abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15384903
Deze regel staat ook in de nieuwe FAQ, maar we zetten hem in het begin ook even in een apart topic:
quote:
Het komt regelmatig voor dat er baggertopics, dubbele topics, of topics om een andere reden duidelijk op slot horen te gaan. Het is dan niet de bedoeling dat je om een slotje gaat roepen, met uitspraken als "UTFS" (Use The Fucking Search) of kutkloon (kloon) komt, of bijvoorbeeld zwaaismileys gaat plaatsen... dit werkt sfeerverpestend, en komt erg onaardig over richting de topicstarter.
Iemand vriendelijk doorverwijzen naar het juiste topic, of goed uitleggen waarom dit topic niet mag, kan dan weer wel. Maar het is nog handiger als je even een GC mod aanspreekt (hieronder staat hoe je dat doet), zodat die persoon actie kan ondernemen.
Posts van de eerste soort worden om de hierboven genoemde redenen dan ook ge-edit of verwijderd.
Commentaar hier op kan overigens in Moderating Methods GC - Deel 5.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  Milf woensdag 17 december 2003 @ 01:39:42 #2
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_15472572
en zou men ook dit topic even willen lezen?
Topics over 'Allochtone Nederlanders'
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf vrijdag 30 januari 2004 @ 04:04:04 #3
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_16706772
deze gaat ook weg
is allemaal opgenomen in de nieuwe faq
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')