abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15360577
Ik zou graag eens de natuur in Equador willen zien, volgens mij moet het daar erg mooi zijn met enorm veel verschillende dieren (en planten):
8% van alle diersoorten komt voor in Equador en 18% van alle vogelsoorten.
1550 soorten zoogdieren, 725 soorten reptielen en amfibieën en 1250 soorten vissen.
Er zijn meer dan een miljoen soorten insecten, waarvan alleen al 4500 soorten vlinders!

Is er daar nog wel ruimte voor mensen überhaupt

Zijn er meer mensen die eens graag een bezoekje aan de Amazone willen brengen? Of hier meer over weten?

En weer een stukje onzinnige proza.
  vrijdag 12 december 2003 @ 15:58:22 #2
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_15360931
Volgens mij doel je op de Galapagos eilanden, die liggen niet zo dicht bij de Amazone
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_15361068
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 15:58 schreef BAZZA het volgende:
Volgens mij doel je op de Galapagos eilanden, die liggen niet zo dicht bij de Amazone

De Amazone strekt zich uit over een groot deel van Zuid Amerika.
De landen Colombia, Ecuador, Peru, Bolivia, Brazilië en Venezuela hebben allemaal een Amazone gebied.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 12 december 2003 @ 16:05:20 #4
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_15361116
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 16:03 schreef Lucille het volgende:

[..]

[afbeelding]

De Amazone strekt zich uit over een groot deel van Zuid Amerika.
De landen Colombia, Ecuador, Peru, Bolivia, Brazilië en Venezuela hebben allemaal een Amazone gebied.

Ja, maar daar wonen toch niet echt zulke speciale dieren? tenminste men gaat altijd filmen op de galapagos eilanden...
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_15361180
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 16:05 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Ja, maar daar wonen toch niet echt zulke speciale dieren? tenminste men gaat altijd filmen op de galapagos eilanden...

Persoonlijk zou ik ook naar de Galapagos eilanden gaan. Gewoon omdat daar veel dieren voorkomen die je verder nergens anders tegenkomt. Zekers.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_15361242
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 16:07 schreef Lucille het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik ook naar de Galapagos eilanden gaan. Gewoon omdat daar veel dieren voorkomen die je verder nergens anders tegenkomt. Zekers.

Galapagos, Ook mooi!
En weer een stukje onzinnige proza.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')