abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2003 @ 20:01:47 #1
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_15283074
Nieuw album van Lost Prophets !!!!

Na het niet onaardige eerste album, dat de naam "The fake sound of Progress" kreeg, komen ze nu terug met een geheel nieuw album!
Op het eerste album waren vooral nu-metal invloeden te horen.

Deze gaat "Start Something" heten en moet begin februari in de winkel verschijnen.

Inmiddels is er een eerste singel uit die "Burn Burn" heet.

Het album is ook al een paar weken geleden uitgelekt. Ik weet niet of dit de bedoeling was (zal natuurlijk wel niet) maar ik vind het wel opvallend dat 2 en een halve maand voor de release het album al op internet te vinden is.

Natuurlijk ben ik zo vrij geweest om het album alvast te beluisteren en ik ben onder de indruk!
De eerste indruk geeft mij dat het een stukje harder is dan het eerste album. Ik kreeg toch een beetje het idee dat ze bij het eerste album nog niet helemaal eruit waren welke kant ze op wilden met hun muziek.
Dit lijkt bij het 2de album veel beter te zijn uitgedacht. Alles klopt met elkaar en gaat over het algemeen erg lekker in elkaar over.
Daarnaast irriteerd mij de stem van de zanger wat minder snel. Iets wat bij het eerste album nog wel eens voorkwam.

Maar goed, nog 2 maandjes wachten voordat we hem in de winkel kunnen vinden

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_15283983
Mocht ik het album ergens tegenkomen en tijd hebben wil ik ze nog wel een kans geven...
Heb ze live gezien en fake sound of progress goed proberen te luisteren maar volgens mij is het gewoon totaal m'n band niet. Jammer, maar helaas.
pi_15285300
Woei!!!! Weet je wat ook gaaf is, Refused! New Noise Iemand trouwens een idee hoe dat zit, want Lost Prophets én Refused hebben beide New Noise en volgens mij was Refused het eerst En what about the new noise conspiracy ofzo?
Delivered without an information leaflet
pi_15294928
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 21:14 schreef gekke_sandra het volgende:
Woei!!!! Weet je wat ook gaaf is, Refused! New Noise Iemand trouwens een idee hoe dat zit, want Lost Prophets én Refused hebben beide New Noise en volgens mij was Refused het eerst En what about the new noise conspiracy ofzo?
Ik zie de link tussen de Lost Prophets en Refused niet helemaal?
Maar zou best kunnen dat de Lost Prophets New Noise hebben gecoverd, origineel is iig van Refused (Staat op The Shape Of Punk To Come (1998)).
Refused is uit elkaar en een paar ex-leden zijn toen begonnen met The (international) Noise Conspiracy. Wat overigens wel een leuk bandje is.. Compleet andere muziek dan Refused overigens.
pi_15295403
Op de soundtrack van Need for speed Underground staat ook een nummertje van de lost prophets. En Burn Burn kende ik ook al. Ben erg benieuwd naar de rest van het album aangezien ik de 1e errug gaaf vind

en de link refused - lost prophets maak ik ook niet helemaal...

woensdag 10 december 2003 @ 13:04:07 #6
71402 Sjonnie_Santos
I have become synthetic
pi_15299997
uuhm..waar vind je het album dan? of kazaa gewoon ofzo?
heb je anders msn dat je ze ff door kan passen die nummers?
ben wel errug benieuwd dr na:D
en burn burn is echt een heel goed nummer
YEAH, I'm on a mission, mission, mission, mission, mission from God...
pi_15304538
ik heb 'm al bijna een week....zag mn fakesoundofprogress cd liggen en dacht hmm die moeten toch onderhand ook wat nieuws uithebben en ben gaan zoeken en vond 2 albums die ik niet had.

was al weer vergeten dat ik 'm had....ff checken !!!

ook heb ik ''lost prophets b-sides'' die ik ook nog moet checken.

pi_15306180
Nou als je fakesoundofprogress dope vind dan gaat deze er ook wel in. Niet echt nummers erop als thefakesoundofprogress en ode to summer imo, maar wel lekkere.

Naar mijn idee gewoon dezelfde ''sound'' als voorheen. En ze sluiten af met een heerlijke instrumental track !

In febuari dus gewoon origineel halen

pi_15306299
quote:
Op woensdag 10 december 2003 09:42 schreef HearIt het volgende:

[..]

Ik zie de link tussen de Lost Prophets en Refused niet helemaal?
Maar zou best kunnen dat de Lost Prophets New Noise hebben gecoverd, origineel is iig van Refused (Staat op The Shape Of Punk To Come (1998)).
Refused is uit elkaar en een paar ex-leden zijn toen begonnen met The (international) Noise Conspiracy. Wat overigens wel een leuk bandje is.. Compleet andere muziek dan Refused overigens.

Oe, dank je wel voor de informatie Ik had er eeuwen een discussie over met een paar mensen, ik had dus toch gelijk maar Lost Prophets zijn ook heel gaaf Shinobi vs dragon ninja is héél vet Kan je de nieuwe cd al downloaden?
Delivered without an information leaflet
  woensdag 10 december 2003 @ 18:03:58 #10
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_15307871
quote:
Op woensdag 10 december 2003 13:04 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
uuhm..waar vind je het album dan? of kazaa gewoon ofzo?
heb je anders msn dat je ze ff door kan passen die nummers?
ben wel errug benieuwd dr na:D
en burn burn is echt een heel goed nummer
Ik heb wel msn...

Kijk maar in me profiel, hetzelfde mailadres als me msnadres

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 5 januari 2004 @ 18:49:13 #11
71402 Sjonnie_Santos
I have become synthetic
pi_15987756
begin feb komt ie uit?

relax... 8 maart melkweg komen ze
en het album is goeeeeed!

YEAH, I'm on a mission, mission, mission, mission, mission from God...
  maandag 5 januari 2004 @ 19:16:23 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_15988350
quote:
Op Monday 5 January 2004 18:49 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
begin feb komt ie uit?

relax... 8 maart melkweg komen ze
en het album is goeeeeed!

Hmm nog ff kijken of ik dan wel kan.
Kom dan net terug uit oostenrijk na 3 weken lesgeven...

Maar het moet volgens mij wel lukken...

pi_17117563
Chilladebilla! Ik kom net thuis, zie ik een envelope van Fok! op de deurmat liggen. Nu is het inderdaad zo dat ik drie weken geleden had meegedaan aan de Lost Prophets prijsvraag...maar ik was het al weer vergeten. Bij deze bedankt dus, Fok!
pi_17118398
Hmm The fake sound of progress was top hoor ben benieuwd wat ze deze keer brengen...
quote:
Weet je wat ook gaaf is, Refused! New Noise
die hoorde ik op 3voor12DB (3fm) fucking vet nr
pi_17127154
Nieuwe album is vet!!!
pi_17138372
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 15:18 schreef Apieschapie het volgende:
[..]

die hoorde ik op 3voor12DB (3fm) fucking vet nr

Ga dan gelijk het hele album van refused luisteren waar dit nummer op staat: The shape of Punk to come.
Echt een klassieker
  dinsdag 2 maart 2004 @ 02:16:30 #17
35235 Punkerdude
Chill Manager
pi_17455874
8 maart ga ik ze zien
Last train home is echt zo'n relax nr.
Later pater,
pi_17457742
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 02:16 schreef Punkerdude het volgende:
8 maart ga ik ze zien
Last train home is echt zo'n relax nr.
Ik ga ook de 8ste! (voor maar 10 eurootjes )
Op zoek naar kwaliteit.. je wordt rijkelijk beloond || http://www.onlineresults.nl
  dinsdag 2 maart 2004 @ 13:06:06 #19
35235 Punkerdude
Chill Manager
pi_17460465
echt goedkoop
zeker als de support act ook een goeie band is, Funeral For A friend
Later pater,
  dinsdag 2 maart 2004 @ 15:28:07 #20
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_17462910
kheb de cd gekocht: hulde, hij klinkt errug lekker en dreunt lekker door.
is die eerste cd, The fake sound of progress, een beetje aan te raden?

zo te lezen hier wel
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  zaterdag 6 maart 2004 @ 20:09:36 #21
35235 Punkerdude
Chill Manager
pi_17540527
die is zeker wel oke, maar ik vind het laatste album toch iets ruiger klinken....maar ook beter geproduceerd....
Later pater,
  woensdag 1 september 2004 @ 08:26:30 #23
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_21677691
Ze zeggen toch weer af net als op Pinkpop en Lowlands.
  woensdag 1 september 2004 @ 18:00:44 #24
59323 killswitched
Taking Back Sunday
pi_21688327
quote:
Op woensdag 1 september 2004 08:26 schreef VisStick het volgende:
Ze zeggen toch weer af net als op Pinkpop en Lowlands.
Tis juist een goedmakertje, dus ze MOETEN wel. Bovendien geven ze ook nog eens een concert in de melkweg.
Are you ashamed to say what you want to, tell me you want to
pi_21739133
Ik denk dat de meeste mensen ze kennen van het nummer To Hell We Ride van de sountrack van NFS Underground, na dit te hebben gehoord heb ik het album gehaald en ik moet zeggen ik vind het top muziek 1 van de weinige albums waarbij ik elk nummer goed vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')