quote:dat is een techniek die je moet beheersen, vooral in het weekend is dat een leuke bezigheid!
Op dinsdag 9 december 2003 19:09 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik kan al zolang ik weet vrij snel drinken, een normale beker is binnen 1 seconde leeg, wel leuk enzo, altijd grappig, die reactiesMaar is het wel zo goed voor je? Heeft je maag er niet enorm veel last van?
quote:Als je maar geen liters naar binnen werkt en het ook op normale temperatuur is, kan het volgens mij geen kwaad.
Ik kan al zolang ik weet vrij snel drinken, een normale beker is binnen 1 seconde leeg, wel leuk enzo, altijd grappig, die reactiesMaar is het wel zo goed voor je? Heeft je maag er niet enorm veel last van?
quote:Tenzij je iets heel warms of kouds drinkt denk ik niet dat het heel erg is zolang je niet teveel drinkt...
[Dit bericht is gewijzigd door almarrr op 09-12-2003 19:18]
quote:Zeg je dat ook over drugs?
Op dinsdag 9 december 2003 19:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zolang je lichaam dat aan kan. Waarom zou het slecht zijn?
quote:Dat kan je lichaam duidelijk niet aan.
Op dinsdag 9 december 2003 19:19 schreef KiNNeTiC het volgende:[..]
Zeg je dat ook over drugs?
kan net zo goed in de keuken het al opdrinken want het is toch binnen 1 sec leeg
quote:Het is een vorm van beleefdheid om het niet in één keer achterover te slaan, maar het drankje aan-tafel-zittend op te drinken.
Op dinsdag 9 december 2003 19:23 schreef LocoShady het volgende:
wordt bij mij ook altijd over gezeurdkan net zo goed in de keuken het al opdrinken want het is toch binnen 1 sec leeg
quote:doe me best altijd wel
Op dinsdag 9 december 2003 19:23 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Het is een vorm van beleefdheid om het niet in één keer achterover te slaan, maar het drankje aan-tafel-zittend op te drinken.
quote:Ik heb wel 's gehoord dat het beter is om tijdens het eten wat te drinken ipv erna. Dan zou het eten zich beter vermengen met het drinken.
Op dinsdag 9 december 2003 19:13 schreef Icefire het volgende:
Zegt mijn vriendin ook zo vaak. Dat ik te snel drink. Maar dat is gewoon lekker.
IJskoud drinken na het eten.
quote:Nee dat kan ik ook niet.
Op dinsdag 9 december 2003 19:17 schreef KiNNeTiC het volgende:
Een glas cola naar binnen werken in 1 slok kan ik dus niet, die kut bubbel vreten me keel dan op.
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 19:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Laat me raden, degenen die ook te snel drinken zijn < 20?
Wat dan??
quote:Gebrek aan fatsoen.
Op dinsdag 9 december 2003 19:37 schreef dagizmo het volgende:[..]
.
Wat dan??
quote:nogal off topic innit?
Op dinsdag 9 december 2003 19:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Gebrek aan fatsoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |