Ik en een vriendin hebben 4 zwangere vrouwen opgevangen die al bevallen zijn. We hebben ook 6 rittens van rond de 4 weken oud,en we zijn hard op zoek naar mensen met een goed hart, die mischien enkele rittens, of oudere ratten op wilt vangen zodat ze toch nog een goed huisje krijgen.
Zie : http://home.planet.nl/~water821/ (ze staan onder bemiddeling). Dat zijn de ratten die wij hebben opgevangen die ook nog een goed huisje zoeken , ze gaan NIET weg als (slangen)voer.
Bedankt!, Monika
(mijn excuses voor als ik sommige dingen verkeerd geschreven heb. Mijn spelling is niet zo goed en ik weet soms niet zo goed hoe ik me moet verwoorden). Als je vragen hebt kun je dat hier zetten en als je belangstelling hebt, dan kun je dat laten weten op www.ratterysamsam.nl of op mobo234@msn.com
(ik heb dit bericht ook hier geplaatst omdat hier veel mensen komen die niet op flora en founa komen , dus niet weghalen aub)
quote:en dan post je hem maar hier ?
Op maandag 8 december 2003 23:44 schreef MOBO666 het volgende:
ik dacht zelf dat de meeste mensen van fok ook wel hier zouden komen omdat dit hier gewoon over vanalles gaat
Die vind ik toch het mooist.
quote:dat hebben mere bloggers
Op maandag 8 december 2003 23:48 schreef nietzman het volgende:
Zijn dit echt grote ratten? Ik heb misschien wel interesse, maar ik wil niet van die overgefokte labratten met overdreven tekening, maar eigenlijk weer gewoon een of twee tamme, bruine ratten.Die vind ik toch het mooist.
quote:Nou.
Op maandag 8 december 2003 23:48 schreef MOBO666 het volgende:
Ja dat zie je toch
Daar zie ik er maar eentje van, de rest is wit of met zo'n agouti-tekening. Als die zo heetten, kben geen expert.
Het zijn wel absolute drolletjes...
[Dit bericht is gewijzigd door MOBO666 op 08-12-2003 23:56]
quote:ik vertelde : dat zie je toch tegen die maggot
Op maandag 8 december 2003 23:51 schreef nietzman het volgende:[..]
Nou.
. Nee.
.
Daar zie ik er maar eentje van, de rest is wit of met zo'n agouti-tekening. Als die zo heetten, kben geen expert.
Het zijn wel absolute drolletjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |