Wie heeft er voor mij een simlock vrije telefoon of KPN able mobieltje?
Thanks,
quote:[tk]7250i
Op woensdag 10 december 2003 21:09 schreef hace_x het volgende:
Ik heb van iemand een simkaartje (telefoonnummer) cadeau gehad maar geen telefoon.Wie heeft er voor mij een simlock vrije telefoon of KPN able mobieltje?
Thanks,
quote:Is wel een beetje meer de richting van de prijsklasse waarin ik zoek. Je zegt dat er krassen op zitten?
Op woensdag 10 december 2003 22:39 schreef detulp050 het volgende:
[TK] Toshiba TS21i Simlockvrij.
50 euro voor een simlockvrije mobiel
Kan je kaartje zo in
Even toelichten, voor iedereen: Fancy en stoere shit boeit mij totaal niet. Het gaat er mij alleen maar om dat ik met een mobieltje bereikbaar ben dus als je echt nog een heel oud mobieltje hebt dat voor errug weinig weg kan dan kun je die bij mij kwijt....
en een siemens sl45 mp3 player compleet met headset enzo
voormaar 90,-
gr
ik heb DE een gsm voor je.
5 euro!
[TK] Mitsubishi GSM vanaf ¤5! koopje!
<edit> Met nog 8 maanden garantie bij de BelCompany erbij...... <edit>
quote:Als dat inclusief verzendkosten is, en compleet met lader en alles er op en er aan: Mail me dan even dan heb ik interesse.
Op dinsdag 16 december 2003 22:24 schreef edwin16v het volgende:
Ik heb nog een Nokia 3410 voor je.
Moet ¤50,- kosten.
ja ik was er dus nog wel, zat gewoon te wachten op een goede telefoon tegen een redelijke prijs
quote:Naar welk email adres??
Op dinsdag 16 december 2003 22:45 schreef hace_x het volgende:[..]
Als dat inclusief verzendkosten is, en compleet met lader en alles er op en er aan: Mail me dan even dan heb ik interesse.
ja ik was er dus nog wel, zat gewoon te wachten op een goede telefoon tegen een redelijke prijs
quote:Moet je even op dat mannetje klikken met dat vraagtekentje ernaast hier rechts boven (toch?)
Op dinsdag 16 december 2003 22:54 schreef edwin16v het volgende:[..]
Naar welk email adres??
quote:Tut-tut.. je verwacht toch niet dat elke vrager onder elk aangeboden ding gaat zeggen 'nee die hoef ik niet'? Staat ook zo lullig. Het werkt voor mij zo: Als jouw foon het beste bod was geweest na een week had ik jou gemailt, dus je volgt het niet voor niets.
Op dinsdag 16 december 2003 22:53 schreef PetervdK het volgende:
Als je even had gereageerd had ik dit topic niet de hele week voor Jan L*l hoeven volgen...Zal je nog s wat aanbieden
Sorry
quote:Tut-tut, wat je vindt moet je naar de politie brengen. Lekker aso...
Op donderdag 18 december 2003 00:01 schreef hace_x het volgende:
Hallo allemaal. Ik zoek niet meer want ik heb met veel geluk hedenavond in de bus hier in haarlem een prachtige Samsung E700 gevonden!Sorry
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |