Namelijk dat Deep Purple, Status Quo en nog wat andere bands.
quote:
DEEP PURPLE, STATUS QUO, CHEAP TRICK and THUNDER are among the bands rumored to be taking part in next year's edition of Holland's Bospop festival, which is expected to take place on July 9 or 10, 2004. Bospop is staged near Weert, some 50 km above Maastricht.
quote:Nou, daar voor hoef je niet te komen. Wat een kut band zeg. Ik heb ze gezien op Arrow festival.
Op dinsdag 9 december 2003 08:57 schreef jinxedworld het volgende:
Deep purple??
ME = THERE!!
De slechtste band die speelde toen.
wow..
quote:Als een bejaardenhuis er moeite mee zou hebben, oke daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar een bedrijventerrein dat last van herrie zou hebben 's avonds!?!?!?
The Doors mogelijk toch naar BospopWEERT (ANP) - Het college van burgemeester en wethouders gaat opnieuw praten met de organisatie van Bospop over de mogelijke komst van de legendarische popgroep The Doors naar Weert. Dat heeft een woordvoerder van de gemeente woensdag gezegd.
B en W haalden onlangs een streep door de plannen van Bospop om de band, die na een recente reünie met een nieuwe zanger op tournee gaat, naar Weert te halen. Het popfestival vindt op vrijdag 9 en zaterdag 10 juli plaats. Tevens treden er bekende groepen op als Status Quo en Deep Purple.
The Doors kan alleen maar op donderdagavond 8 juli optreden. Juist die dag is echter voor het college onbespreekbaar. Van de door The Doors geproduceerde decibellen zou een naburig bedrijventerrein hinder ondervinden.
quote:Het schijnt zelfs zo te zijn dat er onderhandeld wordt met Rush, nou dat zou ik zeer op prijs stellen
Op woensdag 10 december 2003 13:55 schreef kriele het volgende:
Bospop??? Nee, doe mij maar het Arrow Classic Rockfestival. Betere namen.
quote:Maar geen The Doors op Arrow!
Op woensdag 10 december 2003 13:55 schreef kriele het volgende:
Bospop??? Nee, doe mij maar het Arrow Classic Rockfestival. Betere namen.
De gemeente heeft alsnog toestemming gegeven voor een optreden van The Doors op de donderdag!
quote:Dat doet er niet toe
Op zondag 21 december 2003 12:51 schreef Seborik het volgende:
Nou ja, wat er nog over is van The Doors...
quote:Gemeente Weert akkoord met de komst van The Doors!
Op zondag 21 december 2003 12:50 schreef calvobbes het volgende:[..]
Maar geen The Doors op Arrow!
De gemeente heeft alsnog toestemming gegeven voor een optreden van The Doors op de donderdag!
De legendarische popgroep The Doors is toch welkom in Weert.
quote:Dit was al lang bekend
Op vrijdag 26 december 2003 11:33 schreef Frenkel het volgende:[..]
Gemeente Weert akkoord met de komst van The Doors!
http://www.bospop.nl/thedoors.htm
quote:Dat zeg ik
Op vrijdag 26 december 2003 11:33 schreef Frenkel het volgende:Gemeente Weert akkoord met de komst van The Doors!
quote:Pardon?
Op vrijdag 26 december 2003 12:27 schreef kriele het volgende:
Hmm, geen sterke line-up tot nog toe.
Line-up tot nu toe :
Deep Purple
Status Quo
Cheap Trick
Thunder
Gotthard
Blof
Di-rect
Intwine
Walter Trout
Verder is het tot nu toe nog niet bevestigd dat The Doors ook echt komen.....
Ook dit jaar zal Muziekcentrum de Bosuil dienen als Nachtcafe
www.debosuil.nl
Verdere info over Bospop en de stand van zaken kun je terrecht op www.bospop.nl
quote:Hebben al een keer op Bospop gestaan, 2 jaar geleden als ik het me goed herinner. Kwamen aan in een zwarte limo met van die standaard vlammen op de zijkant... Ook Martijn ( van destijds Starmaker) was er toen bij ......
Op zaterdag 7 februari 2004 20:07 schreef Seborik het volgende:
Cool, Di-Rect ook. Die wil ik weleens zien.
Op zich wel aardige kerels, muziek is mijn smaak niet helemaal. Hebben een paar hoorbare nummer........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |