Officiele site: http://www.callofduty.com/index.asp
Screens:
Geweldig spel
quote:ik heb het bij iemand gespeeld en hij had ze 'standaard'...en dat was in het begin even wennen maar op den duur is die afstelling best fijn
Op vrijdag 12 december 2003 23:41 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe hebben jullie je toetsen indeling?
quote:wat heb je dan normaal?
Op vrijdag 12 december 2003 23:43 schreef Famas het volgende:[..]
ik heb het bij iemand gespeeld en hij had ze 'standaard'...en dat was in het begin even wennen maar op den duur is die afstelling best fijn
quote:Standaard op de Z en X na, die heb ik op Crouch en Prone. En een extra muisknop voor melee.
Op vrijdag 12 december 2003 23:41 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe hebben jullie je toetsen indeling?
quote:Stay low! Dat is en blijft de beste manier.
Op zaterdag 13 december 2003 16:30 schreef Woodpecker het volgende:
Ik zit in m'n Russische periode en heb net een aantal snipers omgelegd.Heeft iemand een strategie om dat huis met zes verdiepingen te 'clearen'? Ik ben al omgelegd voordat ik het huis uberhaubt bereikt heb...
Ga naar de linker kant van jouw muurtje, kijk heel even over de rand/om het hoekje en gooi een granaat of twee naar de moffen, het leukste is wel een granaat in die kuil. Je ziet ze vliegen.
Pak je sniperriffle en wacht tot ze moeten 'herladen'. Elke keer als het even stil is in jouw hoek, even snel een kijkje nemen totdat je er een kan raken. Werk ze een voor een af, er zullen ook nog een paar om de hoek komen, dus blijf geduldig. Daarna maak je nog wat anderen af die toevallig in jouw schootsveld zitten (die fixed machine gunner!) en dan geeft jouw commandant het signaal om het gebouw te bestormen. Doe het nog niet en pak wat munitie en evt. wat medipacks van jouw gevallen kameraden en blijf nog even jouw groepje dekking geven; er komen nog zeker een stuk of twee Duitsers voor de ramen om jullie het moeilijk te maken, daarna is het een kwestie van goed dekking zoeken in het gebouw en granaten te gebruiken. Spaar je munitie van je favoriete Sovjet machienegeweer, want die zul je nodig hebben. Of je gebruikt de MP44 van de vijand.
No cows were harmed in the making of this game...
quote:Dat duurt toch veel te lang, ik ben in een keer door gerushed naar boven en in de bovenste kamer de sniper gepakt van die mof en daarmee de generals omgelegd.
Op zaterdag 13 december 2003 18:53 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Stay low! Dat is en blijft de beste manier.
Ga naar de linker kant van jouw muurtje, kijk heel even over de rand/om het hoekje en gooi een granaat of twee naar de moffen, het leukste is wel een granaat in die kuil. Je ziet ze vliegen.
![]()
Pak je sniperriffle en wacht tot ze moeten 'herladen'. Elke keer als het even stil is in jouw hoek, even snel een kijkje nemen totdat je er een kan raken. Werk ze een voor een af, er zullen ook nog een paar om de hoek komen, dus blijf geduldig. Daarna maak je nog wat anderen af die toevallig in jouw schootsveld zitten (die fixed machine gunner!) en dan geeft jouw commandant het signaal om het gebouw te bestormen. Doe het nog niet en pak wat munitie en evt. wat medipacks van jouw gevallen kameraden en blijf nog even jouw groepje dekking geven; er komen nog zeker een stuk of twee Duitsers voor de ramen om jullie het moeilijk te maken, daarna is het een kwestie van goed dekking zoeken in het gebouw en granaten te gebruiken. Spaar je munitie van je favoriete Sovjet machienegeweer, want die zul je nodig hebben. Of je gebruikt de MP44 van de vijand.
Heb het in een keer gehaald
quote:Geen idee. Dood gaan ze toch wel en worden automatisch aangevuld voor de sfeer en soms als noodzakelijke dekking.
Op zaterdag 13 december 2003 20:34 schreef MarkzMan_X het volgende:
Vraagje: heeft het aantal "buddys" die blijven leven invloed op b.v. je rank?
quote:Als het na Berlin is met aan het eind het zwaaien met de vlag op het dak, dan is het afgelopen. Dat was tenminste bij mij zo.
Op zaterdag 13 december 2003 23:53 schreef DaPinky het volgende:
Ik had gister het begin van een level gesaved... dan kon ik vandaag daar weer mee verder gaan... bleek het de aftiteling te zijn... ik had het al uitgespeeldNo cows were harmed in the making of this game...
![]()
quote:Juist...
Op zondag 14 december 2003 00:14 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Als het na Berlin is met aan het eind het zwaaien met de vlag op het dak, dan is het afgelopen. Dat was tenminste bij mij zo.
quote:t/m die brug is redelijk simpel, het stuk erna is best frustrerend...
Op maandag 15 december 2003 22:18 schreef veldmuis het volgende:
Okay koele game!
Alleen die missie dat je in die auto zit en dat er wat auto's achter je aan komen en dat je over die brug moet en dan stopt en dat je dan keisnel die gasten om moet leggen is kut.
File Handles:
----------------------
29625 files in pk3 files
execing default.cfg
couldn't exec language.cfg
execing config.cfg
couldn't exec autoexec.cfg
execing safemode.cfg
fs_basepath is write protected.
fs_homepath is write protected.
Hunk_Clear: reset the hunk ok
...detecting CPU, found AMD w/ 3DNow!
Measured CPU speed is 1.47 GHz
System memory is 512 MB (capped at 1 GB)
Video card memory is 128 MB
Streaming SIMD Extensions (SSE) supported
----- Client Initialization -----
----- Initializing Renderer ----
-------------------------------
----- Client Initialization Complete -----
----- R_Init -----
Initializing OpenGL subsystem
...initializing QGL
...calling LoadLibrary( 'C:\WINNT\system32\opengl32.dll' ): succeeded
...setting mode 3: 640 480 FS
...using colorbits of 32
...calling CDS: ok
...registered window class
...created window@0,0 (640x480)
Initializing OpenGL driver
...getting DC: succeeded
...GLW_ChoosePFD( 32, 24, 8 )
...103 PFDs found
...hardware acceleration found
...PIXELFORMAT 9 selected
...creating GL context: failed
...failed hard
...restoring display settings
...WARNING: could not set the given mode (3)
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
----- CL_Shutdown -----
RE_Shutdown( 1 )
-----------------------
Hunk_Clear: reset the hunk ok
Could not load OpenGL. Make sure that you have the latest drivers for your video card from the manufacturer's web site.
Mijn sys is een athlon xp1700 met een GF4 ti4400
Het vreemde is dat dit probleem vanuit het niets gekomen is. Gisteren deed alles het nog perfect, vandaag loopt het vast. Ik heb alles wat op GoT genoemd stond al gedaan (DX opnieuw geinstalleerd, Drivers opnieuw geinstalleerd, CoD opnieuw geinstallleerd, videokaart verwijderd uit hardware en opnieuw laten detecteren). De search hier ligt plat, dus die kon ik niet gebruiken.
Het enige wat ik kan bedenken is dat MATLAB een conflict veroorzaakt, wat me erg sterk lijkt. Dit is echter het enige programma wat ik gisteren geinstalleerd heb.
Als iemand nog ideeen of suggesties heeft zou ik die graag willen horen
quote:Als je al die moeite al gedaan hebt.. waarom heb je dan niet gewoon een keer XP opnieuw geinstalleerd
Op dinsdag 16 december 2003 15:36 schreef Thrawn het volgende:Mijn sys is een athlon xp1700 met een GF4 ti4400
Het vreemde is dat dit probleem vanuit het niets gekomen is. Gisteren deed alles het nog perfect, vandaag loopt het vast. Ik heb alles wat op GoT genoemd stond al gedaan (DX opnieuw geinstalleerd, Drivers opnieuw geinstalleerd, CoD opnieuw geinstallleerd, videokaart verwijderd uit hardware en opnieuw laten detecteren). De search hier ligt plat, dus die kon ik niet gebruiken.
Het enige wat ik kan bedenken is dat MATLAB een conflict veroorzaakt, wat me erg sterk lijkt. Dit is echter het enige programma wat ik gisteren geinstalleerd heb.
Als iemand nog ideeen of suggesties heeft zou ik die graag willen horen
grote kans dat dat wel zal werken
quote:Heb MATLAB eraf gegooid en het werkt weer???
Op dinsdag 16 december 2003 15:39 schreef Roellie80 het volgende:[..]
Als je al die moeite al gedaan hebt.. waarom heb je dan niet gewoon een keer XP opnieuw geinstalleerd
grote kans dat dat wel zal werken
quote:Mja die brug zuigt, daarvoor was het slapend spelen en ging nog goed...
Op maandag 15 december 2003 23:54 schreef Tackleberry het volgende:[..]
t/m die brug is redelijk simpel, het stuk erna is best frustrerend...
Maar die brug...
Iemand nog tips? .
quote:Dit werkte voor mij:
Op dinsdag 16 december 2003 18:15 schreef veldmuis het volgende:[..]
Maar die brug...
Iemand nog tips?.
Je blijft dus gewoon in dat gebrouwje zitten en blijft schieten naar de overkant, zodra de message in het scherm komt, dat er een tank aan komt, ren je naar het kanon toe en schiet je je kanon af naar de tank.
ik heb het in een keer gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |