quote:Suckt best wel
Op dinsdag 9 december 2003 19:11 schreef Radiohoofdje het volgende:
Hmm ik mis hem nog wel maar haal telkens alle slechte dingen naar boven zodat ik hem niet meer mis. Het helpt.* chagrijnig worden als ik hem 's morgens wakker maakte om samen te ontbijten
* tegen zijn vrienden zeggen dat hij alles voor me moest betalen en die zeken dus vaak over geld tegen me aan. * ja meisje, geef jij maar een rondje* Terwijl ik hem helemaal niet alles liet betalen
* over mn familie zeek alsof het de verschrikkelijkste mensen ter wereld waren
* me op de grond willen laten slapen toen ik blaasontsteking had. Als hij maar een matras had...gelukkig hadden we nog een matras gevonden.
* niet met me uit willen omdat hij dan het gevoel had dat ie op me moest passen.
* zeggen dat ik mn haar beter los kon hebben omdat ik anders zo'n bol hoofd heb.
* toen ik in Engeland was en mn beltegoed op was en ik dus op moest hangen me ''kuthoer'' noemen omdat hij dacht dat ik al had opgehangenwas in het begin van relatie en had het toen moeten uitmaken gewoon.
* me niet mee willen hebben naar familie-weekend
* zijn vader maakte altijd grapjes over mn studie en pestte me altijd, wat me erg onzeker maakte maar de laatste tijd was hij aardig.
* nooit verrassingen geven of ontbijt op bed maken terwijl ik dat graag voor hem deed.
* ik ging altijd naar zijn voetbalwedstrijden kijken maar als ik ging optreden met het koor vond hij het helemaal niet leuk en deed ook niet net alsof hij het leuk vond.Ik kan nog een tijdje doorgaan
ik had het al LANG moeten zien maar was gewoon verliefd...echt verliefd en hield heel erg veel van hem.
Nu heb ik een super vriendin!
[Dit bericht is gewijzigd door Escape2Dawn op 09-12-2003 19:21]
quote:maak je dan niet druk om je ex
Op dinsdag 9 december 2003 19:16 schreef Escape2Dawn het volgende:MIJN EX IS EEN VIEZE GORE KANKER HOER DIE VREEMD GING!
Nu heb een super vriendin!
quote:zin in een date?
Op dinsdag 9 december 2003 19:12 schreef lovegrrl het volgende:
omdat ik bijna een nieuw vriendje heb
omdat ie me heel lullig gedumpt heb, omdat ie me eigenlijk al die tijd lullig behandeld heb, omdat ik em tog nooit meer zie, omdat ik em tog niet vaak zag, omdat ik geen tijd heb om em te missen en omdat er niks was wat ik nu zou moeten missen
owjah hij fok!t hay schat
[Dit bericht is gewijzigd door Koala22 op 09-12-2003 19:21]
quote:zucht... dat dacht ze inderdaad... toont wel wat intelligentie he
Op dinsdag 9 december 2003 19:15 schreef Ingridh007 het volgende:[..]
ow, ik d8 omdat ze j niet wilde pijpen omdat ze d8 dat ze daarvan zwanger werd
[Dit bericht is gewijzigd door LuVyA op 09-12-2003 19:19]
quote:hij/zij is het niet waard
Op dinsdag 9 december 2003 19:18 schreef Koala22 het volgende:
Kan iemand me ervan weerhouden te reageren op mails van mijn ex? Ik wil van mn af, maar kan de verleiding niet weerstaan zijn beschuldigen te beantwoorden met nog meer beschudigingen.
quote:Maar wat zijn factoren die je als kiespijn mist?
Op dinsdag 9 december 2003 19:19 schreef milagro het volgende:
ik mis ze wel af en toe, en dan bel of mail ik ze
quote:Je moest hier toch schelden op je ex?
Op dinsdag 9 december 2003 19:17 schreef kiw het volgende:[..]
maak je dan niet druk om je ex
quote:foto?
Op dinsdag 9 december 2003 19:18 schreef LuVyA het volgende:
mijn ex is/was:
Onvolwassen
Computerveslaafd (met name sega GC PS2 en noem maar op)
Kon/kan niet met geld omgaan
Vaak ongeintreseerd in dingen die ik die dag gedaan had
En wat ik misschien het ergste vind van allemaal is als hij een verjaardags kaartje naar iemand stuurde of wat voor kaartje dan ook mijn er vergat bij te schrijven (en dat na 3 jaar)
Maar ik ben haar nu heel erg dankbaar want had ze dat niet gedaan dan had ik mijn meissie dus nooit ontmoet
En zij is veeeeeeeel liever en leuke en aardiger en zo kan ik nog wel ff doorgaan
quote:Idd, ik zat in hetzelfde schuitje, 3x per week uitleggen hoe jij ertegenaan kijkt, maar nee, jij bent de lompe die nooit van haar/hem gehouden heeft etc... Deprimerend, daarom maar afgesproken voorlopig gewoon niet meer met elkaar te praten...
Op dinsdag 9 december 2003 19:20 schreef djjumbo het volgende:[..]
hij/zij is het niet waard
[Dit bericht is gewijzigd door LuVyA op 09-12-2003 19:32]
quote:vergeet ik er nog bij te vertellen: zei kookte alles beter dan instant maaltijden
Op dinsdag 9 december 2003 19:13 schreef djjumbo het volgende:
omdat* ik nu weer macaronie kan eten
* omdat ik nu weer naar hartenlust spelletjes kan spelen
* omdat ik geen onm en gtst gejengel hoef aan te horen (eerste ergen dan gtst kan ik nog mee leven)
* omdat ik ooit spontaan was.... bij haar niet meer en dat wel weer hoop te worden...
* Ik geen zin heb om me nieuwe job door liefdes verdriet te verpesten
* ze toch nooit geen flikker uitvoerde in huisen een lul dat ik ben dat ik d'r toch mis
fuck nou haal ik alweer 't goeie in d'r boven....
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 19:17 schreef djjumbo het volgende:[..]
zin in een date?
![]()
hmm je bent nog wat jong..... lama, maar je hebt een leuk koppie... chear up
quote:mailen mag ook
Op dinsdag 9 december 2003 19:22 schreef LuVyA het volgende:
Foto
Heb er wel 1 maar wil ik hem niet aan doen
djjumbo_nl[monkeybird]hotmail.com
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 19:21 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Ik mis mijn EX niet omdat ze dacht dat ze het ergens anders beter kon vinden en mij dat wel op een heel lullige manier liet blijken
Maar ik ben haar nu heel erg dankbaar want had ze dat niet gedaan dan had ik mijn meissie dus nooit ontmoetEn zij is veeeeeeeel liever en leuke en aardiger en zo kan ik nog wel ff doorgaan
quote:Dit lijstje zou je inderdaad wel moeten kunnen helpen met loslaten, ja.
Op dinsdag 9 december 2003 19:11 schreef Radiohoofdje het volgende:[waslijst]
Ik kan eigenlijk wel uren doorgaan... maar ja, het is niet voor niets mijn ex natuurlijk!
[Dit bericht is gewijzigd door gekke_sandra op 09-12-2003 19:40]
quote:Wil je nu een foto van hem of haar zien ?
Op dinsdag 9 december 2003 19:24 schreef djjumbo het volgende:[..]
mailen mag ook
djjumbo_nl[monkeybird]hotmail.com
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 19:25 schreef Komakie het volgende:
volgens mij wordt/is dit een ongelovelijk afzeik topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |