg lekker.
Op zaterdag 13 december 2003 22:19 schreef sundae het volgende:
Ik vond zijn zang een beetje tegenvallenMaar wie weet hoe dat is in de tweede ronde
Die met het gele shirtje zag er idd ook goed uit, en vond ik een stuk beter zingen
Heerlijk zeg om zo oppervlakkig mensen te keuren.
quote:Ik zit nog op screens te wachten van iemand.
Op zaterdag 13 december 2003 22:21 schreef schatje het volgende:
Wel ultra mini fotootjes hoor.
*** HINT HINT HINT ***
(En CJ trouwens ook .)
quote:Je vriendin Charmed_Angel zal zo wel komen
Op zaterdag 13 december 2003 22:23 schreef CJ het volgende:[..]
Ik zit nog op screens te wachten van iemand.
*** HINT HINT HINT ***
quote:Ja die gozer met dat gele shirt, hoe heette die eigelijk?
Op zaterdag 13 december 2003 22:13 schreef CJ het volgende:
Nou, deze week was het wel goed gesteld met de knappe kerels. Eerst die jongen met die gele shirt die op turnen zat, en nu Robin.
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 22:26 schreef schatje het volgende:[..]
Je vriendin Charmed_Angel zal zo wel komen
.
Nou ja, laat d'r dan in elk geval een paar lekkere screens mee nemen.
Daar staat-ie iets minder charmant op, maar ach.
quote:Dat gezicht van Tooske, zoiets van 'neuk me'
Op zaterdag 13 december 2003 22:29 schreef CJ het volgende:
Ooooooh.. Nog een fotootje gevonden op de Idols site.Daar staat-ie iets minder charmant op, maar ach.
.
quote:Tooske is meer van de chocolaatjes.
Op zaterdag 13 december 2003 22:30 schreef schatje het volgende:[..]
Dat gezicht van Tooske, zoiets van 'neuk me'
![]()
.
.
quote:Van de zijkant is ie minder aantrekkelijk, de achterkant was wel okay
Op zaterdag 13 december 2003 22:29 schreef CJ het volgende:
Ooooooh.. Nog een fotootje gevonden op de Idols site.Daar staat-ie iets minder charmant op, maar ach.
quote:En dan ook nog een extra gevuld
Op zaterdag 13 december 2003 22:31 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Tooske is meer van de chocolaatjes.
quote:Ach ja... geef d'r eens ongelijk.
Op zaterdag 13 december 2003 22:30 schreef schatje het volgende:[..]
Dat gezicht van Tooske, zoiets van 'neuk me'
![]()
.
.
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 22:13 schreef CJ het volgende:
Jezus wat een lekker ding zeg.En hij kon nog lekker zingen ook. Jerney zat echt op hem te geilen volgens mij.
quote:Ik heb inderdaad wel 3 mooie exemplaren voorbij zien kmoen die nog door gaan ook
Op zaterdag 13 december 2003 22:38 schreef beaverhausen het volgende:[..]
![]()
Ik verheug me nu al de theater rondes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |