Gisteravond kwam mijn vriend langs. Deed anders dan normaal - z. druk, slecht luisteren, 'hyper'. We gingen naar vrienden toe. ik vroeg hem om een beetje rustig te doen, maar dat lukte hem niet, want hij begon gedurende de avond alleen maar harder te praten en minder te luisteren. We vonden het allemaal vreemd.
Aan eind van avond was hij straalbezopen. Ik ben naar huis gereden en sprak hem in de auto aan op zijn gedrag. We kregen ruzie.
Thuisgekomen loopt hij naar binnen en de ruzie liep heel hoog op.
Toen maakte ik een grote fout: ik gaf hem een tik in zijn gezicht. Het was een soort 'wanhoopsdaad' omdat ik totaal niet tot hem doordrong en hij helemaal onbereikbaar leek.
Daarop sloeg hij me een paar keer tot ik op de grond viel. En trapte me. Vlak daarna ging het opnieuw mis. Hij pakte mij bij mijn polsen. Ik kreeg mezelf los en sloeg hem - dit keer puur uit zelfverdediging. Daarna heeft hij me weer geslagen. En is weggegaan.
Ik ben totaal verbijsterd. Weet niet goed wat te doen. Enerzijds denk ik: onmiddellijk weggaan - deze man is psycho! Anderzijds snap ik het niet. We hebben nu een halfjaar en ik heb deze kant van zijn karakter nooit eerder gezien. Ook de vriendin bij wie we waren, en die hem al jaren kent, kon zich zijn gedrag niet voorstellen. Hij is het type 'doet geen vlieg kwaad' (maar is dus wel heel sterk).
Raar dus, ook omdat hij de hele avond al vreemd deed. En natuurlijk - misschien had ik hem niet moeten aanspreken op zijn gedrag terwijl ik wist dat het geen zin had, of had ik hem niet mogen slaan, maar zijn gedrag staat tot in geen verhouding tot het mijne?
[Dit bericht is gewijzigd door TrenTs op 13-12-2003 20:26]
quote:al was het eenmalig!
Op zaterdag 13 december 2003 20:12 schreef Da_QQ het volgende:dit is niet iets eenmaligs?
quote:ja, maar wie is er begonnen met fysiek geweld?
Op zaterdag 13 december 2003 20:12 schreef TrenTs het volgende:
Ja hij heeft je mishandelt. Niet bij een vent blijven die ineens zo kan omslaan... wie weet stampt-ie je volgende keer fijn een dwarsleasie als het 'm uitkomt.
[Dit bericht is gewijzigd door WauseWillem op 13-12-2003 20:15]
quote:suc6 met denken
Op zaterdag 13 december 2003 20:14 schreef Da_QQ het volgende:
maar ben wel ernstig aan het denken gezet...
Edit : Kom er nu pas achter dat hij jou vriend is en dat je een vrouw bent.
Anyway, ik zou serieus kappen met hem dan, vrouwen slaan vindt ik echt... Hij had zichzelf duidelijk niet meer onder controle..
[Dit bericht is gewijzigd door Varr op 13-12-2003 20:21]
quote:Probeer eerst eens alles op een rijtje te zetten en tot rust te komen en probeer de oorzaak van zijn gedrag te achterhalen.
Op zaterdag 13 december 2003 20:14 schreef Da_QQ het volgende:
Hm ja daar zit m nou net het probleem: ik hou van hem... is natuurlijk niet zomaar over... maar ben wel ernstig aan het denken gezet...
quote:Wat denk je nu zelf??????? slaan en trappen......
Op zaterdag 13 december 2003 20:09 schreef Da_QQ het volgende:
Daarop sloeg hij me een paar keer tot ik op de grond viel. En trapte me.En natuurlijk - misschien had ik hem niet moeten aanspreken op zijn gedrag terwijl ik wist dat het geen zin had, of had ik hem niet mogen slaan, maar zijn gedrag staat tot in geen verhouding tot het mijne?
Succes..
[Dit bericht is gewijzigd door highwoodman op 13-12-2003 20:20]
En ja, ik ben begonnen. Maar zoals ik al schreef, was er de hele avond al een spanning te voelen, op het laatst was hij echt onbereikbaar en daarom gaf ik hem die klap. Nee, niet keihard - want ik was er niet op uit om hem te slaan. Ik sloeg hem zoals je een kind dat doordraait ook wel eens slaat, om hem zeg maar weer in het hier en nu te krijgen. Dat was dus niet hard.
Bovendien: hij gaf mij niet een klap, maar sloeg me letterlijk tegen de grond. Dat staat niet echt in verhouding toch?
quote:Welke bevestiging zoek je nu eigenlijk?
Op zaterdag 13 december 2003 20:19 schreef Da_QQ het volgende:
Nee, heb hem niet meer gesproken.Hij moest werken en heeft zijn telefoon bij zijn vrienden laten liggen. Die zijn vanavond weg, dus hij heeft geen telefoon.
Ik voel ook geen enkele behoefte om hem nu te spreken eerlijk gezegd.En ja, ik ben begonnen. Maar zoals ik al schreef, was er de hele avond al een spanning te voelen, op het laatst was hij echt onbereikbaar en daarom gaf ik hem die klap. Nee, niet keihard - want ik was er niet op uit om hem te slaan. Ik sloeg hem zoals je een kind dat doordraait ook wel eens slaat, om hem zeg maar weer in het hier en nu te krijgen. Dat was dus niet hard.
Bovendien: hij gaf mij niet een klap, maar sloeg me letterlijk tegen de grond. Dat staat niet echt in verhouding toch?
[Dit bericht is gewijzigd door gathering_storm op 13-12-2003 20:23]
quote:Dat is dus ook waar ik bang voor ben.
Op zaterdag 13 december 2003 20:19 schreef highwoodman het volgende:
. Want ik kan je met zekerheid zeggen dat hij het gerust nog een keer zal proberen.. en nog een keer... en nog een keer.
Hij zal je misschien zeggen van 'ik heb er spijt van en ik zal het nooit meer doen' blablabla. Maarja.. dat heeft bijna elke vrouw die meerdere malen is mishandeld door haar partner gehoord.
quote:ja en????????
Op zaterdag 13 december 2003 20:22 schreef sj44k het volgende:
Misschien is er wel iets ergs gebeurt in zn leven.. iets wat hij niet aan je heeft verteld...
quote:trut! stel je nog steeds die vraag? je weet toch zelf wel dat het niet normaal is als iemand je tegen de grond slaat!!! ga nou niet zo slap ouwehoeren als al die andere vrouwen die mishandeld worden maar wel bij hun man blijven!
Op zaterdag 13 december 2003 20:19 schreef Da_QQ het volgende:
Nee, heb hem niet meer gesproken.Hij moest werken en heeft zijn telefoon bij zijn vrienden laten liggen. Die zijn vanavond weg, dus hij heeft geen telefoon.
Ik voel ook geen enkele behoefte om hem nu te spreken eerlijk gezegd.En ja, ik ben begonnen. Maar zoals ik al schreef, was er de hele avond al een spanning te voelen, op het laatst was hij echt onbereikbaar en daarom gaf ik hem die klap. Nee, niet keihard - want ik was er niet op uit om hem te slaan. Ik sloeg hem zoals je een kind dat doordraait ook wel eens slaat, om hem zeg maar weer in het hier en nu te krijgen. Dat was dus niet hard.
(ps ik vind je natuurlijk niet echt een trut )
quote:Niet dat dat het goed zou maken...
Op zaterdag 13 december 2003 20:22 schreef sj44k het volgende:
Misschien is er wel iets ergs gebeurt in zn leven.. iets wat hij niet aan je heeft verteld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |