Hoor ik vanochtend opeens een knal. Denk het is vuurwerk, maar nee het is een meisje van rond de 18 die tegen een lantaarnpaal aangereden is. Door de laagstaande zon. Helemaal in tranen natuurlijk, maar ze heeft gelukkig niets
quote:Vrouwen achter het stuur, ...
Op zondag 7 december 2003 10:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[afbeelding]Hoor ik vanochtend opeens een knal. Denk het is vuurwerk, maar nee het is een meisje van rond de 18 die tegen een lantaarnpaal aangereden is. Door de laagstaande zon. Helemaal in tranen natuurlijk, maar ze heeft gelukkig niets
quote:Blond..
Op zondag 7 december 2003 10:58 schreef TalkShowHost het volgende:
En dit is op een rechte weg gebeurt
quote:Ik wilde het niet zeggen
Op zondag 7 december 2003 11:00 schreef DJKoster het volgende:[..]
Blond..
Ze had vast geen zonnebril op enzo, ja dan krijg je dit
quote:Nee niet altijd, ik heb een keer gezien dat de lantaarnpaal bovenop de auto viel
Op zondag 7 december 2003 11:01 schreef Fretti het volgende:
Een lantaarnpaal valt trouwens altijd van je af he?
En dat was nog zo'n ouderwetse gietijzerenpaal ... die vrouw achter het stuur had nog gelukkig dat ze met de bestuurderskant de paal raakte
quote:als je er tegen aanrijd wel ja!
Op zondag 7 december 2003 11:01 schreef Fretti het volgende:
Een lantaarnpaal valt trouwens altijd van je af he?
De weg ervoor....ik vind het ook heel vreemd hoe ze terecht is gekomen, maar ja......het is en blijft een vrouw. Alles is nu opgeruimd, behalve dat de lantaarnpaal open en bloot op straat ligt, erg veilig voor de kinderen die even een kijkje willen nemen
[Dit bericht is gewijzigd door tongytongylickylicky op 07-12-2003 11:06]
quote:
Op zondag 7 december 2003 10:59 schreef Juup© het volgende:[..]
Vrouwen achter het stuur, ...
quote:*Boem*
Op zondag 7 december 2003 11:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[afbeelding]De weg ervoor....ik vind het ook heel vreemd hoe ze terecht is gekomen, maar ja......het is en blijft een vrouw. Alles is nu opgeruimd, behalve dat de lantaarnpaal open en bloot op straat licht, erg veilig voor de kinderen die even een kijkje willen nemen
quote:LIGT* ja....
Op zondag 7 december 2003 11:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[afbeelding]De weg ervoor....ik vind het ook heel vreemd hoe ze terecht is gekomen, maar ja......het is en blijft een vrouw. Alles is nu opgeruimd, behalve dat de lantaarnpaal open en bloot op straat licht, erg veilig voor de kinderen die even een kijkje willen nemen
en dat opruimen dat ze bij jullie doen stelt ook niets voor...zie dat gras dan!! nog helemaal onder het glas oid...
quote:
Op zondag 7 december 2003 11:09 schreef Bob-B het volgende:
Als je dat bord eraf schroeft en opstuurt geef ik je ¤ 20.00
Illegale handel
quote:
Op zondag 7 december 2003 11:09 schreef Bob-B het volgende:
Als je dat bord eraf schroeft en opstuurt geef ik je ¤ 20.00
Gaat moeilijk de hele flat kijkt me aan , maar jij mag hem zelf er wel af komen schroeven hij ligt er nog steeds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |