Alleen nu baal ik. Een keertje gezegd dat het ook iets minder kan (op een leuke manier) en nou maakt ze helemaal geen geluid meer en gaat ze alleen heel hard knijpen en soms rugkrauwen enzo. en das niet echt de bedoeling.
punt 1: hoe gaat ze weer naar het eerste wat ze deed terug, en wat doe je tegen die geluids"overlast"? ik neem aan dat je niet een buren bref gaat schrijven
quote:Hoteletje
Op zaterdag 13 december 2003 16:27 schreef de_priester het volgende:
soms dan, best wel hard....
zo van: kut wat zal me hospita daar 2 a 3 verdiepingen lager van denken?Alleen nu baal ik. Een keertje gezegd dat het ook iets minder kan (op een leuke manier) en nou maakt ze helemaal geen geluid meer en gaat ze alleen heel hard knijpen en soms rugkrauwen enzo. en das niet echt de bedoeling.
punt 1: hoe gaat ze weer naar het eerste wat ze deed terug, en wat doe je tegen die geluids"overlast"? ik neem aan dat je niet een buren bref gaat schrijven
![]()
quote:
ik neem aan dat je niet een buren bref gaat schrijven
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaa
Op zaterdag 13 december 2003 16:30 schreef Salvad0R het volgende:
ik ken mensen die hun vriendin vragen om hun rug te krabben![]()
.
quote:ok, tis ook wel fijn dat rugkrabben
Op zaterdag 13 december 2003 16:30 schreef Vickjuh het volgende:[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa
ik doe beide :p
-dat burenbrief was een grapje. sukkel.
-en waar heb ik gezegd dat ik nooit aan seks doe?
quote:Da's toch ook lekker tijdens de seks?
Op zaterdag 13 december 2003 16:30 schreef Salvad0R het volgende:
ik ken mensen die hun vriendin vragen om hun rug te krabben![]()
.
quote:Krijg je weer: "Het is ook nóóit goed..!"
Op zaterdag 13 december 2003 16:35 schreef Vickjuh het volgende:
gewoon zeggen dat je het toch wel geil vindt dat ze geluidjes maakt
quote:gewoon de batteijeen uit je realdoll halen.
soms dan, best wel hard....
zo van: kut wat zal me hospita daar 2 a 3 verdiepingen lager van denken?Alleen nu baal ik. Een keertje gezegd dat het ook iets minder kan (op een leuke manier) en nou maakt ze helemaal geen geluid meer en gaat ze alleen heel hard knijpen en soms rugkrauwen enzo. en das niet echt de bedoeling.
![]()
wat maakt het nou uit of ze veel geluid maakt.
alsof de buren nooit sex hebben
quote:ik snap je post niet echt, maar.... tuurlijk kan ik met er praten.
Op zaterdag 13 december 2003 16:36 schreef mamma het volgende:
dat was jij niet maar abagnale
misschien ook een idee, stoppen en gaan mediteren samen
even serieus ga met haar praten he communi je weet wel voor je gaat neuken moet kunnen hoor met haar praten
En anders stop je maar iets in d'r mond als 't te luid wordt (tong, andere lichaamsdelen.....)
quote:Geloof me, daar komt nog zat herrie langs
Op zaterdag 13 december 2003 17:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Voor als je vriendin van bondage houdt is deze dan leuk en handig:
[afbeelding]
Tja TS....
Je vraagt iemand die luidruchtig is in bed het wat minder te doen.
Dat is ontiegelijk moeilijk, minder bestaat eigenlijk niet, want je schreeuwt niet bewust zo hard.
Dus dan is het idd vaak alles of niets...
en om te verkomen dat je het uitschreeuwt ga je krabben, bijten, zuigen, vastklampen, knijpen wat dan ook......
Je kan het wel een beetje temperen, maar dat kost tijd om te oefenen en gaat lang niet altijd goed.
Denk er eens over op je op een leuke manier het in de sex kan inbouwen dat je haar zegt stiller te zijn(het moet niet rot overkomen, want dat is een downer), dat kan helpen het wat te temperen, maar als iemand echt ligt klaar te komen, please laat haar dan eventjes.....
Wat dingen die helpen...
Een kussen, laat haar haar hoofd maar in een kussen stoppen, kan ze daarin schreeuwen...
Speels inbrengen dat jij haar zegt stiller te zijn tijdens de sex, want je hebt zelf niet zo door dat je zo hard tekeer gaat.
Of dmv een gebaar, vinger zachtjes op de mond leggen ofzo.
Hand voor de mond doen, maar lang niet iedereen is daarvan gediend.
quote:Tja, dat kan je wel proberen, maar vaak denk je daar niet zo meer aan in het heetst van de strijd.
Op zaterdag 13 december 2003 21:01 schreef mamma het volgende:
je kan toch met haar praten zoals je hier het topic hebt gestart. wel geluid aub maar niet zo hard dat de hele buurt kan mee genieten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |