quote:
Op donderdag 11 december 2003 22:11 schreef Litman het volgende:
Ok, uitgaande van de survival of the fittest (de meest aangepaste species zullen overleven)
Ik ben dik en ik ben niet sociaal gestoord. Ik heb een hele hoop vrienden en ben juist heel erg op anderen gericht. Ik maak ( ondanks mijn dikte --cynische mode aan--) juist heel snel contact. Ik heb ook ( ondanks mijn gewicht) een relatie met een een knappe vent.
Dus zelfs met mijn dikke lijf ben ik eigenlijk gewoon een mens....... net als ieder ander.
quote:Ik vrees dat er nog steeds geen wereld open gaat voor de domme mensen hier
Op vrijdag 12 december 2003 11:57 schreef marbe het volgende:
Dus zelfs met mijn dikke lijf ben ik eigenlijk gewoon een mens....... net als ieder ander.
quote:Ja maar ja maar...jij bent de uitzondering die de regel bevestigd!!
Op vrijdag 12 december 2003 11:57 schreef marbe het volgende:
Ik geloof niet dat ik de stelling snap. Wat bedoel je? Wil je zeggen dat dikke mensen contact arm zijn omdat ze dik zijn. ..... of dat dikke mensen niet snel contact maken in een cafe oid omdat ze dik zijn?Ik ben dik en ik ben niet sociaal gestoord. Ik heb een hele hoop vrienden en ben juist heel erg op anderen gericht. Ik maak ( ondanks mijn dikte --cynische mode aan--) juist heel snel contact. Ik heb ook ( ondanks mijn gewicht) een relatie met een een knappe vent.
Nee hoor, helemaal gelijk!
quote:Ze weten dat ze nog maar kort hebben dus kunnen ze er maar beter het beste van maken.
Op donderdag 11 december 2003 21:55 schreef Minisuisse het volgende:
Dikke mensen zijn gezellig
quote:Die dikkert loopt natuurlijk wel het risico om opgegeten te worden bij een noodgeval
Op vrijdag 12 december 2003 01:52 schreef sampoo het volgende:Je hebt ongelijk. Dikke mensen leven langer in geval van nood. Een dun persoon is zo door zijn reserves heen.
Dikke mensen zijn doorgaans sterker dan de gemiddelde "dunne" mens. Nogmaals veel mensen preferen "dikke" mensen boven "dunne" mensen. Mensen worden in het Westen steeds dikker dus jij past je niet aan."Evolutionair" heb je geen goede kaarten gekregen.
quote:En daar ben ik het eigenlijk wel behoorlijk hartgrondig mee eens
Op vrijdag 12 december 2003 17:50 schreef Marliezzz het volgende:
En ik vind het nog steeds onzin dat topics als deze zolang open blijven staan. En dat TSers als deze hun onzin kunnen blijven verkondigen op dit forum.
quote:Aha de forumpolitie is gearriveerd! Nogmaals het was een tamelijk serieuze vraag: Willen mensen die te dik zijn bewust of onbewust mensen van zich af houden? Dat er voor sommige mensen een taboe op dik zijn rust, blijkt wel weer uit deze en andere reacties. Ik begrijp ook wel, dat veel mensen erg met hun overgewicht zitten, maar waarom kan er niet gewoon over achterliggende oorzaken van overgewicht worden gepraat. Mijns inziens ligt er een oorzaak aan dik zijn ten grondslag en als je er niet over zou mogen spreken los je het ook niet op lijkt me. Omdat ik een aantal dikke mensen in mijn omgeving heb, ben ik daarin geīnteresseerd.
Op vrijdag 12 december 2003 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
En daar ben ik het eigenlijk wel behoorlijk hartgrondig mee eens
![]()
. Toch weer die eerste indruk hč... het was gewoon ECHT een troll.....
quote:Ik heb stanaard een hekel aan mensen die er zo uitzien:
Op donderdag 11 december 2003 23:20 schreef Mugielz het volgende:
Ik heb standaart een hekel aan dikke mensen, sorry dat ik het zeg. Het is mijn mening. Nu mag je dat vooroordelen noemen, en dat is ook wel zo, maar ik heb altijd zoiets van: bah
In 4 havo zitten en Standaard niet kunnen spellen. sorry dat ik het zeg. Het is mijn mening. Nu mag je dat vooroordelen noemen, en dat is ook wel zo, maar ik heb altijd zoiets van: bah
quote:Het beste afvalmiddel is bewuster eten EN heel veel wandelen.
Op donderdag 11 december 2003 22:08 schreef Wekko het volgende:
Bah wat een kutreacties.Als je overigens echt heel erg te dik bent dan is het bijna onmogelijk om af te vallen. Hoe moet je gaan sporten met zo een buik die in de weg zit?
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 21:15 schreef Litman het volgende:[..]
Aha de forumpolitie is gearriveerd! Nogmaals het was een tamelijk serieuze vraag: Willen mensen die te dik zijn bewust of onbewust mensen van zich af houden? Dat er voor sommige mensen een taboe op dik zijn rust, blijkt wel weer uit deze en andere reacties. Ik begrijp ook wel, dat veel mensen erg met hun overgewicht zitten, maar waarom kan er niet gewoon over achterliggende oorzaken van overgewicht worden gepraat. Mijns inziens ligt er een oorzaak aan dik zijn ten grondslag en als je er niet over zou mogen spreken los je het ook niet op lijkt me. Omdat ik een aantal dikke mensen in mijn omgeving heb, ben ik daarin geīnteresseerd.
Heb je al gevraagd aan die mensen in je omgeving hoe zij dat zelf ervaren? Of ze inderdaad minder contact hebben, of minder contact willen of zo? En verder: het is inderdaad zo dat sommige mensen gewoon door hun eigen leefpatroon dik worden (sinds ik bier heb leren drinken paste ik ook ineens een heleboel broeken niet meer ). Maar een heleboel mensen zijn ook gewoon buiten hun schuld om dik. Mensen die een bepaalde ziekte hebben. Ik heb in elk geval geen reden om aan te nemen dat mensen daardoor geen contact zouden willen. Maar misschien zie ik iets over het hoofd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |