Na het niet onaardige eerste album, dat de naam "The fake sound of Progress" kreeg, komen ze nu terug met een geheel nieuw album!
Op het eerste album waren vooral nu-metal invloeden te horen.
Deze gaat "Start Something" heten en moet begin februari in de winkel verschijnen.
Inmiddels is er een eerste singel uit die "Burn Burn" heet.
Het album is ook al een paar weken geleden uitgelekt. Ik weet niet of dit de bedoeling was (zal natuurlijk wel niet) maar ik vind het wel opvallend dat 2 en een halve maand voor de release het album al op internet te vinden is.
Natuurlijk ben ik zo vrij geweest om het album alvast te beluisteren en ik ben onder de indruk!
De eerste indruk geeft mij dat het een stukje harder is dan het eerste album. Ik kreeg toch een beetje het idee dat ze bij het eerste album nog niet helemaal eruit waren welke kant ze op wilden met hun muziek.
Dit lijkt bij het 2de album veel beter te zijn uitgedacht. Alles klopt met elkaar en gaat over het algemeen erg lekker in elkaar over.
Daarnaast irriteerd mij de stem van de zanger wat minder snel. Iets wat bij het eerste album nog wel eens voorkwam.
Maar goed, nog 2 maandjes wachten voordat we hem in de winkel kunnen vinden
quote:Ik zie de link tussen de Lost Prophets en Refused niet helemaal?
Op dinsdag 9 december 2003 21:14 schreef gekke_sandra het volgende:
Woei!!!!Weet je wat ook gaaf is, Refused! New Noise
Iemand trouwens een idee hoe dat zit, want Lost Prophets én Refused hebben beide New Noise en volgens mij was Refused het eerst
En what about the new noise conspiracy ofzo?
en de link refused - lost prophets maak ik ook niet helemaal...
was al weer vergeten dat ik 'm had....ff checken !!!
ook heb ik ''lost prophets b-sides'' die ik ook nog moet checken.
Naar mijn idee gewoon dezelfde ''sound'' als voorheen. En ze sluiten af met een heerlijke instrumental track !
In febuari dus gewoon origineel halen
quote:Oe, dank je wel voor de informatie
Op woensdag 10 december 2003 09:42 schreef HearIt het volgende:[..]
Ik zie de link tussen de Lost Prophets en Refused niet helemaal?
Maar zou best kunnen dat de Lost Prophets New Noise hebben gecoverd, origineel is iig van Refused (Staat op The Shape Of Punk To Come (1998)).
Refused is uit elkaar en een paar ex-leden zijn toen begonnen met The (international) Noise Conspiracy. Wat overigens wel een leuk bandje is.. Compleet andere muziek dan Refused overigens.
quote:Ik heb wel msn...
Op woensdag 10 december 2003 13:04 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
uuhm..waar vind je het album dan? of kazaa gewoon ofzo?
heb je anders msn dat je ze ff door kan passen die nummers?
ben wel errug benieuwd dr na:D
en burn burn is echt een heel goed nummer
Kijk maar in me profiel, hetzelfde mailadres als me msnadres
relax... 8 maart melkweg komen ze
en het album is goeeeeed!
quote:Hmm nog ff kijken of ik dan wel kan.
Op Monday 5 January 2004 18:49 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
begin feb komt ie uit?relax... 8 maart melkweg komen ze
en het album is goeeeeed!
Maar het moet volgens mij wel lukken...
quote:die hoorde ik op 3voor12DB (3fm) fucking vet nr
Weet je wat ook gaaf is, Refused! New Noise
quote:Ga dan gelijk het hele album van refused luisteren waar dit nummer op staat: The shape of Punk to come.
Op donderdag 12 februari 2004 15:18 schreef Apieschapie het volgende:
[..]die hoorde ik op 3voor12DB (3fm) fucking vet nr
Ik ga ook de 8ste! (voor maar 10 eurootjesquote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:16 schreef Punkerdude het volgende:
8 maart ga ik ze zien
Last train home is echt zo'n relax nr.
Tis juist een goedmakertje, dus ze MOETEN wel. Bovendien geven ze ook nog eens een concert in de melkweg.quote:Op woensdag 1 september 2004 08:26 schreef VisStick het volgende:
Ze zeggen toch weer af net als op Pinkpop en Lowlands.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |