Dinsdag 16 december speelt Jan jaap van der wal de voorstelling Staat in de Harmonie te Leeuwarden (aanvangstijd 20:15).
Ik heb 2 kaartjes voor deze voorstelling, rij 19. Helaas kan een vriendin van mij niet mee en nu kan ik wel de kaarten inleveren bij de schouwburg voor een tegoedbon, maar ik dacht: misschien kan ik er hier iemand mee blijmaken?
De prijs van de kaarten was € 16,00 per kaart (totaal dus € 32). Aangezien ik er zoiezo tegoedbonnen voor kan krijgen heeft erg laag bieden geen kans (en aangezien ik er geen winst op wil en mag maken hoef je ook niet boven de 32 euro te bieden).
Is er een fan die nog kaarten zoekt?
Extra info van www.harmonie.nl :
quote:
20:15 uur
AEGON zaal
Jan Jaap van der Wal - Staat
CABARET - De geboren Leeuwarder Jan Jaap van der Wal trok volle zalen met zijn programma Out now. Zijn nieuwe voorstelling heet Staat. Daarin wil hij het hebben over alles waar hij op dit moment voor staat. Cabaret moet volgens hem ergens over gaan. Van der Wal wil mensen wakker schudden. Volgens NRC Handelsblad weet hij vrolijkheid te scheppen uit de bizarre kanten van het bestaan. Hij zet zijn eigen koers en maakt zich kwaad. Waarover, dat hoort u op de avond zelf.tekst & spel: Jan Jaap van der Wal
regie-advies: Raoul Heertje, Ruut Weissman
standaard € 16,00
uitverkocht
[Dit bericht is gewijzigd door 303 op 10-12-2003 13:29]
quote:Prima, ik zal je even mailen, maar voor 30 euro ist wat mij betreft verkocht.
Op woensdag 10 december 2003 13:29 schreef 303 het volgende:
Sorry voor de vaagheid, hij speelt op zowel dinsdag als woensdag en ik heb de kaarten voor dinsdag 16 december. Ik zal het even aanpassen.Zie ook http://www.harmonie.nl/detail.asp?Id=745
Je kan mij bereiken op rolandsnoek@hotmail.com
quote:We hebben een deal, je hebt al een mail van mij in je mailbox zitten.
Op woensdag 10 december 2003 13:31 schreef dagizmo het volgende:[..]
Prima, ik zal je even mailen, maar voor 30 euro ist wat mij betreft verkocht.
Ik kan je vanavond nog mailen,maar kan ik er op rekenen dat we een deal hebben?Dan houdt ik der vast rekening mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |