hier een quote van het 'officiele script' althans dat beweert men...
quote:meer roddel en speculatie op
The film opens in the Dominion war. It's the final fight. The Federation has lost almost it's entire fleet and the Enterprise is critically damaged. They recieve some kind of transmission that they can't deal with just yet. Then Jem'Hadar Troops beam over and attack the inside. Something happens here which will set the scene for something which happens later in the film. A cease fire is called and the War is over. The film then carries on one year later. A new film with the Federation in shambles. Picard is awaiting word on the Enterprise and if he will get his command back. But Starfleet is keeping the ship overtime with repairs and it has something to do with that transmission it recieved during the battle. That's when the film gets into everything that was talked about in the last rumour. There is going to be a huge chase at the end and aliens are going to be on the Enterprise. This is where the crew will be forced into the same kind of situation they were in when the Jem'Hadar beamed over.
Zou op zich wel tof zijn als de Jem Hadar er in voorkomen. Maar dan vind ik wel dat DS9 karakters er ook in moeten voorkomen, maar dat zal wel niet. Op Worf na dan.
quote:WORF RULEZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op dinsdag 19 juni 2001 11:22 schreef The_Crow het volgende:
Worf zuigt
Das echt een mietje, de Klingons waren toch zo bruut en sterk? nou ieder gevecht dat ik van ons mietje Worf zie heeft ie het moeilijk en verliest ie. Of hij wint maar heeft zelf ook een aantal bijna fatale wonden... klopt dus vaak niet veel van.
quote:Dan moet je vooral deze topics lezen
Op zondag 24 juni 2001 15:54 schreef AMADEUZ het volgende:
Ik wil helemaal niks weten over Star Trek X. Blijft het nog leuk als je hem voor de eerste keer kijkt. Ik verheug mij nu al op de Star Trek nacht
quote:Verder heb ik nog gehoord dat het verhaal zal draaien om de zusterplaneet van Romulus, nl. Remus. Andere onderwerpen/personages zijn klonen, Q, en het schijnt dat Janeway ook nog een rolletje krijgt. Klinkt al met al wel vet.
Rick Berman told a local news station last night that the Romulans — a Federation nemesis not yet featured prominently in a Star Trek movie — will play a major role in the tenth film of the series. He also promised a "doozy" of a villain, and disclosed that the as-yet-untitled "Star Trek: X" will not hit theaters until sometime in 2002.
Executive Producer Berman, in an interview by UPN News 13 in Los Angeles, was being pressed to reveal what "surprises" can be expected in the next film. "I can tell you nothing about the surprises. I can tell you — I wasn't planning to do this, but I will — that we will be meeting the Romulans in this movie," he said, adding with a grin, "I will say no more."Berman was excited to report that the writer currently working on the screenplay, John Logan (see related story here), is a bona fide Star Trek fan. "John, I think, knows far more about Star Trek than I do. He has every episode on tape." He was also excited by the direction Logan is taking the story. "We've got, in my mind, the greatest Star Trek villain since Khan. John was intent on creating a wonderful villain, and we've got a doozy." (He did not specify whether the villain would be a Romulan.) Berman added that there will be an element of comedy along with the drama and action. "It's going to be shocking, it's going to be exciting, and it's going to be funny," he said.
He told the news station that the film doesn't yet have a title — "'Star Trek: X' will have to do for the moment" — and that it will be released sometime in 2002, rather than the Fall of 2001 as previously reported.
Berman also confirmed that Patrick Stewart (Captain Picard) and Brent Spiner (Data) have signed deals to be in the movie, and that Spiner participated, along with Berman and Logan, in crafting the story that the screenplay is based on.
He dismissed rumors that the character of Data will be killed off in this movie, saying there are no plans to do that. He added that he does not wish to give credence to Internet rumors by discussing them. "They're not even worth addressing, because so much more of it is untrue than true." He also noted that, contrary to rumor, it has not yet been decided whether the next movie will be the last one for the cast of Star Trek: The Next Generation.
He did promise, though, "There are some very interesting surprises regarding Data in this film... but you're gonna have to wait to see the movie."
quote:Ja zusterplaneet. Q nee. Janeway loopt één keer voorbij ofzo, geen rolletje. Riker en Troi gaan trouwen. Er gaat geen hoofdpersoon dood. Dat zijn de geruchten die ik heb gehoord.
Verder heb ik nog gehoord dat het verhaal zal draaien om de zusterplaneet van Romulus, nl. Remus. Andere onderwerpen/personages zijn klonen, Q, en het schijnt dat Janeway ook nog een rolletje krijgt. Klinkt al met al wel vet.
quote:Star Trek X: The Wrath of Minsk
Op dinsdag 26 juni 2001 16:43 schreef cptmarco het volgende:
Dus de nieuwe film gaat nu officieel: Star Trek: Minsk heten???
of
Star Trek X: Home Sweet Minsk.
of
Star Trek X: The search for Minsk
quote:Star Trek X: The Minsk Picture
Op dinsdag 26 juni 2001 19:23 schreef Faithy het volgende:
Star Trek X: The Voyage to Minsk.of
Star Trek X: Home Sweet Minsk.
of
Star Trek X: The search for Minsk
Zou eigenlijk wel jammer zijn
Zou die persoon die hier nog eens kunnen plaatsen?
MINSK RULEZ!!!!
quote:Dat was TARA in dit topic:
Op vrijdag 19 oktober 2001 16:30 schreef Faithy het volgende:
Wie had nou ook al weer dat mooie T-Shirt plaatje gemaakt van MINSK??Zou die persoon die hier nog eens kunnen plaatsen?
MINSK RULEZ!!!!
quote:Wil ik ook liever niet weten. Ik wacht wel tot ik hem of op goeie Divx heb of dat ie in de bios is (ga ik zowieso toch heen).
Op woensdag 17 oktober 2001 19:19 schreef cptmarco het volgende:
Ik heb geen zin om op internet te gaan zoeken, maar ik hoorde dat in Star Trek X Data het leven laat. Klopt dat?Zou eigenlijk wel jammer zijn
quote:Niet van die verschrikkelijke roddels verspreiden.
Op woensdag 17 oktober 2001 19:19 schreef cptmarco het volgende:
Ik heb geen zin om op internet te gaan zoeken, maar ik hoorde dat in Star Trek X Data het leven laat. Klopt dat?Zou eigenlijk wel jammer zijn
quote:Sorry
Op vrijdag 19 oktober 2001 19:38 schreef Seborik het volgende:[..]
Niet van die verschrikkelijke roddels verspreiden.
quote:een half jaar na de realese in de VS
Op vrijdag 19 oktober 2001 21:45 schreef cptmarco het volgende:[..]
Sorry
, wanneer zou Star Trek X uit moeten komen in Nederland?
quote:durf het bijna niet te vragen, maar wanneer staat de release in the US gepland?
Op vrijdag 19 oktober 2001 21:59 schreef Seborik het volgende:[..]
een half jaar na de realese in de VS
quote:geen flauw idee
Op vrijdag 19 oktober 2001 22:02 schreef cptmarco het volgende:[..]
durf het bijna niet te vragen, maar wanneer staat de release in the US gepland?
ik weet niet of er al een definitieve datum is enzo, of hoe het staat met de opnames...
heb het de laatste tijd allemaal niet zo bijgehouden, maar als het zover is zie ik het wel
quote:Volgens mij zal dat wel iets later zijn. Ik gok dat ie over een jaar uitkomt in de US. Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, zijn ze nog niet eens met de opnames begonnen.
Er is gezegd, dat de film rond februari/maart 2002 in de VS te zien moet zijn.....
Ik zeg niet dat het waar is......ik hoop het alleen wel!
Dat Data dood gaat? Geen idee. Een paar maanden geleden ging het gerucht rond dat Picard dood ging. Dit werd ontkend door de makers volgens mij.
The 10th feature film installment of the Star Trek franchise — with the working title of "Star Trek: Nemesis" — will go before the cameras on November 28 under the direction of Hollywood veteran Stuart Baird.
(bron: Startrek.com)
Ik denk dus pas laat 2002 in NL
quote:Told ya
Op maandag 22 oktober 2001 09:58 schreef efd het volgende:
Ik denk dus pas laat 2002 in NL
Interessant onderwijs...
quote:in Amerika bestond dat al hoor
Op woensdag 24 oktober 2001 02:28 schreef Dr_Crouton het volgende:
Omdat dit het actiefste topic is over Star Trek, post ik het maar hier:Interessant onderwijs...
quote:Ja, maar in Europa nog niet. En nog wel zo 'dichtbij'
Op woensdag 24 oktober 2001 03:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
in Amerika bestond dat al hoor
Daar is het als ik het goed begrepen heb een heuze studie
Komt er dan Drs. Star Trek voor m'n naam te staan?
quote:Geil!!! Jammer dat het weer in Duitsland moet wezen, versta je er 1. nog geen ruk van en 2. Star Trek in het duits
Op woensdag 24 oktober 2001 02:28 schreef Dr_Crouton het volgende:
Omdat dit het actiefste topic is over Star Trek, post ik het maar hier:Interessant onderwijs...
Overigens kun je in Amerika ook zoals Tara al aangaf deze studie volgen en ook kun je daar zelfs Klingon leren!
quote:Joch?! Wil Weaton wordt wel ff 30 hoor!
Op woensdag 14 november 2001 13:53 schreef Seborik het volgende:
hopen dat dat joch eindelijk helemaal weggedisruptored wordt.
Dus dat betekent dat we straks een 30-jarige Wesley Crusher zullen zien.
quote:Ja tuurlijk is hij nu oud, maar daarom nog irritant.
Op woensdag 14 november 2001 23:59 schreef Summoner het volgende:[..]
Joch?! Wil Weaton wordt wel ff 30 hoor!
quote:En toch moet ie dood!
Op woensdag 14 november 2001 23:59 schreef Summoner het volgende:[..]
Joch?! Wil Weaton wordt wel ff 30 hoor!
quote:Waarom? Waarom was hij überhaupt irritant? Vond van niet hoor, zeker niet in het laatste seizoen van TNG.
Op donderdag 15 november 2001 00:03 schreef Seborik het volgende:[..]
Ja tuurlijk is hij nu oud, maar daarom nog irritant.
quote:Ja, een transporter-'ongelukje'!
Op donderdag 15 november 2001 10:02 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:[..]
En toch moet ie dood!
quote:precies
Op donderdag 15 november 2001 10:02 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:[..]
En toch moet ie dood!
quote:hmmm,
Op donderdag 15 november 2001 10:10 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Waarom? Waarom was hij überhaupt irritant? Vond van niet hoor, zeker niet in het laatste seizoen van TNG.
* Seborik slaps Witchfynder around a bit with a large Wesley Crusher doll.
quote:Knurft.......
Op donderdag 15 november 2001 10:10 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Waarom? Waarom was hij überhaupt irritant? Vond van niet hoor, zeker niet in het laatste seizoen van TNG.
quote:sterkte....
Op vrijdag 16 november 2001 14:33 schreef nietzman het volgende:
Wesley roelt* nietzman fanclub beginnen gaat
Wesley was de braafheid ten top, een karakter met bijzonder weinig diepgang.
in TNG is dat toevallig Wesley...
Ik vind het altijd wel lache... leedvermaak heet dat!
Star Trek X: The Final(e of) Crusher
quote:als Wesley nu de Nemesis is, maken ze die op het einde af
Op zondag 18 november 2001 18:02 schreef Faithy het volgende:
Wees nou eerlijk, in elke serie moet een irritant persoon zitten!in TNG is dat toevallig Wesley...
Ik vind het altijd wel lache... leedvermaak heet dat!
Star Trek X: The Final(e of) Crusher
quote:Ja, als wraak dat hij Vulcan afgebrand heeft uit frustratie omdat hij in z'n jeugd altijd gepest werd.
Op zondag 18 november 2001 19:47 schreef Seborik het volgende:[..]
als Wesley nu de Nemesis is, maken ze die op het einde af
quote:Nee man, hij moet Locutus' sidekick worden. Kan nog leuke discussies teweeg brengen.
Op maandag 19 november 2001 08:47 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ja, als wraak dat hij Vulcan afgebrand heeft uit frustratie omdat hij in z'n jeugd altijd gepest werd.
quote:Is onmogelijk te zeggen, ze aimen voor een december release in de VS dus ik denk Nederland in Maart/April.
Op zaterdag 16 maart 2002 19:34 schreef Raven het volgende:
Weet iemand de release date in NL voor deze film???
En ze hadden verteld dat ze de romulans iets zouden aanpassen, en dat het publiek zeer verast zal zijn.Maar ik hoop niet dat dit dus de "nieuwe" romulans zijn
nog wat meer screens:
quote:Denk ook wel zoiets ja.
Op zaterdag 16 maart 2002 21:06 schreef Summoner het volgende:[..]
Is onmogelijk te zeggen, ze aimen voor een december release in de VS dus ik denk Nederland in Maart/April.
PARAMOUNT PICTURES ANNOUNCES "STAR TREK: NEMESIS"
BEGINS PRINCIPAL PHOTOGRAPHY
HOLLYWOOD, December 11, 2001 "Star Trek: Nemesis" has begun principal photography, filming primarily on soundstages and locations in Southern California. The fourth motion picture featuring the cast of the Emmy-winning television series Star Trek: The Next Generation created by Gene Roddenberry, "Star Trek: Nemesis" is produced by Rick Berman and directed by Stuart Baird. The screenplay is written by Oscar®-nominated John Logan ("Gladiator" and the 2002 release "The Time Machine") from a story by Logan & Berman & Brent Spiner. Marty Hornstein serves as executive producer and unit production manager, Peter Lauritson serves as co-producer and Jeffrey L. Kimball ("Mission Impossible 2") is director of photography. Paramount Pictures is part of the entertainment operations of Viacom Inc.
Reprising their starring roles as the crew of the U.S.S. Enterprise are Patrick Stewart (Captain Jean-Luc Picard), Jonathan Frakes (Commander William T. Riker), Brent Spiner (Lieutenant Commander Data), LeVar Burton (Lieutenant Commander Geordi La Forge), Michael Dorn (Worf), Gates McFadden (Commander Beverly Crusher, Chief Medical Officer), and Marina Sirtis (Commander Deanna Troi, Counselor).
On their way to celebrate the wedding of First Officer Will Riker and Counselor Deanna Troi, Captain Jean-Luc Picard and the Enterprise crew are suddenly diverted for an unexpected diplomatic mission to the planet Romulus. Longtime enemies of the Federation, the Romulans have expressed their desire to initiate negotiations that will hopefully lead to a long-awaited unity in the galaxy. But upon their arrival on Romulus, the Enterprise crew is faced with a threat that could lead to the destruction of the planet Earth, and Picard comes face to face with a man who may prove to be his most dangerous adversary yet and surprisingly personal nemesis.
Stuart Baird previously directed the political thriller "Executive Decision" starring Kurt Russell and Steven Seagal, as well as the follow-up to the Academy Award®-winning "The Fugitive," "U.S. Marshals" starring Tommy Lee Jones and Wesley Snipes. Producer Rick Berman continues to guide the Star Trek universe after producing "Star Trek Generations," "Star Trek: First Contact" and "Star Trek: Insurrection." He was executive producer of Star Trek: The Next Generation and the co-creator/executive producer of Star Trek: Deep Space Nine and Star Trek: Voyager. Berman is also currently producing the "prequel" series Enterprise, which he co-created as well.
02.06.02 Berman Confirms Cameos in "Nemesis"
Kate Mulgrew, Wil Wheaton and Whoopi Goldberg will make cameo appearances in their familiar roles as Kathryn Janeway, Wesley Crusher and Guinan for "Star Trek: Nemesis," the tenth Star Trek feature film which is currently in production.
"Nemesis" producer Rick Berman made this confirmation during an interview for the latest issue of the U.K.'s Star Trek Monthly magazine. He said that the appearances came about because they were called for in the screenplay.
"John Logan, who wrote the script, very much wanted Kate to portray an admiral that we had and Kate was delighted to do it," Berman said. Plus, "We have a wedding in the movie and guests at the wedding include Wil Wheaton and Whoopi Goldberg."
The wedding in question is between Deanna Troi (Marina Sirtis) and Will Riker (Jonathan Frakes). In the interview Berman also confirmed that Majel Barrett Roddenberry will not reprise her role as Deanna's mother, Lwaxana Troi, in this movie. "There's a plot point I don't want to give away, but there's a reason," he said.
quote:Zijn toch het zelfde als in First Contact en insurrection ?
Op woensdag 03 april 2002 09:49 schreef Faithy het volgende:
ze hebben wel mooiere uniformen!!!!!!!!!
quote:ja ze kunnen veel doen met computers en special effects maar het houd natuurlijk ergens op ... Brent Spinner is gewoon oud ...
Op woensdag 03 april 2002 09:51 schreef Faithy het volgende:
en ik dacht dat robots niet ouder werden...![]()
![]()
quote:Startrek : First contact
Op woensdag 03 april 2002 09:49 schreef Faithy het volgende:
ze hebben wel mooiere uniformen!!!!!!!!!
Startrek : Insurrection
Startrek : Nemesis
Ik zie geen verschil hoor??
Die is gewoon beter dan de meeste films bij elkaar, met uitzondering van First Contact
hmmmmm, waar doet deze vent me nu toch zo ineens aan denken?
quote:Hehehehe
Op woensdag 03 april 2002 13:03 schreef paladin het volgende:
[afbeelding]hmmmmm, waar doet deze vent me nu toch zo ineens aan denken?
Dat wordt dus binnenkort weer fotosoepen.
quote:lol
Op woensdag 03 april 2002 13:13 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Hehehehe
quote:hehe, ik was al bezig om een bijpassende foto te vinden
Op woensdag 03 april 2002 13:13 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Hehehehe
quote:Ga dan maar alvast sparen:
Op woensdag 03 april 2002 12:46 schreef Faithy het volgende:
Weet ik.. ik houdt gewoon vast aan de serie TNGDie is gewoon beter dan de meeste films bij elkaar, met uitzondering van First Contact
Star Trek - The Next Generation compleet op DVD!
oops, zag je post in dat topic niet
Working Title: Star Trek - Nemesis
Story by: Rick Berman, Brent Spiner, John Logan
Screenplay by: John Logan (Gladiator)
Director: Stuart Baird (U.S. Marshals, Executive Decision)
Produced by: Rick Berman
Co-Producer: Peter Lauritson
Executive Producer: Marty Hornstein
Director of Photography: Jeffrey L. Kimball
Composer: Jerry Goldsmith
Senior Illustrator: Rick Sternbach
Makeup: Michael Westmore
Editor: Dallas Puett
Unit Production Manager: Marty Hornstein
Assistant Director: David Sardi
Production Design: Herman Zimmerman
Art Direction: Donald B. Woodruff, Cherie Baker
Costumes: Bob Ringwood
Production Coordinator: Ted Deiker
Sound: Thomas Causey
Casting: Cathy Sandrich Gelfond, Amanda Mackey Johnson
Publicity: Michael Klastorin
Distributor: Paramount
Ik kan niet wachten tot ie uit komt.
Patrick Stewart (Jean-Luc Picard)
Stewart returns to play the role of Captain Jean-Luc Picard. This Picard takes on the Romulans in "Nemesis".
Jonathan Frakes (William Riker)
Jonathan Frakes returns as William Riker. Frakes will not be directing this tenth installment of the Trek films. We really don't want to spoil you on this particular page, but rumor has it that Riker will have several developments in his life happen before the end of this film.
Brent Spiner (Data)
Brent Spiner returns as Data probably for the final time.
LeVar Burton (Geordi La Forge)
Fresh off his win on 'The Weakest Link' in which LeVar was reunited with several Trek alumni. LeVar is back as the Chief Engineer of the Enterprise E.
Michael Dorn (Worf)
Worf was made Federation Ambassador to the Klingon homeworld in the final episode of Deep Space Nine. He will have that title in this film as well.
Gates McFadden (Beverly Crusher)
The Doctor returns and will likely have a little more to do in terms of the story then the last three TNG cast features.
Marina Sirtis (Deanna Troi)
Marina also returns for 'Nemesis'. Her character, much like that of Riker, will undergo significant developments.
Whoopi Goldberg (Guinan)
Whoopi has reportedly been asked to do a cameo appearance in this tenth Trek feature film. It's unknown whether or not she has accepted. If she does appear, it would be the first time since 'Generations' in which we last saw her in a Trek production.
Wil Wheaton (Wesley Crusher)
Wil's cameo has been confirmed. In fact, he has even been giving set reports on his website (wilwheaton.net). Check the news for the latest.
Kate Mulgrew (Kathryn Janeway)
Kate's cameo was confirmed at a convention in which she spoke. We'd like to tell you more, but that might be spoilage you don't want to read... at least on this page. The actress added that her part would require four days of shooting.
Steven Culp (Cmdr. Madden)
Filmography - Thirteen Days (2000) , Nurse Betty (2000) , James and the Giant Peach (1996) , Jason Goes to Hell: The Final Friday (1993) .
Character Description - Commander Martin Madden is a young Starfleet Officer who boards Enterprise towards the end of the film. Shortly before his first meeting with Picard, he seems to be very nervous.
quote:Ik ook!!!!!!
Op donderdag 04 april 2002 17:39 schreef Faithy het volgende:
IK WIL NU DIE FILM!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NU!!!!!
iemand al stiekem een idee waneer hij nou komt ??
[Dit bericht is gewijzigd door appelsientje op 04-04-2002 18:07]
quote:"The film is scheduled for release later this year in the holiday season."
Op donderdag 04 april 2002 17:58 schreef appelsientje het volgende:
* appelsientje heeft er ook zin in![]()
iemand al stiekem een idee waneer hij nou komt ??
Maar ik dacht eigenlijk dat ze hem gelijk uitwilden brengen met starwars ep 2 om lekker te concureren.
We moeten gewoon met z'n allen gaan demonstreren bij Paramount dat ut voortaan veel sneller mot
quote:we binden on vast met kettingen en handboeien aan de oprijlaan(of hek) van hoofd kantoor gaan met zijn allen 24 uur perdag de ST tune heel hard zingen en gaan pas weg als tie eerder uit komt.
Op vrijdag 05 april 2002 09:14 schreef STING het volgende:
in Nederland zal het dus pas Februari/Maart 2003 zijn
Is wel een bloody shame dat er zo'n lange tijd tussen zit tussen de ST films. De release date van ST IX is alweer 11 december 1998 (US). (Februari '99 in NL geloof ik)We moeten gewoon met z'n allen gaan demonstreren bij Paramount dat ut voortaan veel sneller mot
quote:hij zegt toch
Op vrijdag 05 april 2002 09:29 schreef Faithy het volgende:
we???
We moeten gewoon met z'n allen gaan demonstreren bij Paramount dat ut voortaan veel sneller mot
quote:En als ze daar niet voor buigen, huren we een valse opera zangeres in die Klingon opera gaat zingen.
Op vrijdag 05 april 2002 09:22 schreef 22339 het volgende:[..]
we binden on vast met kettingen en handboeien aan de oprijlaan(of hek) van hoofd kantoor gaan met zijn allen 24 uur perdag de ST tune heel hard zingen en gaan pas weg als tie eerder uit komt.
Miloooohtaaaaaaaaaaaaaaahhh *ramen breken*
quote:LOL
Op vrijdag 05 april 2002 09:36 schreef STING het volgende:[..]
En als ze daar niet voor buigen, huren we een valse opera zangeres in die Klingon opera gaat zingen.
Miloooohtaaaaaaaaaaaaaaahhh *ramen breken*
en als dat echt niet lukt huren we zoon stand in comedian in die SPOCK na kan doen en dan de hele dag saaie logica roept door een megafoon
quote:Argh!
Op vrijdag 05 april 2002 09:14 schreef STING het volgende:
in Nederland zal het dus pas Februari/Maart 2003 zijn
Is wel een bloody shame dat er zo'n lange tijd tussen zit tussen de ST films. De release date van ST IX is alweer 11 december 1998 (US). (Februari '99 in NL geloof ik)We moeten gewoon met z'n allen gaan demonstreren bij Paramount dat ut voortaan veel sneller mot
quote:sorry,ik had er gewoon zin an
Op vrijdag 05 april 2002 10:58 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Argh!
quote:*laat Sting verbannen uit regio Rijnmond*
Op vrijdag 05 april 2002 16:07 schreef STING het volgende:[..]
sorry,ik had er gewoon zin an
Via Wil Wheaton's Official Website:
"Oh, and I hear that they've cut me out of the Star Trek movie. Perfect."
And shortly after, Wheaton posted the following...
"I spoke with my manager, and he made some calls about Trek X. The word is that it's too early to know if I'm out or not, and it doesn't make a whole lot of sense to cut my scene, so this may turn out to be a Stupid Internet Rumor(tm). I am grateful that I have good people working for/with me, who care about my career as much as I do."
quote:Maar Wesley was toch vertrokken met the Traveler (of iets in die trant), het heelal in, om z'n krachten te ontwikkelen? Hoe weet ie dan dat ome Will gaat trouwen, je stuurt niet effe een kaartje naar de andere kant van het universum..
Op vrijdag 26 april 2002 11:17 schreef 22339 het volgende:
voor alle anti WESLEY CRUSHER mensen is er nog hoop.Via Wil Wheaton's Official Website:
"Oh, and I hear that they've cut me out of the Star Trek movie. Perfect."
And shortly after, Wheaton posted the following...
"I spoke with my manager, and he made some calls about Trek X. The word is that it's too early to know if I'm out or not, and it doesn't make a whole lot of sense to cut my scene, so this may turn out to be a Stupid Internet Rumor(tm). I am grateful that I have good people working for/with me, who care about my career as much as I do."
quote:ik weet niet of je nemesis nieuws volgt maar het stond al een tijdje vast dat ie een cameo maakt.
Op vrijdag 26 april 2002 12:29 schreef Xhorder het volgende:[..]
Maar Wesley was toch vertrokken met the Traveler (of iets in die trant), het heelal in, om z'n krachten te ontwikkelen? Hoe weet ie dan dat ome Will gaat trouwen, je stuurt niet effe een kaartje naar de andere kant van het universum..
en dat van de traveler weet ik niet of tie wel mee ging enzoow. volgensmij was de laatste aflevering met de traveler op die indianen planeet.
quote:Ja ik wist al een tijdje dat ie een cameo had in Nemesis, maar nu stel ik pas de vraag of het wel klopt met hoe ze zijn karakter in de serie hebben ontwikkeld. Dat van de Traveler was idd op een indianenplaneet, waar op het eind Wesley met de Traveler meeging, zo ver ik het me kan herinneren.
Op vrijdag 26 april 2002 14:13 schreef 22339 het volgende:[..]
ik weet niet of je nemesis nieuws volgt maar het stond al een tijdje vast dat ie een cameo maakt.
en dat van de traveler weet ik niet of tie wel mee ging enzoow. volgensmij was de laatste aflevering met de traveler op die indianen planeet.
In een interview met de acteur die Worf speelt vertelde hij dat Worf geen opmerking maakt in Nemesis over z'n relatie met Troi (wat in S6 van TNG plaatsvond).
Ergens wel logisch, want daarna is Worf al getrouwd geweest met Jadzia, maar het zou wel grappig zijn als Worf iets tegen Riker zou zeggen.
Picards clone - Shinzon
the Remans
quote:Ja dat is juist...
Op vrijdag 24 mei 2002 14:26 schreef Gunner het volgende:
Is uit de datum op die plaatjes op te maken dat hij 13 december 2002 gaat verschijnen?
quote:Ja das kut heh
Op zondag 26 mei 2002 22:01 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, dat duurt nog wel ff zeg.
quote:Jah helaas wel, maar het ziet er wel goed uit
Op zondag 26 mei 2002 22:01 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, dat duurt nog wel ff zeg.
dus tja dan maar afwachten
Trailer is uit:
te vinden op:
www.mediatrek.com of http://nemesis.startrek.com
plaatjes staan oa op www.startrek.nl
quote:Wel joh!
Op maandag 27 mei 2002 12:52 schreef Xhorder het volgende:[..]
En gaat The Two Towers ook niet in december in premiere? Denk niet dat ze de concurrentie aankunnen met Nemesis...
quote:Weet iemand nog een alternatieve lokatie, waar ik de movie kan downloaden als een file ?
Op donderdag 27 juni 2002 11:26 schreef Faithy het volgende:
Dan hier maar:Trailer is uit:
te vinden op:
www.mediatrek.com of http://nemesis.startrek.com
plaatjes staan oa op www.startrek.nl
![]()
![]()
![]()
quote:Hoeft al niet meer, heb em inmiddels thuis gezien.
Op donderdag 27 juni 2002 11:50 schreef STING het volgende:[..]
Weet iemand nog een alternatieve lokatie, waar ik de movie kan downloaden als een file ?
Voor mij uiteraard niet, maar ik denk dat hij misschien snel 'vergeten' wordt, behalve door de trekkies dan...
Snap je wat ik bedoel?????
quote:Ja. Ik ga gewoon alles kijken.
Op vrijdag 28 juni 2002 12:21 schreef Faithy het volgende:
* Faithy kijkt uit naar Nemesis.... maar ik ben inderdaad benieuwd offie kan tippen aan andere films die rond dat tijdstip uitkomen.Voor mij uiteraard niet, maar ik denk dat hij misschien snel 'vergeten' wordt, behalve door de trekkies dan...
Snap je wat ik bedoel?????
Ik ben echt benieuwd wat Paramount na Enterprise gaat doen.
All good things must come to an end?
quote:That's the spirit.
Op vrijdag 28 juni 2002 13:19 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ja. Ik ga gewoon alles kijken.
Veel 'goeie shit' deze winter.
quote:http://www.sttpd.com/multimedia/721/535c17d18d6ce643
Op donderdag 27 juni 2002 11:50 schreef STING het volgende:Weet iemand nog een alternatieve lokatie, waar ik de movie kan downloaden als een file ?
quote:Rustig maar, meid.
Op maandag 01 juli 2002 14:53 schreef Faithy het volgende:
ENTERPRISE IS NIET SAAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Op maandag 01 juli 2002 14:53 schreef Faithy het volgende:
ENTERPRISE IS NIET SAAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Die kenners uit de VS intereseren mij niet zoveel eigenlijk, ik heb een eigen mening
Op maandag 01 juli 2002 16:57 schreef Dr. Treker het volgende:
De allernieuwste Star Trek : Enterprise is het absolute top van de Star Trek serie. Vraag de kenners in de USA maar, die zullen dit ook zeggen. Gewoon een TOP serie
(die dit jaar lekker in Nederland wordt uitgezonden)
En die eigen mening vertelt mij dat de laatste drie seizoenen (ongeveer) van Deep Space Nine en Star Trek VIII: First Contact het beste zijn. Enterprise komt niet eens in de buurt van die sfeer (helaas). Misschien dat het na een paar seizoenen beter wordt?
quote:Wie zijn die kenners dan? Heb je zelf geen mening?
Op maandag 01 juli 2002 16:57 schreef Dr. Treker het volgende:
De allernieuwste Star Trek : Enterprise is het absolute top van de Star Trek serie. Vraag de kenners in de USA maar, die zullen dit ook zeggen. Gewoon een TOP serie
(die dit jaar lekker in Nederland wordt uitgezonden)
quote:"A generation's final journey begins"
Op vrijdag 19 juli 2002 12:48 schreef 22339 het volgende:
en hier is de Nemesis Poster:
Hoezo laatste TNG film?
quote:Als ut aan Patrick Stewart ligt niet.
Op vrijdag 19 juli 2002 23:41 schreef Dr_Crouton het volgende:"A generation's final journey begins"
Hoezo laatste TNG film?
En wat betreft de mensen die schatten dat Star Trek op z'n einde is gekomen:
het leek er wel op gedurende de laatste jaren Voyager. Maar Enterprise is iets totaal anders en de kijkcijfers en algemene opinie zijn erg positief. Zelfs de grootste negativici van de TrekBBS zijn het er over eens dat Enterprise met dit seizoen een pracht van een openingsseizoen heeft afgeleverd. Dit breng ik natuurlijk niet aan de orde om zij die de serie niets vinden te pesten, maar om zij die net als ik nog veel plezier met Star Trek hebben, gerust te stellen. Enterprise is een succes en indien Nemesis dit ook is zullen er de komende jaren nog wel meer films gemaakt worden.
En mijn ge fotosjopte versie deel1:
En mijn ge fotosjopte versie deel2:
En mijn ge fotosjopte versie deel3:
[Dit bericht is gewijzigd door 22339 op 22-07-2002 14:46]
quote:nou de originele poster vin ik niet zo heel mooi en ik had toch ff niks te doen.
Op dinsdag 23 juli 2002 14:37 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, je kan het wel.Maar, uh, waarvoor?
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:39 schreef 22339 het volgende:[..]
nou de originele poster vin ik niet zo heel mooi en ik had toch ff niks te doen.
Nu moet het wel een goede film worden
quote:Jammer. Dit was zijn kans voor revanche.
Op zondag 18 augustus 2002 10:45 schreef DixonHill het volgende:
Slecht nieuws voor de fans van Wil Wheaton / Wesley Crusher (als die al bestaan), want hij zal toch niet meespelen in Nemesis.
quote:And the crowd rejoiced!
Op zondag 18 augustus 2002 10:45 schreef DixonHill het volgende:
Slecht nieuws voor de fans van Wil Wheaton / Wesley Crusher (als die al bestaan), want hij zal toch niet meespelen in Nemesis.
Maar ach, de Director's Edition zal wel drie uur zijn dus met Wesley Crusher.
quote:Ik denk eerlijk gezegd dat ze dat hele Traveller gebeuren maar vergeten, en dat ie dus een gewone vent is. Maar goed, hji is er uit geknipt, nu Janeway nog..
Ik vind het zeer jammer, want ik ben benieuwd wat er in al die jaren met ol' Wesley gebeurt is. Hoe machtig hij is geworden en wat hij allemaal geleerd heeft van de Traveller. En hij is inmiddels dertig, dus het was wel gaaf geweest als hij met een ringbaardje ofzo op de Enterprise verscheen.
quote:wel vaag dat Janeway gelijk al admiral is en dat de ouwe rot Picard nog captain is
Op maandag 19 augustus 2002 13:10 schreef G1Ace het volgende:
Janeway speelt dacht ik de admiral die opdracht geeft aan Picard om naar romulus te gaan
Kan je niet zomaar uit knippen
maarjah ik ben niet rouwig om Wesley, was een beetje een slap ventje in TNG
ik ben benieuwd hoe Data nu is, die wordt ook steeds meer als een normaal mens
quote:haha Janeway admiraal? En Picard niet? Lijkt me een beetje vreemd, Picard is al veel langer bezig (en met meer succes). Nou ja we zullen zien, stom als ze het zo verpesten.
Op maandag 19 augustus 2002 13:10 schreef G1Ace het volgende:
Janeway speelt dacht ik de admiral die opdracht geeft aan Picard om naar romulus te gaan
Kan je niet zomaar uit knippen
quote:ja maar Picard heeft de Aarde wel 2x van de Borg gered
Op maandag 19 augustus 2002 16:30 schreef G1Ace het volgende:
Picard heeft voor veel meer problemen gezorgt dan Janeway, dus daarom dat hij nooit tot admiraal is gepromoveert.
Kan zijn dat Janeway is gepromoveert omdat ze voyager thuisbracht
Dat, terwijl Picard voor problemen zorgde, negeren van ordes bij diverse missies, enz
1x bij Wolf 359 en 1x bij First Contact
maarja Janeway is zo'n heilig boontje 'nee-dat-mag-niet-want-dat-is-tegen-de-regels', wat dat betreft deed Kirk het toch niet slecht, die werd gedegradeerd
quote:Zullen we de Prime Directive overtredingen gaan tellen?
Op maandag 19 augustus 2002 16:30 schreef G1Ace het volgende:
Picard heeft voor veel meer problemen gezorgt dan Janeway, dus daarom dat hij nooit tot admiraal is gepromoveert.
Kan zijn dat Janeway is gepromoveert omdat ze voyager thuisbracht
Dat, terwijl Picard voor problemen zorgde, negeren van ordes bij diverse missies, enz
quote:Ze hebben allemaal de aarde wel eens gered, Janeway had keertje de aarde gered van ontploffing
Op maandag 19 augustus 2002 16:32 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
ja maar Picard heeft de Aarde wel 2x van de Borg gered
1x bij Wolf 359 en 1x bij First Contact
maarja Janeway is zo'n heilig boontje 'nee-dat-mag-niet-want-dat-is-tegen-de-regels', wat dat betreft deed Kirk het toch niet slecht, die werd gedegradeerd
quote:Hmm ja, hoe verzinnen ze het...
Besides, Janeway heeft veilig na 7 jaar een schip teruggebracht, terwijl de federation nog verzwakt was van de dominionwars en met nieuwe borg enhanced technologieen en natuurlijk, de transphasic torpedoes, de armor shielding, en een voormalige borg drone die tactisch volledig op de hoogte is van alle borg zwakheden en sterktes
Picard had al lang admiral moeten zijn, ik kan me niet herinneren dat hij vaker tegen de prime directive is ingegaan dan Janeway (volgens mij veeeeel minder zelfs).
ik ben ook niet zo'n Janeway-fan, geef mij Kirk maar met zijn acties, ik zie Janeway nog niet zo snel een schip uit een basis stelen
quote:Het gebruik van het grootste deel van die technologiën is in strijd met de Temporal Prime Directive. Als er ooit een Voyager film komt zal deze waarschijnlijk beginnen met de krijgraad van Janeway en de opsluiting van de veroordeelde maquisleden.
Op maandag 19 augustus 2002 16:39 schreef G1Ace het volgende:[..]
Besides, Janeway heeft veilig na 7 jaar een schip teruggebracht,met nieuwe borg enhanced technologieen en natuurlijk, de transphasic torpedoes, de armor shielding, en een voormalige borg drone die tactisch volledig op de hoogte is van alle borg zwakheden en sterktes
[Dit bericht is gewijzigd door Karboenkeltje op 19-08-2002 22:58]
quote:Is ze niet! In een ANDERE toekomst, van waaruit ze HET VERLEDEN heeft veranderd zou ze een admiraal geworden zijn. Ik heb er alle vertrouwen in dat Paramount dit wel gaat negeren maar als ze de Starfleet lijn in ere willen houden zal Janeway dus nooit Admiraal worden.
Op maandag 19 augustus 2002 22:57 schreef G1Ace het volgende:
She's an admiral right now, so not gonna happen
Besides, ze volgde orders van haar superieur
quote:Dus ze is nu een admiral
"John Logan, who wrote the script, very much wanted Kate to portray an admiral that we had and Kate was delighted to do it," Berman said. Plus, "We have a wedding in the movie and guests at the wedding include Wil Wheaton and Whoopi Goldberg."
quote:idd in Nemesis is ze admiral en geeft ze Picard orders
Op maandag 19 augustus 2002 23:11 schreef G1Ace het volgende:[..]
Dus ze is nu een admiral
in die andere toekomst was ze admiral ja omdat ze Voyager thuis had gebracht
maar dat deed ze alsnog toch? je ziet alleen in Endgame niet wat er verder met de crew gebeurt
quote:Wordt, de film is nog niet uit. (Strijdend ten ondergaan noemen ze dat
Op maandag 19 augustus 2002 23:11 schreef G1Ace het volgende:[..]
Dus ze is nu een admiral
Ik hoop dat Miles O'Brien ook op de bruiloft aanwezig is, hij hoort ook bij het TNG clubje, en dan is er eindelijk een origineel DS9 castmember aanwezig (Worf niet meegerekend).
quote:Je neemt dit aan omdat je afgaat op die Grote Schreeuwers die zich Voyager-Bashers noemen, die constant mensen die wel van Voyager genoten hebben ermee lastig vallen. Ik post op de TrekBBS en ik kan je wel zeggen dat er een paar irritante kereltjes de boel zitten te verzieken door het Voyager forum de hele tijd te overladen met voor de hand liggende commentaren en flauwe opmerkingen waar niemand wat aan heeft. Oke, dat je wat tegen Voyager hebt en de serie niet leuk vindt, daar heb ik geen probleem mee. Maar kijk dan gewoon niet en ga over dingen praten die je wel interesseren. (dit is niet tegen jou gericht maar tegen die lastigvallers)
Op dinsdag 20 augustus 2002 15:58 schreef Xhorder het volgende:
Ik vind het maar een slechte ontwikkeling. janeway admiraal, en Picard niet. Ik denk dat 75% van de ST fans het niet kunnen accepteren dat Picard orders krijgt van Janeway, slechte move van Berman dus...
Je kunt wel tegen Voyager zijn maar het is nou eenmaal canon (dit is een term die aangeeft dat het 'officieel' is binnen het Star Trek universum) en daar kan niemand wat aan doen. Het zou dus incorrect voor B&B om de gebeurtenissen in Voyager te negeren (wat ze natuurlijk ook nooit zouden doen omdat het hun stokpaardje is) en persoonlijk, als liefhebber van alle Star Trek incarnaties, ben blij met elke crossover die we eruit kunnen krijgen.
quote:Ik geloof dat hij er niet bij zal zijn, maar mischien als verassing wel. Wel zeker is dat...
Ik hoop dat Miles O'Brien ook op de bruiloft aanwezig is, hij hoort ook bij het TNG clubje, en dan is er eindelijk een origineel DS9 castmember aanwezig (Worf niet meegerekend).
SPOILER
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Lea Brahms ("Booby Trap" (als hologram van zichzelf) en "Galaxy's Child" (TNG)) er bij zal zijn als de vriendin/vrouw van Geordi.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
/END SPOILER
quote:Nou niet alleen de mindless bashers, er zitten ook vaak goeie argumenten tussen. Maar VOY is nou niet echt het succes geworden wat ze ervan hadden verwacht. TNG blijft de serie met hoogste kijkcijfers en de meeste fans, daarom zal het raar zijn voor een fervent TNG fan om Picard orders te zien krijgen van iemand die uit VOY komt, de meest bekritiseerde ST serie. En daar zijn echt wel goeie redenen voor. Ik post trouwens ook op TrekBBS (maar niet op het VOY forum)...
Je neemt dit aan omdat je afgaat op die Grote Schreeuwers die zich Voyager-Bashers noemen, die constant mensen die wel van Voyager genoten hebben ermee lastig vallen. Ik post op de TrekBBS en ik kan je wel zeggen dat er een paar irritante kereltjes de boel zitten te verzieken door het Voyager forum de hele tijd te overladen met voor de hand liggende commentaren en flauwe opmerkingen waar niemand wat aan heeft.
quote:Alles uit Voyager negeren hoeft niet nee, maar Janeway hoeft niet per se admiraal te zijn. Ze was het in de toekomst, die ze later zelf anders heeft laten lopen. Ook zijn ze pas 2 a 3 jaar thuis, zo snel wordt je niet admiraal volgens mij. Het is natuurlijk ook wel raar dat Picard nog steeds rondtuft met z'n Enterprise en niet promotie heeft gekregen (net als Riker... misschien wil ie eindelijk wel eens iets anders).
Je kunt wel tegen Voyager zijn maar het is nou eenmaal canon en daar kan niemand wat aan doen. Het zou dus incorrect voor B&B om de gebeurtenissen in Voyager te negeren (wat ze natuurlijk ook nooit zouden doen omdat het hun stokpaardje is) en persoonlijk, als liefhebber van alle Star Trek incarnaties, ben blij met elke crossover die we eruit kunnen krijgen.
quote:Het rare is dan dat ze minstens twee keer promotie moet hebben gekregen, want van captain word je eerst commodore en daarna Rear-Admiral (zeg maar Schout-bij-nacht).
Op woensdag 21 augustus 2002 18:21 schreef Xhorder het volgende:
Ook zijn ze pas 2 a 3 jaar thuis, zo snel wordt je niet admiraal volgens mij. Het is natuurlijk ook wel raar dat Picard nog steeds rondtuft met z'n Enterprise en niet promotie heeft gekregen (net als Riker... misschien wil ie eindelijk wel eens iets anders).
quote:Mischien, Voyager is mijn minst favoriete Trek serie en ik zie de fouten en gemiste kansen ook wel, maar desondanks heb ik er van genoten en ik zie het nut er niet van in om constant te ruzieen over de waarde van Voyager.
Op woensdag 21 augustus 2002 18:21 schreef Xhorder het volgende:[..]
Nou niet alleen de mindless bashers, er zitten ook vaak goeie argumenten tussen.
quote:Dat is waar, maar een geweldige serie als DS9, imo de beste Trek serie, heeft het ook nooit zo fantastisch gedaan qua kijkcijfers. Slechte promotie en compleet door de massa genegeerd.
Maar VOY is nou niet echt het succes geworden wat ze ervan hadden verwacht. TNG blijft de serie met hoogste kijkcijfers en de meeste fans,
quote:Dat is waar, maar ik zie niet in waarom TNG fans beter behandeld worden dan VOY fans. Ik bedoel, de TNGers krijgen een hele film terwijl het onwaarschijnlijk is dat er van Voyager een film komt. Is een korte cameo dan echt teveel gevraagd?
daarom zal het raar zijn voor een fervent TNG fan om Picard orders te zien krijgen van iemand die uit VOY komt, de meest bekritiseerde ST serie. En daar zijn echt wel goeie
redenen voor.
quote:Grappig. Onder welke nick?
Ik post trouwens ook op TrekBBS (maar niet op het VOY forum)...![]()
quote:Zit wat in, maar een man als Kirk bijvoorbeeld is ook erg snel tot Admiraal gepromoveerd. Bij Janeway kreeg ik het idee dat ze na 7 jaar ellende in het Delta Quadrant wel een bureaubaantje zou willen, terwijl Picard een man is die er altijd midden in wil zitten (net als Sisko overigens en natuurlijk ook Kirk) en nota bene door Kirk gewaarschuwd is om nooit promotie te accepteren.
Alles uit Voyager negeren hoeft niet nee, maar Janeway hoeft niet per se admiraal te zijn. Ze was het in de toekomst, die ze later zelf anders heeft laten lopen. Ook zijn ze pas 2 a 3 jaar thuis, zo snel wordt je niet admiraal volgens mij.
quote:Wie weet, we zullen zien.
Het is natuurlijk ook wel raar dat Picard nog steeds rondtuft met z'n Enterprise en niet promotie heeft gekregen (net als Riker... misschien wil ie eindelijk wel eens iets anders).
quote:Ik geloof niet dat de rang van Commodore nog gebruikt wordt in de 24e eeuw. In de 23e eeuw hoor je er nog veel van, maar later niet meer.
Op woensdag 21 augustus 2002 18:50 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Het rare is dan dat ze minstens twee keer promotie moet hebben gekregen, want van captain word je eerst commodore en daarna Rear-Admiral (zeg maar Schout-bij-nacht).
quote:Bij discussies over nieuwe afleveringen (voor Nederland dan) wil ik nog wel eens wat foutjes opmerken
Mischien, Voyager is mijn minst favoriete Trek serie en ik zie de fouten en gemiste kansen ook wel, maar desondanks heb ik er van genoten en ik zie het nut er niet van in om constant te ruzieen over de waarde van Voyager.
quote:Ik geloof dat DS9 hogere kijkcijfers had dan Voyager, het wordt steeds minder geloof ik, maar dat heeft ook te maken met dat er in Amerika steeds meer concurrentie is. DS9 wordt wel vaak genegeerd door B&B, volgens mij willen ze er niks mee te maken hebben.
Dat is waar, maar een geweldige serie als DS9, imo de beste Trek serie, heeft het ook nooit zo fantastisch gedaan qua kijkcijfers. Slechte promotie en compleet door de massa genegeerd.
quote:Of een cameo van een Niner, de serie was er eerder (effe Worf niet meegerekend)
Dat is waar, maar ik zie niet in waarom TNG fans beter behandeld worden dan VOY fans. Ik bedoel, de TNGers krijgen een hele film terwijl het onwaarschijnlijk is dat er van Voyager een film komt. Is een korte cameo dan echt teveel gevraagd?
quote:Wat denk je?
Grappig. Onder welke nick?
quote:Ah, natuurlijk. Vandaar dat ik je daar niet gezien heb, ik kom in dat forum nooit.
Op donderdag 22 augustus 2002 12:30 schreef Xhorder het volgende:Wat denk je?
Xhorder. Maar ik post vooral in het forum over andere sci-fi films en series.
quote:Eindelijk weer een mooie, nieuwe boot. Het is al mijn wallpaper.
Op donderdag 05 september 2002 15:42 schreef G1Ace het volgende:
[afbeelding]
Dit is de valdore warbird dat zijn debuut maakt in nemesis
sorry voor grote, maar, zo lees ik het:
What we have for you today is an exclusive first glimpse of the big, bad Romulan Warbird from Star Trek: Nemesis... say hello to the Valdore. When Picard sees this on the view-screen, he'll have to zoom out to get the whole effect. It's one sizable Romulan Warbird.
Screen cap:
De trailer is al zeg ik het zelf echt mega vet ik kan niet wachten to de film in de bios is!!
quote:In "All Good Things part 2" (de afsluiter van TNG), waarin Picard in 3 tijdlijnen tegelijkertijd verkeerd ("heden", afl 1 en 25 jaar in de toekomst) komt opeens Admiral Riker aantuffen met de NCC1701-C met 3e warpdrive en cloak
Op woensdag 21 augustus 2002 18:21 schreef Xhorder het volgende:
Het is natuurlijk ook wel raar dat Picard nog steeds rondtuft met z'n Enterprise en niet promotie heeft gekregen (net als Riker... misschien wil ie eindelijk wel eens iets anders).
quote:das de Enterprise D hoor
Op vrijdag 20 september 2002 14:38 schreef mvt het volgende:[..]
In "All Good Things part 2" (de afsluiter van TNG), waarin Picard in 3 tijdlijnen tegelijkertijd verkeerd ("heden", afl 1 en 25 jaar in de toekomst) komt opeens Admiral Riker aantuffen met de NCC1701-C met 3e warpdrive en cloak
maargoed Picard wil helemaal geen admiral worden, Kirk had hem ook in Generations aangeraden om geen promotie te nemen omdat ie dan niet meer captain van de Enterprise zou zijn
gave trailer trouwens, de Enterprise E wordt ook weer flink mishandeld zo te zien
Hieronder 10 foto's uit de film "Star Trek X - Nemesis" die ik net heb ingescand uit het magazine "Star Trek Monthly" (Nr. 99 december 2002)
Véél plezier!
-TRIP-
Mét Wesley Crusher en whoopie....... Guinan!
Als je goed kijkt zie je op de monitor Admiral Janeway
Over 2 weken ligt het 100ste nummer van Star Trek Monthly in de winkels; daarin o.a. een 32 pagina's tellende special van Nemesis!
-TRIP- out
I think we have a winner!!!
Nemesis krijgt uitstekende reviews, onder andere van amerikaanse radioprogramma presentatrice 'dr. Laura', Time Magazine en het Britse Film 2002 with Jonathan Ross (10/10!!!).
Yoepppie!!!!!!!!!!
ik heb er onwijs veel zin in! Dit heeft bijna net zoveel kwijl verwachting als een nieuwe starwars..!!
Dit gaat een aantal bezoekjes aan de bioscoop worden!!
quote:Hehe, we reach brother.
Op dinsdag 10 december 2002 23:26 schreef HeatWave het volgende:
Dit gaat een aantal bezoekjes aan de bioscoop worden!!
Ik heb iig al vijf afspraken met verschillende mensen om naar die film te gaan, en waarschijnlijk heb ik daarna nog niet genoeg.
20 februari is nog zooooooooooo ver weg
Tegen de tijd dat het hier in februari vertoond wordt, heeft iedereen de film al kunnen downloaden.
Bij de weg... wanneer zou ie op internet staan?
Hmm, zijn waarschijnlijk wel eerst crappy cam thingies
quote:Ja. En het stoort me niet. Picard heeft vast redenen waarom hij geen admiraal zou willen/kunnen worden.
Op woensdag 11 december 2002 02:40 schreef LadyXochi het volgende:
We wisten trouwens toch al lang dat Janeway admiraal zou worden?
quote:Om en nabij de eerste weken na de VS première denk ik. Ik ga het niet downen, maar wacht gewoon af. Dit is typisch zo'n film, net als LOTR en SW, die je voor het eerst gezien moet hebben in de bioskoop en niet op crappy cam thingie kwaliteit met slecht geluid.
Het is dat ik geen geld heb, anders was ik ervoor naar Amerika gereisd!!!Bij de weg... wanneer zou ie op internet staan?
Hmm, zijn waarschijnlijk wel eerst crappy cam thingies
Weet iemand misschien een ander land hier in de buurt waar ie voor 20 februari uitkomt? Wanneer komt ie uit in Engeland? Daar kan ik namelijk WEL heen...
quote:Uit http://www.trekgalaxy.com/startrek10.htm
Op woensdag 11 december 2002 02:54 schreef LadyXochi het volgende:
Ja, ben het met je eens....Weet iemand misschien een ander land hier in de buurt waar ie voor 20 februari uitkomt? Wanneer komt ie uit in Engeland? Daar kan ik namelijk WEL heen...
Worldwide Release Dates
US: December 13 (PG-13)
Puerto Rico: Dec 19
UK: January 03 (12A)
Australia: January 16
Germany: Jan 16 (PG-13)
Mexico: Jan 24
Brazil: Feb 14
Israel: Feb 20
Hungary: Feb 26
Philippines: March 05
France: March 12
Russia: March 14
Spain: March 14
Netherlands: March 20 Veranderd naar February 20 natuurlijk, maar dat had trekgalaxy nog niet door...
Norway: March 21
Sweden: March 28
Italy: March 28
South Africa: Apr 04
New Zealand: Apr 10
Japan: April 12
India: May 23
quote:Moet je teleurstellen, volgens http://www.theflagship.net/films/stx/ komt ie daar op 26 februari uit. Het vreemde is dat daar de Nederlandse premiere op de 13e is vermeld...
Op woensdag 11 december 2002 03:18 schreef LadyXochi het volgende:
UK: January 03 (12A)
Klinkt goed...
Ik mis Belgie in de lijst... ZOu wel gaaf zijn in de metropol in Antwerpen!
Ah, op http://www.startrek.nl/sbs.php?i=128&m=10&y=2002 staat het ook: Nederlandse premiere is op de 13e van februari. :)Nog even en het gaat vanzelf naar 13/12
Maargoed hier een paar mooie stills.
Weer wat zelf gemaakte zooi.
Shot, nadat de Enterprise-e de 'Scimitar' heeft geramd.
Zie hier de DVD
En voor de mensen die hem al willen bestellen>>
W0000000000000000T!!!!!!!!!
WILLEN ze dat we downloaden ofzo??
DIe gasten snappen het echt niet he?
Ik ga hem evengoed wel in de bioscoop kijken, maar waarom nou niet meteen uit brengen!!
Eerst maar eens naar de film. En dan de special edition dvd afwachten
(Voor degene die niet weet wat dat betekent: dat houdt in dat 43% van de Amerikaanse reviews positief was en 57% negatief.)
Oh, en da's best hoog voor IMDB...
Star Trek II: The Wrath of Khan (1982) 7.5/10 (10,739 votes)
Star Trek III: The Search for Spock (1984) 6.1/10 (6,465 votes)
Star Trek VI: The Undiscovered Country (1991) 6.8/10 (6,766 votes)
Star Trek VII: Generations (1994) 6.1/10 (8,579 votes)
Star Trek VIII: First Contact (1996) 7.2/10 (18,779 votes)
Star Trek IX: Insurrection (1998) 6.3/10 (9,180 votes)
Star Trek X: Nemesis (2002) 6.3/10 (87 votes)
Star Trek I, IV en V staan er niet bij....
Samengevat de volgorde van slechtste tot beste film volgens stemmers op IMDB:
6: Star Trek III: The Search for Spock (1984)
Star Trek VII: Generations (1994)
4: Star Trek X: Nemesis (2002)
Star Trek IX: Insurrection (1998)
3: Star Trek VI: The Undiscovered Country (1991)
2: Star Trek VIII: First Contact (1996)
1: Star Trek II: The Wrath of Khan (1982)
Bij movies.yahoo.com staan ze als volgt:
Star Trek: The Motion Picture (1980) (2.9/5) (=5.8/10)
Star Trek II: The Wrath of Khan (1982) (4.5/5) (=9.0/10)
Star Trek III: The Search for Spock (1984) (3.5/5) (=7.0/10)
Star Trek IV - The Voyage Home (1986) (4.2/5) (=8.4/10)
Star Trek V - The Final Frontier (1989) (2.6/5) (=5.2/10)
Star Trek VI: The Undiscovered Country (1991) (4.7/5) (=9.4/10)
Star Trek VII: Generations (1994) (3.4/5) (=6.8/10)
Star Trek VIII: First Contact (1996) (4.7/5) (=9.4/10)
Star Trek IX: Insurrection (1998) (3.4/5) (=6.8/10)
Star Trek X: Nemesis (2002) (3.9/5) (=7.8/10)
Niet zo heel slecht dus...
Samengevat de volgorde van slechtste tot beste film volgens stemmers op yahoo:
10: Star Trek V - The Final Frontier (1989)
9: Star Trek: The Motion Picture (1980)
7: Star Trek VII: Generations (1994)
Star Trek IX: Insurrection (1998)
6: Star Trek III: The Search for Spock (1984)
5: Star Trek X: Nemesis (2002)
4: Star Trek IV - The Voyage Home (1986)
3: Star Trek II: The Wrath of Khan (1982)
1: Star Trek VI: The Undiscovered Country (1991)
Star Trek VIII: First Contact (1996)
jippie, dit betekend het einde van Berman.
(het star trek aankmende 10 jaar).
quote:Tja, waar hadden ze nog een film van moeten maken? ENT is ook al aan het floppen. Alleen van DS9 zou nog een goede film te maken zijn (als je de plotline buiten beschouwing laat), maar dat is niet mainstream genoeg voor een film.
Op zaterdag 14 december 2002 19:46 schreef Ultrawuft het volgende:
en Nemesis lijkt te floppen.
7 miljoen dollar opening avondjippie, dit betekend het einde van Berman.
(het star trek aankmende 10 jaar).
quote:Nou, Berman gooit er een paar cool explosions in en hoppa
Op zaterdag 14 december 2002 19:48 schreef mamamiep het volgende:[..]
Tja, waar hadden ze nog een film van moeten maken? ENT is ook al aan het floppen. Alleen van DS9 zou nog een goede film te maken zijn (als je de plotline buiten beschouwing laat), maar dat is niet mainstream genoeg voor een film.
quote:Dat was dus mijn reactie van net.
Op zaterdag 14 december 2002 19:52 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
Nou, Berman gooit er een paar cool explosions in en hoppa
quote:Voorlopig wel denk ik, maar de fans gaan zoweiso niet zo snel naar deze film toe, aangezien er wel gigantische fouten in het script zitten zeg, niet normaal.
Op zaterdag 14 december 2002 19:53 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Dat was dus mijn reactie van net.
Met een paar explosies heb je nog geen goeie ST film.
Helaas, dit was het einde van Star Trek.
Budget was 70 miljoen dollar.. Duurt nog ff voordat ie winst gaat maken (insurrection had omzet 73 miljoen )
quote:Daar gaat de even/oneven-vloek theorie.
Op zaterdag 14 december 2002 20:00 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
Voorlopig wel denk ik, maar de fans gaan zoweiso niet zo snel naar deze film toe, aangezien er wel gigantische fouten in het script zitten zeg, niet normaal.
Budget was 70 miljoen dollar.. Duurt nog ff voordat ie winst gaat maken (insurrection had omzet 73 miljoen )
had er persoonlijk iets meer van verwacht.
quote:uuhm waar heb je em gezien, in de USA?? of gewoon op internet?
Op zondag 15 december 2002 14:25 schreef DICES het volgende:
Gisteren NEMESIS gekeken, vond het een aardige film, maar leek meer een beetje op een gewone aflevering van TNGhad er persoonlijk iets meer van verwacht.
quote:telesync waarschijnlijk, cam is nog slechter
Op maandag 16 december 2002 12:18 schreef DICES het volgende:
Van internet, wel een cam maar goed te kijken.
Een heel verschil met bv. First Contact, die in 1996 nog 30.7 miljoen dollar ophaalde het eerste weekend.
Wat nog wel enigzins positief is, is dat de gepollde bezoekers van de film deze een A- gaven, wat toch heel behoorlijk is.
quote:my thoughts exactly... jammer genoeg
Op zondag 15 december 2002 14:25 schreef DICES het volgende:
Gisteren NEMESIS gekeken, vond het een aardige film, maar leek meer een beetje op een gewone aflevering van TNGhad er persoonlijk iets meer van verwacht.
quote:Ik denk dat we een 11e StarTrek film wel even kunnen vergeten
Op maandag 16 december 2002 23:16 schreef Mike het volgende:
Nou...een dramatische opening voor deze film in de VS: 18.5 miljoen dollar.Een heel verschil met bv. First Contact, die in 1996 nog 30.7 miljoen dollar ophaalde het eerste weekend.
Wat nog wel enigzins positief is, is dat de gepollde bezoekers van de film deze een A- gaven, wat toch heel behoorlijk is.
quote:Dat zegt niks...in een slap weekendje kun je zelfs op 1 binnenkomen en dan nog een flop zijn.
Op vrijdag 20 december 2002 17:10 schreef JMurc het volgende:
hij staat nu toch op de 2de plaats op the top box office van IMDB!
Ergens stond mij een release datum van eind Februari bij.
quote:De release staat voor Februari in de planning. Aldus Paramount.
Op zaterdag 28 december 2002 14:32 schreef cptmarco het volgende:
wanneer komt de film eigenlijk in Nederland in de bioscoop. Ik zag namelijk gisteren een trialer voor de film op (ik dacht) MTV en daar en stond op het einde iets van: across Europe in January.Ergens stond mij een release datum van eind Februari bij.
quote:* Raven gaat 9 januari
Op zaterdag 28 december 2002 14:35 schreef cptmarco het volgende:
inderdaad, na een tweede keer beter gezocht te hebben, heb ik het nu wel gevonden: 13 Februari![]()
quote:Waar (in Europa)?
Op zaterdag 28 december 2002 14:36 schreef Raven het volgende:[..]
* Raven gaat 9 januari
![]()
quote:Amsterdam, Pathe ArenA
Op dinsdag 31 december 2002 16:17 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
Waar (in Europa)?
quote:Marahton net als met Insurrection paar jaar geleden?
Op dinsdag 31 december 2002 20:20 schreef Raven het volgende:[..]
Amsterdam, Pathe ArenA
quote:Nee. Pers dinges.
Op dinsdag 31 december 2002 20:41 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
Marahton net als met Insurrection paar jaar geleden?
quote:Kewl... Ik wil mee!
Op woensdag 1 januari 2003 11:23 schreef Raven het volgende:[..]
Nee. Pers dinges.
De rest staat binnenkort op de FP
Eerst ff werken, dan schrijven
quote:Dies toch ontzettend lelijk? Lijkt me erg zonde om em dan in crappy mode te moeten zien.
Op dinsdag 7 januari 2003 20:04 schreef Netanyahu het volgende:
Downloading telesync version now
quote:Is het ook! Na 1 min. kijken zette ik het af. (dan wacht ik nog wel een maandje ofzo totdat het in de bios draait) Screener is gewoon brak.
Op woensdag 8 januari 2003 00:03 schreef PhatRabbit het volgende:[..]
Dies toch ontzettend lelijk? Lijkt me erg zonde om em dan in crappy mode te moeten zien.
Helaas nog geen leuke DVD-screener oids gesignaleerd...
quote:Het kan nog wel iets langer worden dan een maandje, er is nu sprake van Maart...
Op woensdag 8 januari 2003 16:46 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
Is het ook! Na 1 min. kijken zette ik het af. (dan wacht ik nog wel een maandje ofzo totdat het in de bios draait) Screener is gewoon brak.
quote:Argh... Draait ie misschien eerder in Belgie? Anders ga ik er misschien heen tijdens een weekendje Londen.
Op donderdag 9 januari 2003 12:37 schreef Raven het volgende:[..]
Het kan nog wel iets langer worden dan een maandje, er is nu sprake van Maart...
quote:Matigheid.
Op dinsdag 7 januari 2003 14:12 schreef Raven het volgende:
Wesley Crusher: 2 secs in beeld
Of is het een sterfscène?
quote:Nope, als de camera van rechts naar links beweegd (of andersom) zie je hem ff zitten. That's it.
Op vrijdag 10 januari 2003 15:15 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Matigheid.
Of is het een sterfscène?
quote:Nou, dat zal ik wel overleven. Ik heb goede hoop op weer eens een leuke Star Trek aflevering. Mag ook weer eens na 5 jaar.
Op vrijdag 10 januari 2003 15:19 schreef Raven het volgende:[..]
Nope, als de camera van rechts naar links beweegd (of andersom) zie je hem ff zitten. That's it.
quote:screener is gewoon goede kwaliteit hoor (of van vhs of van dvd af).
Op woensdag 8 januari 2003 16:46 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
Is het ook! Na 1 min. kijken zette ik het af. (dan wacht ik nog wel een maandje ofzo totdat het in de bios draait) Screener is gewoon brak.
Telesync enzo dat is pas ultiem brak
quote:Wat is wat ook alweer? Ff een 'glossary'?
Op vrijdag 10 januari 2003 15:32 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
screener is gewoon goede kwaliteit hoor (of van vhs of van dvd af).
Telesync enzo dat is pas ultiem brak
BTW premiere datum is naar 6 maart verschoven.
En nee, het was geen bioscoop in Nederland.
Maar tegen de tijd dat 'ie hier in de bios komt ga ik nog wel een keer kijken.
Het einde van de film vond ik overigens erg vreemd/raar/jammer...
quote:Wesley scoorde ERG goed in dit topic: Verkiezing van meest irritante Star Trek character
Op dinsdag 7 januari 2003 14:12 schreef Raven het volgende:
Wesley Crusher: 2 secs in beeld
hehehehe![]()
![]()
![]()
'
he's still alive though...De rest staat binnenkort op de FP
Eerst ff werken, dan schrijven
quote:Screener = DVD of VHS die wordt verspreid door de filmmaatschappij voor recensisten enzo = goeie kwaliteit dus
Op vrijdag 10 januari 2003 19:08 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Wat is wat ook alweer? Ff een 'glossary'?
Telesync = in de bioscoop opgenomen met camera = beeld is kut en geluid zo mogelijk nog kutter.
Telecine (zie je niet veel) = telesync opgenomen in bios met koptelefoonaansluiting = beeld is kut, geluid is OK
Ontopic: Komt er nog een marathon voor deze in Amsterdam? Zou wel tof zijn, want de vorige 2 waren echt supercool.
quote:In denk het niet. Er is al een marathon geweest en die was afgelopen najaar in Eindhoven. (ST6,7,8,9)
Op vrijdag 17 januari 2003 14:35 schreef Miwe het volgende:
Ontopic: Komt er nog een marathon voor deze in Amsterdam? Zou wel tof zijn, want de vorige 2 waren echt supercool.
Die vond ik een beetje tegenvallen, omdat er geen film was waarnaar je kon uitkijken (zoals bij de vorige marathon(s)) en de films zaten allemaal nog vrij fris in m'n geheugen.
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 14:35 schreef cptmarco het volgende:
inderdaad, na een tweede keer beter gezocht te hebben, heb ik het nu wel gevonden: 13 Februari![]()
quote:OK, kan iemand me ff updaten? Kwam er helaas vrij laat achter dat er zoiets is als "Startrek Nemesis". Maar heb het internet afgestroopt, en er lijkt geen enkele grote bioscoopagenda te vinden te zijn waar de zoekopdracht "Startrek Nemesis" wat oplevert? Wat is er nou precies gaande? Aan de bovenstaande 2 posts concludeer ik dat de film voor het grote publiek over 10 dagen open gaat, en al gezien is door een stel mazzelpikken, maar waarom zie ik dan nergens aankondigingen staan op nl. sites?
Op dinsdag 31 december 2002 20:37 schreef vicz het volgende:
Goed... nieuws.... ik heb hem deze zaterdag gezien.... en hij is!!!!
quote:Nee, een marathon zonder nieuwe film lijkt mij ook niet echt tof.
Op maandag 27 januari 2003 16:19 schreef STING het volgende:[..]
In denk het niet. Er is al een marathon geweest en die was afgelopen najaar in Eindhoven. (ST6,7,8,9)
Die vond ik een beetje tegenvallen, omdat er geen film was waarnaar je kon uitkijken (zoals bij de vorige marathon(s)) en de films zaten allemaal nog vrij fris in m'n geheugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |