quote:
Türkiye'deki uçak kazalarinin meteorolojik acidan ciddi bir bilimsel arastirmaya konu oldugu bilgimiz dahilinde degildir. Iki üç uçak mühendisi arkadas buldum ve nette ozalitleri satan kisilerle baglanti kurdum. Bizim ulasmak istedigimiz grup iyi tanimlanmis olmali. Eger hatirlarsaniz bir süre önce haberlesmistik ve evla ilgili son gelismeler nedir ve halen toplanti yapiyor musunuz ögrenmek istedim. Ama, bunun yaninda kisitlar da artiyor.
quote:Het komt ongeveer op het volgende neer:
Op zaterdag 13 december 2003 18:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zou iemand voor mij het volgende stukje naar het Nederlands willen vertalen? Ben wel benieuwd.
[..]
quote:
Een man komt bij een turk met een boerderij.De man ziet een paard staan, en zegt tegen de turk: "Ik wil je paard wat vragen, mag dat?" Die turk kijkt verbaast en zegt " Je doet maar "..
Man: "Hey paard, hoe onderhoudt deze turk je?"
Paard: "Jah erg goed meneer, ik ben trots op hem"
Turk: "Hehe goed zo paardje"Nou, die turk kijkt opgelucht, en die man kijkt naar een varken van de turk. "Mag ik dat varken een vraag stellen?" vraagt de man weer. "Jah natuurliek moog je dat menier" zegt die Turk vol goede moed.
Man: "Hey varken, heb jij het goed bij deze turk?"
Varken: "Jahzekers wel, meneer. Hij onderhoudt me erg goed"
Turk: "*D.. Zie je wel.. ik verzorg mijn dieren goed"
Die man kijkt peinzend een keer de stal rond, en ziet een schapie staan in een hok. Hij gaat naar het hok, en gaat bij het schaap staan.
Man: "Ey schapie, hoe verzorgt de turk je?"
Turk: "Schapie liegt! Schapie liegt!."
.
.
.
quote:Jouw grappen geloof ik onderhand wel
Op zaterdag 13 december 2003 18:37 schreef UndergroundWorldWide het volgende:[..]
Het komt ongeveer op het volgende neer:
[..]
.
.
Maar toch bedankt
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 18:37 schreef UndergroundWorldWide het volgende:[..]
[..]
.
.
quote:denk je dat UWW turks kan?
Op zaterdag 13 december 2003 19:00 schreef raptorix het volgende:[..]
compacte taal dat turks
quote:fout.. maar wel lol
[..]
.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |