abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15264002
link: http://home.planet.nl/~kerkh859/diereninfo.htm
Er zijn een hele hoop ratten die een goed tehuis zoeken! (zie link )
Een groot gedeelte van de ratten zit nog in de opvang, zoals mannetjes zwangere vrouwtjes, en rittens.

Ik en een vriendin hebben 4 zwangere vrouwen opgevangen die al bevallen zijn. We hebben ook 6 rittens van rond de 4 weken oud,en we zijn hard op zoek naar mensen met een goed hart, die mischien enkele rittens, of oudere ratten op wilt vangen zodat ze toch nog een goed huisje krijgen.

Zie : http://home.planet.nl/~water821/ (ze staan onder bemiddeling). Dat zijn de ratten die wij hebben opgevangen die ook nog een goed huisje zoeken , ze gaan NIET weg als (slangen)voer.

Bedankt!, Monika
(mijn excuses voor als ik sommige dingen verkeerd geschreven heb. Mijn spelling is niet zo goed en ik weet soms niet zo goed hoe ik me moet verwoorden). Als je vragen hebt kun je dat hier zetten en als je belangstelling hebt, dan kun je dat laten weten op www.ratterysamsam.nl of op mobo234@msn.com
(ik heb dit bericht ook hier geplaatst omdat hier veel mensen komen die niet op flora en founa komen , dus niet weghalen aub)

de mensheid zorgt voor zn eigen ondergang.
  † In Memoriam † maandag 8 december 2003 @ 23:42:48 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_15264176
Kan dit dan niet beter in vraag & aanbod?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_15264233
ik dacht zelf dat de meeste mensen van fok ook wel hier zouden komen omdat dit hier gewoon over vanalles gaat
pi_15264274
quote:
Op maandag 8 december 2003 23:44 schreef MOBO666 het volgende:
ik dacht zelf dat de meeste mensen van fok ook wel hier zouden komen omdat dit hier gewoon over vanalles gaat
en dan post je hem maar hier ?
ik word daar zo moe van !
  maandag 8 december 2003 @ 23:45:51 #5
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_15264283
Nee geen rat meer voor mij
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
  maandag 8 december 2003 @ 23:48:20 #6
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_15264354
Zijn dit echt grote ratten? Ik heb misschien wel interesse, maar ik wil niet van die overgefokte labratten met overdreven tekening, maar eigenlijk weer gewoon een of twee tamme, bruine ratten.

Die vind ik toch het mooist.

Ik ga naar huis.
pi_15264375
Ja dat zie je toch
pi_15264420
quote:
Op maandag 8 december 2003 23:48 schreef nietzman het volgende:
Zijn dit echt grote ratten? Ik heb misschien wel interesse, maar ik wil niet van die overgefokte labratten met overdreven tekening, maar eigenlijk weer gewoon een of twee tamme, bruine ratten.

Die vind ik toch het mooist.

dat hebben mere bloggers maar ouders willen ut niet... dus eerst maar eigen huisje zoeken enzo
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  maandag 8 december 2003 @ 23:51:38 #9
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_15264451
quote:
Op maandag 8 december 2003 23:48 schreef MOBO666 het volgende:
Ja dat zie je toch
Nou. . Nee. .

Daar zie ik er maar eentje van, de rest is wit of met zo'n agouti-tekening. Als die zo heetten, kben geen expert.

Het zijn wel absolute drolletjes...

Ik ga naar huis.
pi_15264496
Er zijn verschillende kleuren/tekeningen zoals wit, geel, creme, siamees, zwart, agouti(is bruin) ook van verschillende leeftijden enzo.
De oudere ratten zijn iets schuwer en banger omdat ze nooit veel aandacht hebben gehad en omdat ze verwaarloost zijn doordat ze gewoon in een huis liepen wat op een vuilnisbelt leek, daar zul je dus heel erg veel tijd in moeten steken om die heel rustig te krijgen.

[Dit bericht is gewijzigd door MOBO666 op 08-12-2003 23:56]

pi_15264556
quote:
Op maandag 8 december 2003 23:51 schreef nietzman het volgende:

[..]

Nou. . Nee. .

Daar zie ik er maar eentje van, de rest is wit of met zo'n agouti-tekening. Als die zo heetten, kben geen expert.

Het zijn wel absolute drolletjes...

ik vertelde : dat zie je toch tegen die maggot
  Milf dinsdag 9 december 2003 @ 00:12:00 #12
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_15265000
Veel ratten zoeken goed tehuis
1 topic is wel genoeg deze gaat dicht en je kunt verder gaan in F&F
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')