die van vandaag:
quote:Waar sommige mensen zich niet druk om maken
Ergernissen
Paul Meekel uit Haarlem:"Ik reageer op de ergernis van Rob van Hintum. Hij meende dat in De Zwakste Schakel van zondag een fout zat.Volgens Rob werd er gevraagd naar het kleinste element met nog eigenschappen van de stof. Rob vond het antwoord 'molecuul' dat de kandidaat gaf correct.Het werd ten onrechte fout gerekend,stelde hij.
Maar Rob had niet goed geluisterd,want de vraag die gesteld werd was:'Wat is het kleinste deeltje van een element dat nog de eigenschappen van die stof bezit?' En dan is 'atoom' wel degelijk het goede antwoord!"
Jesse Kooistra uit Amsterdam:"Af en toe zakt het niveau van Ergernissen tot bedenkelijk.Maandag las ik iets beledigends over de dikkerds van Big Diet.Ik zou zeggen:als het je ergert, kijk dan niet! Sommige mensen ergeren zich te snel.Straks klaagt er iemand over de sigaren die bij de Thunderbirds worden opgestoken,na een goeie actie."
quote:[mierenneukmode]
Ergernissen
Paul Meekel uit Haarlem:"Ik reageer op de ergernis van Rob van Hintum. Hij meende dat in De Zwakste Schakel van zondag een fout zat.Volgens Rob werd er gevraagd naar het kleinste element met nog eigenschappen van de stof. Rob vond het antwoord 'molecuul' dat de kandidaat gaf correct.Het werd ten onrechte fout gerekend,stelde hij.
Maar Rob had niet goed geluisterd,want de vraag die gesteld werd was:'Wat is het kleinste deeltje van een element dat nog de eigenschappen van die stof bezit?' En dan is 'atoom' wel degelijk het goede antwoord!"
Atoomkern lijkt mij dan al meer dan voldoende, en toch zeker nog een aantal ordes kleiner dan een atoom.
[/mierenneukmode]
quote:[mierenneukmodus]
Topic: miereneuken op TT pagina 316
het is mierenneuken
[/mierenneukmodus]
V.
quote:Ik zat al te twijfelen
Op dinsdag 19 juni 2001 12:27 schreef Verbal het volgende:
het is mierenneuken
Soms denk ik: hebben die mensen geen leven ofzo? Dan ergeren ze zich enorm ("ik heb even een enorme ergernis over...") aan het colbertje van de nieuwslezeres, of hoe ze in de camera kijkt ofzo
Aan de ene kant leuk, aan de andere kant eigenlijk ronduit zielig..
quote:Nou ik wil jou wel eens meerdere mieren tegelijk zien neuken. 1'tje lijkt me al moeilijk genoeg..
Op dinsdag 19 juni 2001 12:27 schreef Verbal het volgende:[..]
[mierenneukmodus]
het is mierenneuken
[/mierenneukmodus]
V.
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
de zeikerigste opmerkingen van TT pagina 316
Wat een ongelovelijke lul zeg, deze gozer
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 16:07 schreef SunChaser het volgende:
V.
quote:ja is heel lollig!! of die over marga van praag ofzo.. alsof iedereen nog niet weet dat die niets kan..
Op dinsdag 19 juni 2001 16:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
316 is m'n favo TT pagina, ik kijk er al naar sinds ik teletekst op m'n tv heb. Vooral de terugkerende ergernissen over bv. Mart Smeets zijn leuk.
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 16:07 schreef SunChaser het volgende:[..]
quote:Hm, ik ben nog niet gevraagd voor 'Dit Was Het Nieuws'
Op woensdag 20 juni 2001 16:35 schreef Jordy123 het volgende:
ik verdenk de KRO ervan dat ze gewoon wat caberatiers inhuren voor deze pagina..
Een tip voor die mensen : kijk niet als je je ergert!
k kende em nog niet.... deze is ook leuk : 401
Belt er weer zo'n loser op omdat de Studio Sport samenvatting van Feyenoord - NEC 20 seconden korter duurde dan die van Twente - Ajax.
quote:Zoals jij hier doet ...
Op dinsdag 19 juni 2001 11:57 schreef Strolie75 het volgende:Aangezien ik toch wel een reply-knop mis op Teletekst,
Waar sommige mensen zich niet druk om maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |