abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juni 2001 @ 09:59:35 #1
5304 Orthello
°°BLUB°°
pi_1054830
Zo, op je wenken bedient

Over Doix' kroegentocht... Die gast heeft een bouwjaar van rond 1970, misschien zelfs wel iets eerder en het is een rocker. Beiden feiten maakt dat hij niet helemaal mijn smaak heeft, maar verder PRIMA gozer!! Over Nighttown valt nog wel te praten denk ik.

Mellowdy, weet jij anders nog leuke tenten waar je kan stappen?
De kroegen en dancings in Haarlem ken ik inmiddels wel een beetje, ben op nieuwe dingen uit.

Groetjes

If things don't go right, turn left!
pi_1054859
Ik ken suga/mellowdy niet, maar volgens mij wordt die al de zomer door geholpen door haar nieuwe vriend. En ze kan zichzelf ook wel vermaken, gezien het grote aantal posts waarin ze op haar ex loopt af te geven.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_1054861
He Orthello, je bent nog steeds niet in de Bobs saloon geweest, moet je echt een keer doen hoor!!!!!!!
Dan kun je samen met Melowdy!!!!!
  woensdag 20 juni 2001 @ 10:06:35 #4
7879 bfm
fok!lievert
pi_1054869
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 09:59 schreef Orthello het volgende:

Ze is dit gewend, dus zal alles wel leuk vinden zo ongeveer
[url=http://www.sgop.nl]Ik Sgop kont[/url]
  woensdag 20 juni 2001 @ 10:09:39 #5
10617 Modderman
* heeft het vast niet begrepen
pi_1054897
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 10:04 schreef Ripley het volgende:
Ik ken suga/mellowdy niet, maar volgens mij wordt die al de zomer door geholpen door haar nieuwe vriend. En ze kan zichzelf ook wel vermaken, gezien het grote aantal posts waarin ze op haar ex loopt af te geven.
Hear, hear! Hehe... scherp, Ripley...
Trouwens, Ripley, heb je het laatste boek van Stephen King, 'Dromenvanger', gelezen? Word je uitgebreid in genoemd...
Zolang ik wakend nu maar oppas en niets laat gebeuren
Mag zich diezelfde droom nog vaak herhalen in mijn slaap
Slaap kent geen ooggetuigen, maar schenkt wel gedroomde lusten!
[Ovidius, Metamorphosen IX; vers 479-481]
  woensdag 20 juni 2001 @ 12:01:10 #6
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1055642
zoals bfm zegt, ik ben niet veel gewent, dus je kunt met alles op de proppen komen! En zoveel zie ik men nieuwe vriend niet. Gewoon niet mee bemoeien! Heb er al gezeik zat mee. Danku! Hmm en het ziet ernaar uit dak heeel veel moet werken.
Quiet!!
Shhh, hush your mouth
Silence when I spit it out, ... in your face
Open your mouth, give you a taste
pi_1063611
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 09:59 schreef Orthello het volgende:
Zo, op je wenken bedient

Over Doix' kroegentocht... Die gast heeft een bouwjaar van rond 1970, misschien zelfs wel iets eerder en het is een rocker. Beiden feiten maakt dat hij niet helemaal mijn smaak heeft, maar verder PRIMA gozer!! Over Nighttown valt nog wel te praten denk ik.

De kroegen en dancings in Haarlem ken ik inmiddels wel een beetje, ben op nieuwe dingen uit.

Groetjes

Hoho, Orthellootje! Bouwjaar rond 1970? Zie ik er zo verlopen uit? Dit komt in je beoordeling hoor **bestraffend wijzend vingertje!** Maar voel me wel een oude lul bij jou, Robar en na het checken van Mellowdy's profiel...**zucht**

En Nighttown is een tent waar ze te gekke concerten geven en in de basement kan je helemaal loos gaan op house muziek (whatever het naar klinkt.. )

En al weer voorzien van gas en waterleiding, Mellowdy? Jammer, maar waar, maar dat betekent toch niet dat je een goeie stapavond met Orthello afslaat?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')