Over Doix' kroegentocht... Die gast heeft een bouwjaar van rond 1970, misschien zelfs wel iets eerder en het is een rocker. Beiden feiten maakt dat hij niet helemaal mijn smaak heeft, maar verder PRIMA gozer!! Over Nighttown valt nog wel te praten denk ik.
Mellowdy, weet jij anders nog leuke tenten waar je kan stappen?
De kroegen en dancings in Haarlem ken ik inmiddels wel een beetje, ben op nieuwe dingen uit.
Groetjes
quote:Ze is dit gewend, dus zal alles wel leuk vinden zo ongeveer
Op woensdag 20 juni 2001 09:59 schreef Orthello het volgende:Mellowdy, weet jij anders nog leuke tenten waar je kan stappen?
quote:Hear, hear! Hehe... scherp, Ripley...
Op woensdag 20 juni 2001 10:04 schreef Ripley het volgende:
Ik ken suga/mellowdy niet, maar volgens mij wordt die al de zomer door geholpen door haar nieuwe vriend. En ze kan zichzelf ook wel vermaken, gezien het grote aantal posts waarin ze op haar ex loopt af te geven.
quote:Hoho, Orthellootje!
Op woensdag 20 juni 2001 09:59 schreef Orthello het volgende:
Zo, op je wenken bedientOver Doix' kroegentocht... Die gast heeft een bouwjaar van rond 1970, misschien zelfs wel iets eerder en het is een rocker. Beiden feiten maakt dat hij niet helemaal mijn smaak heeft, maar verder PRIMA gozer!! Over Nighttown valt nog wel te praten denk ik.
Mellowdy, weet jij anders nog leuke tenten waar je kan stappen?
De kroegen en dancings in Haarlem ken ik inmiddels wel een beetje, ben op nieuwe dingen uit.Groetjes
En Nighttown is een tent waar ze te gekke concerten geven en in de basement kan je helemaal loos gaan op house muziek (whatever het naar klinkt.. )
En al weer voorzien van gas en waterleiding, Mellowdy? Jammer, maar waar, maar dat betekent toch niet dat je een goeie stapavond met Orthello afslaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |